Takker for respons

Jeg har ukependler nå de siste 5 ukene, som det er slutt på nå. Har nå litt bedre tid til å gyve på lc100’en.
Gjort litt søk på youTub. Denne var utrolig bra forklart:
https://youtu.be/r9OqrK5DQEM
Har også spoler litt tilbake i symptomer på 100’en.
For ca 30 mil siden hadde jeg problemer med laderegulatoren. Kunne måle helt opp i 18,6v på anlegget. Da jeg var på tur måtte jeg bare kjøre videre i ca 15 mil (med 18,6v på anlegget. Før jeg fikk byttet dynamo.
Denne hende kan ha ødelagt elektriske komponerer i hele bilen, men den gikk uten noen symptomer i 30 mil før girkassa begynte å slurre.
Første fase var at girkassa overførte kun 10% av kraften ti hjulene.
Etter å ha skiftet deler av oljen (3,6L) på girkassa sluttet den å overføre kraft.
Etter på ha sett videoen på YouTube i dag. Har det slått meg at kanskje en av solenoidene kan ha brent når det fikk 18,6v i ca 2timer kjøring.
Har nå bestilt filter til girkassa fra AUTODOC (inkl frakt og mva ca kr 900)
Er det noen som har noe erfaring/kommentarer så tar jeg det imot med åpne armer
