Skjold trommelbremser, alternativt sted å kjøpe?
Moderatorer: baa, Snekker_Andersen, lj73jon, ModeratorNLCK, HighwayPatrol
Skjold trommelbremser, alternativt sted å kjøpe?
Yo!
Trenger bremseskjold til trommelbremsene min bak på 75en. De er svinedyre hos Toyota, er det noen som har funnet de noe annet sted?
Se bilde.
Trenger bremseskjold til trommelbremsene min bak på 75en. De er svinedyre hos Toyota, er det noen som har funnet de noe annet sted?
Se bilde.
- Vedlegg
-
- drumbracecover.gif (37.04 kiB) Vist 5958 ganger
- n t
- Sted: Skaga. Nærøy. Nord-Trøndelag. Norge
- Kontakt:
Re: Skjold trommelbremser, alternativt sted å kjøpe?
på euro4x4parts.com koster de 92€ for stykket.
På amayama.com ser det ut til at de koster 52$.
Pluss frakt begge steder.
Hva koster de på Toyota?
På amayama.com ser det ut til at de koster 52$.
Pluss frakt begge steder.
Hva koster de på Toyota?
Stig
HZJ75 Pick-up
HZJ75 Pick-up
Det er ei stund siden jeg kjøpte til 42en, men da var det snakk om i overkant av 2000,- pr stykk.
Takk for tips!
Takk for tips!
Jeg prøvde å bestille bremseskjold høyre side bak til min KZJ70, men dette kunne ikke Toyota skaffe. Antagelig gått ut av produksjon...?
En tidligere eier av min bil byttet på venstre side bak i 2012, hos Toyota. De fantes tydeligvis da.
Uansett, jeg fant hos amayama.com og har bestilt der. Så får vi se om det dukker opp, har aldri kjøpt noe gjennom de før.
Kom på ca.1100,- med frakt.
En tidligere eier av min bil byttet på venstre side bak i 2012, hos Toyota. De fantes tydeligvis da.
Uansett, jeg fant hos amayama.com og har bestilt der. Så får vi se om det dukker opp, har aldri kjøpt noe gjennom de før.

----------------------------
1995 KZJ-70 3.0TD
1995 KZJ-70 3.0TD
har bestilt min siste ordre hos amayama. Kom aldri noe, deriblandt to bremseskjold. Men de var flinke på å beklage. 
Endte med Beno (Onur) på mud, ble ok pris for OEM deler. Også bestilt mye hos George på Valley Hybrids. (orangefj45 på mud)

Endte med Beno (Onur) på mud, ble ok pris for OEM deler. Også bestilt mye hos George på Valley Hybrids. (orangefj45 på mud)
Milner har Håvard. Se link. http://www.milneroffroad.com/toyota-uk/ ... te-rear-lh
Jæskla gammal den posten her kaiturbokai skrev:Milner har Håvard. Se link. http://www.milneroffroad.com/toyota-uk/ ... te-rear-lh

Det er treigt net borta i Alaska Håvard
.

Mvh
Wiberg
LC 120 -08 med små modifikationer.
Overlanding is self-reliant overland travel to remote destinations where the journey is the principal goal.
Snövits Garage
Overlanding.nu
Kola Peninsula 2013
Wiberg
LC 120 -08 med små modifikationer.
Overlanding is self-reliant overland travel to remote destinations where the journey is the principal goal.
Snövits Garage
Overlanding.nu
Kola Peninsula 2013
Ja, da var mitt bremseskjold fra amayama kommet. Originalt fra toyota.
----------------------------
1995 KZJ-70 3.0TD
1995 KZJ-70 3.0TD