Masterpetter garasjen. 60,90,42, 120
Redaktører: ModeratorNLCK,Snekker_Andersen,baa,lj73jon
- KjellOlsen
- Styremedlem
- Innlegg: 1767
- Ble med: lør mai 29, 2004 1:25 am
- Lokasjon: Siggerud.
- Kontakt:
Re: Masterpetter garasjen. 60,90,42
Ser veldig bra ut dette! Flott jobb, du har virkelig tenkt mye, og funnet en god løsning.
Bare for å ha noe å sammenligne med har jeg på min 12HT også 470 grader på maks pådrag, og 1bar trykk. Men føleren min sitter ca15 cm etter turboen, og du har din plassert i manifolden før turboen. Så da har du nok noe å gå på.
Bare for å ha noe å sammenligne med har jeg på min 12HT også 470 grader på maks pådrag, og 1bar trykk. Men føleren min sitter ca15 cm etter turboen, og du har din plassert i manifolden før turboen. Så da har du nok noe å gå på.
Kjell.
1988 HJ61 rigget som rein turbil
1989 HJ61 under restaurering
1987 LJ73 fruens offroadbil
2000 Hdj100 hverdagsbil
1995 4Runner, solgt
SWES-63
Land Cruiser = stiv aksel.
http://www.expeditionkompaniet.no
1988 HJ61 rigget som rein turbil
1989 HJ61 under restaurering
1987 LJ73 fruens offroadbil
2000 Hdj100 hverdagsbil
1995 4Runner, solgt
SWES-63
Land Cruiser = stiv aksel.
http://www.expeditionkompaniet.no
- masterpetter
- Innlegg: 716
- Ble med: man aug 23, 2004 1:31 pm
- Lokasjon: Halden
Re: Masterpetter garasjen. 60,90,42
Takk Kjell.KjellOlsen skrev:Ser veldig bra ut dette! Flott jobb, du har virkelig tenkt mye, og funnet en god løsning.
Bare for å ha noe å sammenligne med har jeg på min 12HT også 470 grader på maks pådrag, og 1bar trykk. Men føleren min sitter ca15 cm etter turboen, og du har din plassert i manifolden før turboen. Så da har du nok noe å gå på.
Jeg har prøvd meg litt mer frem i dag.
Monterte en bleedventil som kan justeres innenfra bilen.
Jeg gikk ned en halv omdreininger på dieselmengden, nå ryker den ikke så ille, er litt mer innafor nå synes jeg. Virker ikke som at det ble noe særlig mindre effekt heller.
Etter det pushet jeg bilen i en lang oppoverbakke, og det høyeste jeg fikk var 480 grader.
Hadde jeg gjort det samme igår før justering, ville den nok vært høyere.
Jeg vil helst ikke dra det for langt heller, pluss at da har jeg litt å gå på de få gangene jeg kjører med tung tilhenger opp laaange bakker, så har jeg 100-150 grader til å gå på.
Det er vanskelig å vite hva som er for høyt, men etter det jeg har fått med meg er 600-650 maks, og man bør helst ikke ligge der for lenge.
Hva tror du Kjell, er grensa høyere, eller er'n rundt der?
Det er jo som du sier litt forskjell på tempen før og etter turbo også.
2h har jo ikke stempelkjøling som 12ht har heller.
Mulig jeg er litt for forsiktig, men jeg vil at det skal holde lengst mulig
Sent fra min E5823 via Tapatalk
Petter
TLF: 92603102
Masterpetter garasjen (Bj42)
Garage: http://nlck.no/forum/viewtopic.php?t=9635.
FBR Garasjen BJ42: http://nlck.no/forum/viewtopic.php?f=37&t=20208
HJ60 (82)-solgt
KZJ95 (97)-solgt
BJ42. (81)
HJ60 (87) - solgt
TLF: 92603102
Masterpetter garasjen (Bj42)
Garage: http://nlck.no/forum/viewtopic.php?t=9635.
FBR Garasjen BJ42: http://nlck.no/forum/viewtopic.php?f=37&t=20208
HJ60 (82)-solgt
KZJ95 (97)-solgt
BJ42. (81)
HJ60 (87) - solgt
- KjellOlsen
- Styremedlem
- Innlegg: 1767
- Ble med: lør mai 29, 2004 1:25 am
- Lokasjon: Siggerud.
