Treg respons på NLCK Forum

Her kommer evt. informasjon fra admin angående forumet. Du kan også ytre dine egne tanker/ideer om forumet her

Redaktører: ModeratorNLCK,Snekker_Andersen,baa,lj73jon

Svar
Brukeravatar
frode
Innlegg: 1797
Ble med: søn okt 16, 2005 5:43 pm
Lokasjon: Hurum

Treg respons på NLCK Forum

Innlegg av frode »

I det siste har nettsiden vært usedvanlig treg, men bare av og til. Dette er fra forskjellige maskiner og forskjellige nettforbindelser, så da tenker jeg det må være nlck's nettsted. Noen ganger kommer ikke siden opp etter å vente et par minutter, eller så har jeg nettopp sett på en side og så virker det ikke når jeg klikker på tilbake, eller en lenke videre el.l. Det virker helt dødt. Og så, etter å vente 5 min, så virker alt igjen.
Qui rogat, non errat.
HDJ100 2004 AHC Auto ikkeNav, bfg a/t ko2 265/75-16, Shamowang,
HDJ100 2000 til gjenbruk,
ex HZJ80GX 1997.
Brukeravatar
ArneO
Site Admin
Innlegg: 189
Ble med: ons jun 29, 2016 10:37 pm
Lokasjon: Asker/Hvaler

Re: Treg respons på NLCK Forum

Innlegg av ArneO »

Jeg tror det er samme årsak som ga SQL feilmelding tidligere. Antagelig er en timeout verdi endret så nå henger spørringer uten å gi en feilmelding. Om det er ønskelig kan jeg kanskje bidra til å løse problemet, men trenger da noe mer info om løsningen på weben og hvordan det er satt opp.

Mvh
Arne
LC 150 GX 2011
JanP
Innlegg: 1726
Ble med: tor des 11, 2008 8:25 pm
Lokasjon: Trondheimregionen

Re: Treg respons på NLCK Forum

Innlegg av JanP »

Hei.
Dette var oppe på siste styremøte. Og det er ikke selve forumet som sådan, vi er avhengige av andre for å få dette bedre.
Dracan kan komme med mere info, når han er innom. Vi tar dette seriøst og har jobbet med det lenge mot rette personer.

Forumet fikk en ny plattform i fjor, og da ble data sikret. Det var mye å rydde opp i, og det var spor av hacking. Dan Levi gjorde en kjempejobb i fjor. Vi i styret håper å få dette ordnet innen rimelig tid. Så vær litt tålmodig, det er løsning i sikte.

ArneO: Velkommen forresten. Vi har meget flinke folk som har jobbet med forumet, og det skal ordne seg. Men send gjerne en PM til Dracan, Øystein Frøvold.
Ikkeaktiv forhenværende LC-eier
---------------------------------------------
Svar

Tilbake til «Forumet - Annonseringer - Ris ros forslag»