Hva skal jeg gjøre/kjøpe?

Har du en "hel" Land Cruiser til salgs- bruker du dette forumet

Moderatorer: Snekker_Andersen, baa, HighwayPatrol, lj73jon, ModeratorNLCK

kruse

Hva skal jeg gjøre/kjøpe?

Legg innav kruse » tor des 07, 2017 6:48 pm

Hei. Ny mann her, men er i ferd med å kjøpe LC. En 2012 GX utgave.
Jeg har en BMW X5 og noen mener det er dumt å bytte ut den, men jeg er lei småfeil og feilmeldinger hele tida, + at jeg skal bygge hytte med vei i et ulendt og bratt terreng. Tenker LC gjør jobben her. Advarslene jeg får er at LC ikke har comfort og bråker mye. Ikke egnet for langkjøring? Om sommeren kjører jeg mye og langt.
Har en bil i sikte som ser meget bra ut. Bakseter og 95tusen på telleren. Hva anbefaler dere?

superhansen
Sted: Hurum

Re: Hva skal jeg gjøre/kjøpe?

Legg innav superhansen » fre des 08, 2017 5:39 pm

Jeg anbefaler at du prøver bilen og gjør opp din egen mening.Det andre sier betyr fint lite,smak er forskjellig.

Sent fra min SM-A520F via Tapatalk
120 GX 08 mod.

JanP
Sted: Trondheimregionen

Legg innav JanP » fre des 08, 2017 7:26 pm

Enig med Superhansen. Uansett så vil alle mene forskjellig. Og jeg tror ikke at du vil bry deg så mye om det, uansett. Hvilken bil du vil ha er det bare du som vet. Lav km er for meg noe som er viktig ved bruktbilkjøp. Begge bilene har sine feil, og de er begge to dyre å reparere.
BMW har en helt annen kjørekomfort enn LC, uansett . Hva du skal bruke bilen til er vel det mest viktige du må se på.
---------------------------------------------------
2005 VX-solgt juni 2017
Styremedlem NLCK

kruse

Legg innav kruse » fre des 08, 2017 9:53 pm

Ja, er enig i at det er smak og behag og ulik bruk, men kan avsløre at jeg nå har kjøpt LC. Får den neste uke og er veldig spent på det. Kanskje mister jeg en del comfort og akselerasjon, men håper å få noe som går stabilt og har lite feil. Satser på at det blir bra- LC i GX utgave kan da ikke bare være traktor. :D

Gå tilbake til «Land Cruiser selges»