- Kontakt:
Re: Masterpetter garasjen. 60,90,42
Har en annen kompis med 60og 2H. Han har kjørt i ti år med over 1,5 bar lading, og mye diesel. Vi har vært på lange europaturer, med timesvis med høy belastning, men ingenting har skjedd med den motoren. De siste årene har han kjørt med tre brekte dysespisser, men ingen forskjell. Så noe overhengende fare er det ikke. Men kanskje lurt å sjekke kjølesystemet. Spyle igjennom, og renske opp med noe radiatorrens eller tilsvarende. For det kan lett gå varmt, og det er nok ikke så lurt.
Kjell.
1988 HJ61 rigget som rein turbil
1989 HJ61 under restaurering
1987 LJ73 fruens offroadbil
2000 Hdj100 hverdagsbil
1995 4Runner, solgt
SWES-63
Land Cruiser = stiv aksel.
http://www.expeditionkompaniet.no
1988 HJ61 rigget som rein turbil
1989 HJ61 under restaurering
1987 LJ73 fruens offroadbil
2000 Hdj100 hverdagsbil
1995 4Runner, solgt
SWES-63
Land Cruiser = stiv aksel.
http://www.expeditionkompaniet.no
- masterpetter
- Innlegg: 716
- Ble med: man aug 23, 2004 1:31 pm
- Lokasjon: Halden
Re: Masterpetter garasjen. 60,90,42
Hmmm, det likte jeg å høreKjellOlsen skrev:Har en annen kompis med 60og 2H. Han har kjørt i ti år med over 1,5 bar lading, og mye diesel. Vi har vært på lange europaturer, med timesvis med høy belastning, men ingenting har skjedd med den motoren. De siste årene har han kjørt med tre brekte dysespisser, men ingen forskjell. Så noe overhengende fare er det ikke. Men kanskje lurt å sjekke kjølesystemet. Spyle igjennom, og renske opp med noe radiatorrens eller tilsvarende. For det kan lett gå varmt, og det er nok ikke så lurt.
Sent fra min E5823 via Tapatalk
Petter
TLF: 92603102
Masterpetter garasjen (Bj42)
Garage: http://nlck.no/forum/viewtopic.php?t=9635.
FBR Garasjen BJ42: http://nlck.no/forum/viewtopic.php?f=37&t=20208
HJ60 (82)-solgt
KZJ95 (97)-solgt
BJ42. (81)
HJ60 (87) - solgt
TLF: 92603102
Masterpetter garasjen (Bj42)
Garage: http://nlck.no/forum/viewtopic.php?t=9635.
FBR Garasjen BJ42: http://nlck.no/forum/viewtopic.php?f=37&t=20208
HJ60 (82)-solgt
KZJ95 (97)-solgt
BJ42. (81)
HJ60 (87) - solgt
- masterpetter
- Innlegg: 716
- Ble med: man aug 23, 2004 1:31 pm
- Lokasjon: Halden
Re: Masterpetter garasjen. 60,90,42
Jeg sliter med å laste opp videoer her, kun korte snutter.
Er det flere som sliter med det, eller er det bare jeg som er tett
//cloud.tapatalk.com/s/5ab0e987db96e/MOV_0843.mp4
Sent fra min E5823 via Tapatalk
Er det flere som sliter med det, eller er det bare jeg som er tett
//cloud.tapatalk.com/s/5ab0e987db96e/MOV_0843.mp4
Sent fra min E5823 via Tapatalk
Petter
TLF: 92603102
Masterpetter garasjen (Bj42)
Garage: http://nlck.no/forum/viewtopic.php?t=9635.
FBR Garasjen BJ42: http://nlck.no/forum/viewtopic.php?f=37&t=20208
HJ60 (82)-solgt
KZJ95 (97)-solgt
BJ42. (81)
HJ60 (87) - solgt
TLF: 92603102
Masterpetter garasjen (Bj42)
Garage: http://nlck.no/forum/viewtopic.php?t=9635.
FBR Garasjen BJ42: http://nlck.no/forum/viewtopic.php?f=37&t=20208
HJ60 (82)-solgt
KZJ95 (97)-solgt
BJ42. (81)
HJ60 (87) - solgt
Re: Masterpetter garasjen. 60,90,42
Ser du bruker tapatalk, da laster du opp til en server hos tapatalk, og der vet jeg ikke størrelsebegrensningene. Men her på forumet er det begrensninger på hvor store vedlegg man kan ha og på hvilke filtyper.
