NLCK 20 ÅR. : Jubileumstilbud fra BILIA HELL BIL

Finner du ingen kategori som passer ditt innlegg- kan du bruke dette forumet.

Moderatorer: baa, Snekker_Andersen, lj73jon, ModeratorNLCK, HighwayPatrol

Svar
JanP
Sted: Trondheimregionen

NLCK 20 ÅR. : Jubileumstilbud fra BILIA HELL BIL

Legg inn av JanP » man feb 05, 2018 10:06 am

Vi har fått til et godt til bud fra Toyota lokalt i Trøndelag til klubbens 20-års tilbud i år. Gjelder selvsagt alle betalende medlemmer, uansett hvor man bor. Og for en som ikke bor i Trøndelag så er det kanskje verdt å se på dette om man er i Trøndelagsområdet. Se også telefonnr som er oppgitt om du ønsker mere info.
Vi her lokalt takker Touytas lokale avdeling for samarbeidet og for at de er så generøse for oss medlemmer. Så for den som er medlem er det bare å ta kontakt for timebestilling.

Jubileumstilbud til NLCK's medlemmer i anledning klubbens 20 års jubileum i 2018.

Vi ønsker å feire at dere fyller 20 år , med dette kjører vi i gang ett jubileumstilbud på Mellomservice og hovedservice , samt flushing av automatgirkasser på deres Toyota Land Cruiser. Pris eksempel Land Cruiser 120 – Flushing av automatgirkasse : 3520 ,-
30 % på alle oljer og 20% på alle servicedeler . Gjelder bestilling av Toyota Orginalservice i perioden 01.02.18 – 28.02.18

Gjelder avdeling Trondheim.
Gyldig medlemsbevis må fremlegges ved betaling.
Ta kontakt med oss på telefon 98294919 for ett hyggelig pristilbud :D

Mvh Toyota Bilia Trondheim
---------------------------------------------------
2005 VX-solgt juni 2017
Styremedlem NLCK

JanP

Re: NLCK 20 ÅR. : Jubileumstilbud fra BILIA HELL BIL

Legg inn av JanP » tir feb 06, 2018 5:12 pm

ER det noen som har vært i kontakt med Toyota og vil benytte seg av disse tilbudene?
Har gjerne av deg her hvis det er så.

//Jan Petter
2005 VX-solgt juni 2017
Styremedlem NLCK

Brukeravatar
ketilt
Sted: Trondheim

Legg inn av ketilt » ons feb 07, 2018 5:11 pm

Rune fikser Flushing han. Blir ny olje på kassa neste onsdag.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Ketil Tiller. ( ketiltil@online.no )

Land cruiser 100 2004 Arctic Truck 35
Land cruiser 120 33" familiebil
Hilux Dobbelcab 2005 Arctic trucks 35
Landcruiser LX70 1985 solgt

superhansen
Sted: Drøbak

Legg inn av superhansen » ons feb 07, 2018 8:29 pm

Flott tiltak og bra tilbud.Nesten så man skulle ønske man var trønder

Sent fra min SM-A520F via Tapatalk
120 GX 08 mod.

JanP

Legg inn av JanP » ons feb 07, 2018 10:59 pm

superhansen skrev:Flott tiltak og bra tilbud.Nesten så man skulle ønske man var trønderBilde

NESTEN??
Trenger ikke være trønder for å benytte seg av tilbudet, er jo åpent for alle medlemmer. Men reisekost gjør vel dette umulig å benytte seg av for de fleste.. Så kanskje andre forhandlere kan komme på banen og gi tilbud til de som ikke bor her i midtnorge.
2005 VX-solgt juni 2017
Styremedlem NLCK

JanP

Legg inn av JanP » lør feb 17, 2018 9:14 am

Det er enda dager igjen for å få gode tilbud på service og/eller flushing av girkassen.
Ta kontakt på telefonnr som er oppgitt over. Rune og Egil sørger for god og kyndig bistand, godt utover det de mange verksted yter til sine kunder. 8)
2005 VX-solgt juni 2017
Styremedlem NLCK

Brukeravatar
thorpe
Sted: Horten kommune / Vestfold

Legg inn av thorpe » fre feb 23, 2018 10:10 am

JanP skrev:
superhansen skrev:Flott tiltak og bra tilbud.Nesten så man skulle ønske man var trønderBilde

NESTEN??
Trenger ikke være trønder for å benytte seg av tilbudet, er jo åpent for alle medlemmer. Men reisekost gjør vel dette umulig å benytte seg av for de fleste.. Så kanskje andre forhandlere kan komme på banen og gi tilbud til de som ikke bor her i midtnorge.
Jeg har akkurat fått flushet kassen til den prisen ved Toyota Bilia Moss. Veldig hyggelige der og imøtekommende. Jeg bor selv på andre siden av fjorden, men Toyota Bilia Horten og Tønsberg har ikke en slik flushemaskin så de kunne ikke.

Jeg sendte så e-post til flere Toyotaforhandlere i "nærområdet", til Fredrikstad, Moss, Kongsberg (Funnemark).
Fredrikstad kunne jeg få det for 4.000, Funnemark var ikke særlig imøtekommende på dette tilbudet fra Trøndelag, kunne få det for 5.400 (fastpris) og begrunnet med at det ville gå med alt for mye tid, og olje og det var ikke regningsforsvarlig til den jubileumsprisen. (Lube1 olje).

Så det ble Moss for meg til samme pris som fra Trøndelag. :)

Pen giring nå og godfølelsen, nye dyser for 14 dager siden også.. (gul motorlampe og de gule ABS, traction+ lyste) og mistet motorkraft, 2 av dysen ga for høye verdier og alle ble byttet. Føles som ny bil, ikke noe kakling, pen gange, "risting" i drive tomgang forsvant også.
05 LC 120 VX

Svar

Gå tilbake til «Generelt»