Ikke SCV

Her kommer evt. informasjon fra admin angående forumet. Du kan også ytre dine egne tanker/ideer om forumet her

Moderatorer: baa, Snekker_Andersen, lj73jon, ModeratorNLCK, HighwayPatrol

Svar
JanP
Sted: Trondheimregionen

Ikke SCV

Legg inn av JanP » lør jul 02, 2016 4:45 pm

Nei, dette har ikke noe med SCV å gjøre, ikke direkte.

Tråden ble stengt og innlegg slettet. Jeg skrev en post som ikke ble godt mottatt. Stort sett kun fakta og ikke noe direkte personangrep.
Om dette skulle bli postet eller ikke var jeg i tvil om, men slik ble det. Jeg vurderte også senere om det skulle endres eller slettes, men pga maling av hus ble kl 23.

Når det gjelder dette forumet og hvordan en del tips blir mottatt så må jeg si jeg er overrasket. Jovisst kan man lese seg opp på mye på Pradopoint, men som i alle fora så er ikke alle tips noe som kan brukes av alle, og i dette tilfelle kanskje fordi utgangspunkt på modell er forskjellig. Her i Trondheim har vi en meget oppegående person som har svært høy faglig kompetanse, og det forundrer meg at det ser ut til å være Pradopoint som gjelder, og hva vi her oppe i Trøndelag får tilegnet oss av kunnskap ikke er særlig interessant.

Det aktuelle innlegget ble ikke postet på vegne av styret, som det visstnok har blitt sagt. Nå har jeg meldt meg ut av styret i NLCK da jeg synes måten det ble håndtert på av noen i styret gir meg liten lyst til å være med videre.

Så får dere som vil ha en nogenlunde frisk bil fremover selv vurdere hva man skal lytte til. De som er oppegående vet vel hvor det er enklest å finne fagkunnskap. Vi har den helt i nærheten, for å sitere en dagligvarekjede. Noen finner løsninger og svar på sine ting andre steder. Man kan lese til øynene blir store og våte på den store weben, men kanskje finnes det noen som kan bidra litt nærmere. Og kanskje er det lurt å si "takk for tipset, det var jeg ikke klar over". Husk det til neste gang. Istedet for tut og kjør, bare kjør på.

Her i byen har vi en person som har jobbet med D4D i 20 år. Og glad er vi for det. Jeg kommer ikke til å bruke tid fremover på SCV eller Blankingplate.

//Jan P.
---------------------------------------------------
2005 VX-solgt juni 2017
Styremedlem NLCK

ofrovold
Sted: Eggedal
Kontakt:

Re: Ikke SCV

Legg inn av ofrovold » søn jul 03, 2016 10:51 am

Flyttet:
Emne er flyttet til et forum med mer passende tittel.
mvh
Webadmin
Øystein

TLC for alle penga...
"Major e longinquo reverentia"
Nå: HDJ100L-GNPEZW 1999, 285/75-16 GYW Duratrac
Ex:
*HJ60 - 35" GYW MTR, OME, PTO vinsj, 12H-t*
*KZJ95L 1999,"telenor" GYW MTR*

Brukeravatar
dracan
Site Admin
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Legg inn av dracan » søn jul 03, 2016 11:19 pm

Vi prøver å ha høy takhøyde her på forumet, og det har vi, men allikevel prøver vi også å ha høy standard.
Kvaliteten på svar og meninger er som regel veldig presise på nlck.
Er helt enig med Jan ang at det finnes mye svada ute på den store webben.
Men uansett er det lov til å ha meninger og det blir fryktelig trist om noen blir sure for at andre har ulike meninger. Hva skal vi med forum da?
Alle er enige og da kan vi bare slå av forumet......
Nei, slik er det ikke.
Ha ett åpent sinn og godta at andre har ulike meninger enn seg selv, er vel ett nøkkelord.
Ta f.eks ett spørsmål jeg aldri blir klok på:
Hvor mye lufttrykk i mine x/x/x dekk?
Da får du 10 ulike svar. Selv på merkeverksted eller hos en dekkspesialist.......
Hvem har rett? Ikke vet jeg. Jeg fyller det jeg mener er rett. (PS! ikke spør)

Nei, trekk inn årene og ta et dypt åndedrag. Så løser det meste seg. :D
Mvh Pål Henning
"Abusos non tollit usum"

Brukeravatar
JanK 55
Sted: Fetsund

Legg inn av JanK 55 » søn jul 03, 2016 11:29 pm

dracan skrev:Vi prøver å ha høy takhøyde her på forumet, og det har vi, men allikevel prøver vi også å ha høy standard.
Kvaliteten på svar og meninger er som regel veldig presise på nlck.
Er helt enig med Jan ang at det finnes mye svada ute på den store webben.
Men uansett er det lov til å ha meninger og det blir fryktelig trist om noen blir sure for at andre har ulike meninger. Hva skal vi med forum da?
Alle er enige og da kan vi bare slå av forumet......
Nei, slik er det ikke.
Ha ett åpent sinn og godta at andre har ulike meninger enn seg selv, er vel ett nøkkelord.
Ta f.eks ett spørsmål jeg aldri blir klok på:
Hvor mye lufttrykk i mine x/x/x dekk?
Da får du 10 ulike svar. Selv på merkeverksted eller hos en dekkspesialist.......
Hvem har rett? Ikke vet jeg. Jeg fyller det jeg mener er rett. (PS! ikke spør)

Nei, trekk inn årene og ta et dypt åndedrag. Så løser det meste seg. :D
BildeHelt enig Dracan :)
Jan K.

LJ 70 85 mod. "33x12,5x15"
HJ 60 83 mod. *Kenya*
HJ 60 82 mod. "35x12.5x15"
x LaLux "35x12,5x15" Arb foran og bak
x LJ 73 87 mod "32x11.5x15"

// Garasjen vår // & //Garasje H4K//

Svar

Gå tilbake til «Forumet - Annonseringer - Ris ros forslag»