Vinterträff Golsfjellet - kommer du?

Hvis du trenger å lufte Cruiseren så kan du prøve å få med andre her.

Moderatorer: Snekker_Andersen, baa, HighwayPatrol, lj73jon, ModeratorNLCK

Kommer du?

Japp, självklart!
12
57%
Nej! Jag gnäller mest om att ingen arrangerar något men jag kommer inte oavsett.
5
24%
Kanske - om jag får för regeringen.
4
19%

Stemmer totalt: 21

Brukeravatar
jonwib
Sted: Kolbotn

Vinterträff Golsfjellet - kommer du?

Legg innav jonwib » søn nov 24, 2013 8:41 pm

Innan vi drar igång hela apparaten med att arrangera Vinterträff så lurer vi lite på intresset för en evt träff på Golsfjellet.

Aktuellt datum är alltså 14-16 Februari.

Vi ser för oss att det blir film/ föredrag m bilder från Kola på Fredagskvällen och evt kvällskörning, snökörning på bana och evt i terrengen på Lördagen med grill-lunch ( om vädret tillåter ) och sen en hygglig middag på lördagskvällen med prisutdelning för de tävlingar som kan dyka upp under Lördagens aktiviteter. Det är kanske på sin plats att påpeka att detta inte är en ren " monstertruck-träff ". Det ska, och kommer att, finnas utfordringer för alla. Och det viktigaste är kanske det sociala - vem är gubbarna & gummorna bakom nicken i forumet?

Klart du och familjen ska ta turen!

vikingen
Sted: Trysilskogen

Re: Vinterträff Golsfjellet - kommer du?

Legg innav vikingen » man nov 25, 2013 7:27 pm

ett nlck vintertreff?

høres morro ut=D
mvh knut

"Sjuåtrædve mil nordover, litt øst og oppover..."

Lj73 widebody, tuned. 37"

Brukeravatar
JanK 55
Sted: Fetsund

Legg innav JanK 55 » man nov 25, 2013 8:06 pm

Vintertreff Nlck. JA Første gang på mange år. Hvis treffet blir vellykket og med bra oppmøte og fornøyde deltakere. Så kanskje vi kan få dette til å bli et fast treff.
Jan K.

LJ 70 85 mod. "33x12,5x15"
HJ 60 83 mod. *Kenya*
HJ 60 82 mod. "35x12.5x15"
x LaLux "35x12,5x15" Arb foran og bak
x LJ 73 87 mod "32x11.5x15"

// Garasjen vår // & //Garasje H4K//

Brukeravatar
OJM
Sted: stavanger

Legg innav OJM » man nov 25, 2013 10:03 pm

Høres gøy ut dette da,er dette eit snørikt område?
:)
Toyota Land Cruiser hj61 35
Toyota land cruiser bj 42 1982 35
Toyota Land Cruiser 100 Arctic Trucks 35
Toyota Land Cruiser V8 2013 -320HK Arctic tucks 37
Toyota Hilux 6wd AT 44

Brukeravatar
dracan
Site Admin
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Legg innav dracan » tir nov 26, 2013 7:32 am

Tok en langhelg hos Knut Arne sist februar og da var det vel ca 1,5m snø........ :-)
Så ja, det er nok snø der nå! Ligger på litt under 1000m.
Mvh Pål Henning
"Abusos non tollit usum"

Carl
Sted: Nora Sweden

Legg innav Carl » tir nov 26, 2013 5:41 pm

Låter väldigt trevligt. Kommer gärna på en sådan träff, men får väl bli boende inomhus då. Tält kan väl bli lite kallt. :lol:
LC KDJ 120 Exp. 2008

ofrovold
Site Admin
Sted: Eggedal
Kontakt:

Legg innav ofrovold » tor jan 02, 2014 6:53 pm

Dette hadde vært et kjempetiltak!!
Jeg kommer, med disco cruiser.
Håper det blir noe av!!!
Øystein

