Da den med fem dører ble i dyreste laget ble det bestemt at det ble en 2 dørs, men hvordan så disse ut

Det var jo dette med driftsikkerhet, og det var jo helt klart det avgjørende, så bil skulle det bli og det ble en LJ70 85mod. fra fredrikstad. Etter å hatt den i to år så var jeg overbevist, det blir ingenting en Land Cruiser på meg, og det tror jeg med sikkerhet at det blir bare driftsikkerheten holder seg på samme nivå i framtiden.
I dag har vi en LJ 73 som er under stadige ommbygginger til det som skal bli den ultimate bruksgjenstand, bil, traktor, skuter og "båt" i den grad det går an og enda fungere som bil til og fra jobb i det daglige.
Og som konebil og langtursbil har vi en HJ 61 vx som er så og si orginal borstsett fra 33" helårsdekk, Old Man Emu.
"Styling" fra 4X4 Delta som har stått på bilen siden den var ny (noe vi faktisk ikke klar over da bilen ble kjøpt usett) som vurderes byttet mot ARB fanger++
Vil etterhvert legg ut bilder/info av diverse ombygging og eventuelle reperasjoner som selvfølgelig er svært sjeldent på disse bilene