TLC for alle penga...
"Major e longinquo reverentia"
Nå: HDJ100L-GNPEZW 1999, 285/75-16 GYW Duratrac
Ex:
*HJ60 - 35" GYW MTR, OME, PTO vinsj, 12H-t*
*KZJ95L 1999,"telenor" GYW MTR*

Brukeravatar
HighwayPatrol
Sted: Vågsøy, Sogn og Fjordane

Legg innav HighwayPatrol » lør jan 04, 2014 10:09 pm

I og med at arctic trucks holder treff på samme plass i veke 11, så kjem eg t å prioritere d treffet. Synes ærlig å oppriktig talt at det er idiotisk at to treff skal holdast på samme plass, med berre nokre veker imellom :-( Litt dårleg "kø-kultur" av nlck, når AT-treffet har vore annonsert lenge før nlck fann ut å arrangere treff på samme sted... då kunne dere i d minste arrangert d etter AT-treffet.
Får berre håpe at dere ikkje har tenkt å køyre opp de områda som AT har ordna seg :-P
Medlem av den skumle Arctic Trucks-ligaen og Prado-geriljaen

Min garasje:
viewtopic.php?t=7926

Bilde

Brukeravatar
sunde
Sted: Kvinesdal
Kontakt:

Legg innav sunde » man jan 06, 2014 10:40 pm

Må si meg enig med HigwayPatrol her. Sist eg var hos AT,virket det ikkje som alle var så begeistret der heller for dette påfunnet.
http://www.arctic-on-the-road.blogspot. ... chive.html
morroa har så vidt begynt ;)
-2011 Hilux 38"
-2006 Land crusier 37" solgt
-2002 Hilux 35"solgt
-2000 Hilux 33"solgt
-1998 Pajero 35"solgt
-1997 Pajero 35"solgt

Brukeravatar
StianHdj80
Sted: Hønemyr, Vest-agder

Legg innav StianHdj80 » man jan 06, 2014 11:06 pm

Mi må jo kjøre det flatt så dykke kjæme fram!! 8) :lol: :mrgreen:
Stian
Hdj80

1 stk 70
ex: 80
1 stk 90
1 stk 100AT man

Brukeravatar
Dag Einar
Sted: Råde i Østfold
Kontakt:

Legg innav Dag Einar » man jan 06, 2014 11:36 pm

StianHdj80 skrev:Mi må jo kjøre det flatt så dykke kjæme fram!! 8) :lol: :mrgreen:

Kongekommentar!!!
2001 VX 90
1980 HJ45-PU
2003 Yaris Verso Artic Trucks
1961 Fordson Dexta
1953 Farmall Cub
1955 Farmall Cub
Dag Einar
900 63 808
Elsker tur i skog og mark, bare det skjer med en Toyota Land Cruiser.

Brukeravatar
KjellOlsen
Styremedlem
Sted: Siggerud.
Kontakt:

Legg innav KjellOlsen » tir jan 07, 2014 3:32 am

Det er vel ikke alle i klubben som har Arctic-bygde biler. Det hender at noen bygger litt på bilene selv, og da blir man ikke invitert til AT-treff. Det er faktisk et fåtall i klubben som har AT- biler, så resten må kanskje få en mulighet til å få kjørt litt på snø også? Ikke urimelig det, synes jeg. Det var så vidt jeg vet Knut Arne som hadde foreslått denne helgen, for da hadde han ledig, og var villig til å lage noen løyper til oss. Det er jo en mulighet vi bør gå videre med, derfor denne datoen. Tror ikke noen av de som har sagt seg villig til å bruke sin fritid for at vi andre kan ha det morro, visste at AT skulle dit rett etterpå.
Kjell.

HJ61 x 2. LJ73. HDJ100. 4Runner.
SWES-63
Land Cruiser = stiv aksel.

2017:
Juli: Nordkapp
september: Russland

http://www.expeditionkompaniet.no

Brukeravatar
sunde
Kontakt:

Legg innav sunde » tir jan 07, 2014 10:40 am

StianHdj80 skrev:Mi må jo kjøre det flatt så dykke kjæme fram!! 8) :lol: :mrgreen:

Ja for di her,enig det :-) mi har jo like store dekk,så meg treng du ikkje lage spor for ;-)

Synes det hele er tåpelig.dato for treffet til At kom ut tilig i høst.det er et firma som støtter denne klubben,og så legger dere treff til samme sted og kun 14 dager i forkant.tru nok det er det folket på AT og reagerte på,hvem som har fåreslått hva,betyr ikkje noe.må ver låv og si hva en mener.håper jo og vist dere først lager treff,at det vil komme fler en di få som har stemt over..
-2011 Hilux 38"
-2002 Hilux 35"solgt
-2000 Hilux 33"solgt
-1998 Pajero 35"solgt
-1997 Pajero 35"solgt

Brukeravatar
dracan
Site Admin
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Legg innav dracan » tir jan 07, 2014 11:45 am

Føste gangen jeg har sett at noen blir sure fordi nlck ønsker å lage treff. Pussig!
Ja, ja. Det kommer nok noen cm snø på 14 dager, så spor vil nok ikke syns lenger......

Det er absolutt ikke avgjort om det bli noe enda. Ingen har meldt seg som medhjelper til Jon, så foreløpig er det i det blå.
Correct me if I'm wrong!
Mvh Pål Henning
"Abusos non tollit usum"

ofrovold
Site Admin
Sted: Eggedal
Kontakt:

Legg innav ofrovold » tir jan 07, 2014 4:04 pm

dracan skrev:Føste gangen jeg har sett at noen blir sure fordi nlck ønsker å lage treff. Pussig!
Ja, ja. Det kommer nok noen cm snø på 14 dager, så spor vil nok ikke syns lenger......

Det er absolutt ikke avgjort om det bli noe enda. Ingen har meldt seg som medhjelper til Jon, så foreløpig er det i det blå.
Correct me if I'm wrong!

Syns det er knallbra at NLCK arrangerer noe som helst!
Cred til Jon som har tatt på seg dette.

JON!
Jeg vil hjelpe til med det jeg kan. (som ikke er stort, men likevel!)
Øystein

TLC for alle penga...
"Major e longinquo reverentia"
Nå: HDJ100L-GNPEZW 1999, 285/75-16 GYW Duratrac
Ex:
*HJ60 - 35" GYW MTR, OME, PTO vinsj, 12H-t*
*KZJ95L 1999,"telenor" GYW MTR*

jørgen
Sted: Kråkstad

Legg innav jørgen » tir jan 07, 2014 6:10 pm

Hei alle surmulere og humørspredere. Nå skal ikke jeg være med på noe som helst, men sett fra min side er det en ørliten mulighet for å se på et ekstra treff som et positivt tillegg. At er bra og de lager sikkert tøffe treff. Men rustne hjemmemekk er det også mange som synes har sjarme. I begge treffene vil det sikkert kunne la seg gjøre å stille opp. Jeg tror jeg ville foretrukket å stille med min 45pu på et nlck treff mens noen med At 35" sikkert synes det ville være mye bedre med at treff. For galninger vil det kunne gå an å delta på begge. og for alle de som er et sted midt i mellom. De har to valg, og det synes jeg alltid er viktig. Jeg er rimelig sikker på at ingen prøver å ødelegge for andre, så den tanken synes jeg vi skal ligge. Litt lite kreativt å legge treffene samme sted, men landet florerer ikke av kjøremuligheter heller. Takk till alle med initiativ.
Jørgen
Det kjedligste som finnes er A4 mennesker.

Brukeravatar
StianHdj80
Sted: Hønemyr, Vest-agder

Legg innav StianHdj80 » tir jan 07, 2014 7:34 pm

jørgen skrev:Hei alle surmulere og humørspredere. Nå skal ikke jeg være med på noe som helst, men sett fra min side er det en ørliten mulighet for å se på et ekstra treff som et positivt tillegg. At er bra og de lager sikkert tøffe treff. Men rustne hjemmemekk er det også mange som synes har sjarme. I begge treffene vil det sikkert kunne la seg gjøre å stille opp. Jeg tror jeg ville foretrukket å stille med min 45pu på et nlck treff mens noen med At 35" sikkert synes det ville være mye bedre med at treff. For galninger vil det kunne gå an å delta på begge. og for alle de som er et sted midt i mellom. De har to valg, og det synes jeg alltid er viktig. Jeg er rimelig sikker på at ingen prøver å ødelegge for andre, så den tanken synes jeg vi skal ligge. Litt lite kreativt å legge treffene samme sted, men landet florerer ikke av kjøremuligheter heller. Takk till alle med initiativ.
Jørgen

Amen!
Stian
Hdj80

1 stk 70
ex: 80
1 stk 90
1 stk 100AT man

Brukeravatar
berglid
Sted: Stryn

Legg innav berglid » tir jan 07, 2014 10:06 pm

sunde skrev:

Ja for di her,enig det :-) mi har jo like store dekk,så meg treng du ikkje lage spor for ;-)

Synes det hele er tåpelig.dato for treffet til At kom ut tilig i høst.det er et firma som støtter denne klubben,og så legger dere treff til samme sted og kun 14 dager i forkant.tru nok det er det folket på AT og reagerte på,hvem som har fåreslått hva,betyr ikkje noe.må ver låv og si hva en mener.håper jo og vist dere først lager treff,at det vil komme fler en di få som har stemt over..

Føler att AT treff er forbehold AT eigarar. Husker det var tvil om en kompis fikk lov og komme med hilux 38 bygd på island. min gamle. da vi var på at treff. Jo fleire treff jo bedre. Er jo berre bra med aktivitet i norge.

Så skal det og seiast att AT treffet eg var på var veldig bra, Det samme var vikingtreffet og nlck treff er alltid kjekt!
LC120 AT44
LC80 Fjallasport 46
Scandinavia - Tunisia 2014

Brukeravatar
sunde
Kontakt:

Legg innav sunde » ons jan 08, 2014 7:28 am

berglid skrev:
sunde skrev:

Føler att AT treff er forbehold AT eigarar. Husker det var tvil om en kompis fikk lov og komme med hilux 38 bygd på island. min gamle. da vi var på at treff. Jo fleire treff jo bedre. Er jo berre bra med aktivitet i norge.

Så skal det og seiast att AT treffet eg var på var veldig bra, Det samme var vikingtreffet og nlck treff er alltid kjekt!

Ingenting negativt i det og ha vintertreff,er ikkje det eg har sakt.men plass og dato.synes det er rart ikke klubben heller kontakter AT,og spør om di ønsker og komme på banen,og delta slik dem gjer på andre treff.i plassen så lager dem treff 14 dager før AT sit treff og på samme sted.for min del hadde det vert aktuelt og dra på et nlck vinter treff forde om og kjøre Hilux.og det i plassen for vikingtreffet og så deltat på AT treffet.men når det blir på samme plass og med kun 14 dager i mellom blir ikkje det aktuelt.det har ingenting med hvem og hva av biler osv.som sakt håper eg det kommer mange fler,en prosenten tilsier i avstemningen over vist dere først lager løyper og et treff.. Så er det jo noe for Styre og ta med seg videre,og sjekke når andre klubber og forumer har treff,og ikkje få det for nerme hverandre.

Nå har eg sakt min mening her,og sier meg ferdig med denne saken :-)

Lykke til med nlck vintertreff :-)
-2011 Hilux 38"
-2002 Hilux 35"solgt
-2000 Hilux 33"solgt
-1998 Pajero 35"solgt
-1997 Pajero 35"solgt

Brukeravatar
knut eivind
Sted: Gjøvik

Legg innav knut eivind » ons jan 08, 2014 12:13 pm

Jeg får nok ikke muligheten til og delta, men det er jo et kjempetiltak.
AT har for min del nektet meg og delta på deres treff så jeg synes det uansett er rett og rimelig at en klubb som er åpen for de fleste får ha treff før.
knut eivind skogen tlf. 95287o82

Gå tilbake til «Treff - Kjøreområder»