Tanken er vel at man laster opp bilder her, men publiserer film andre steder og linker til filmen.
Tror nok du ryker på størrelse og ikke på "tetthet"
Tanken er vel at man laster opp bilder her, men publiserer film andre steder og linker til filmen.
Tror nok du ryker på størrelse og ikke på "tetthet"
LC 150 GX 2011
Re: Masterpetter garasjen. 60,90,42
LC 150 GX 2011
- masterpetter
- Innlegg: 716
- Ble med: man aug 23, 2004 1:31 pm
- Lokasjon: Halden
Re: Masterpetter garasjen. 60,90,42
https://photos.app.goo.gl/Wf0NDxF5RL8c5XIq2
Sent fra min E5823 via Tapatalk
Kjører rundt med et stort smil om dagen, er en helt annen opplevelse en den sure late originale 2H'n
Litt dårlig filmet, skulle hatt 3 armer.
Sent fra min E5823 via Tapatalk
Kjører rundt med et stort smil om dagen, er en helt annen opplevelse en den sure late originale 2H'n
Litt dårlig filmet, skulle hatt 3 armer.
Senest rettet af masterpetter tir mar 20, 2018 3:36 pm, rettet i alt 3 gange.
Petter
TLF: 92603102
Masterpetter garasjen (Bj42)
Garage: http://nlck.no/forum/viewtopic.php?t=9635.
FBR Garasjen BJ42: http://nlck.no/forum/viewtopic.php?f=37&t=20208
HJ60 (82)-solgt
KZJ95 (97)-solgt
BJ42. (81)
HJ60 (87) - solgt
TLF: 92603102
Masterpetter garasjen (Bj42)
Garage: http://nlck.no/forum/viewtopic.php?t=9635.
FBR Garasjen BJ42: http://nlck.no/forum/viewtopic.php?f=37&t=20208
HJ60 (82)-solgt
KZJ95 (97)-solgt
BJ42. (81)
HJ60 (87) - solgt
- masterpetter
- Innlegg: 716
- Ble med: man aug 23, 2004 1:31 pm
- Lokasjon: Halden
Re: Masterpetter garasjen. 60,90,42
https://photos.app.goo.gl/9DQk3h6Tck9jdc5x2
Sent fra min E5823 via Tapatalk
Det nye eksosanlegget med kun en demper, går skammelig stille, litt dypere brom er det med 3"
Greit at det er bra dempet mtp fremtidige EU kontroller.
Sent fra min E5823 via Tapatalk
Det nye eksosanlegget med kun en demper, går skammelig stille, litt dypere brom er det med 3"
Greit at det er bra dempet mtp fremtidige EU kontroller.
Senest rettet af masterpetter tir mar 20, 2018 3:37 pm, rettet i alt 1 gang.
Petter
TLF: 92603102
Masterpetter garasjen (Bj42)
Garage: http://nlck.no/forum/viewtopic.php?t=9635.
FBR Garasjen BJ42: http://nlck.no/forum/viewtopic.php?f=37&t=20208
HJ60 (82)-solgt
KZJ95 (97)-solgt
BJ42. (81)
HJ60 (87) - solgt
TLF: 92603102
Masterpetter garasjen (Bj42)
Garage: http://nlck.no/forum/viewtopic.php?t=9635.
FBR Garasjen BJ42: http://nlck.no/forum/viewtopic.php?f=37&t=20208
HJ60 (82)-solgt
KZJ95 (97)-solgt
BJ42. (81)
HJ60 (87) - solgt
- masterpetter
- Innlegg: 716
- Ble med: man aug 23, 2004 1:31 pm
- Lokasjon: Halden
Re: Masterpetter garasjen. 60,90,42
Takk Arne, det funka detArneO skrev:https://support.google.com/photos/answe ... roid&hl=en
Dette kan være en mulig måte å dele film...
Sent fra min E5823 via Tapatalk
Petter
TLF: 92603102
Masterpetter garasjen (Bj42)
Garage: http://nlck.no/forum/viewtopic.php?t=9635.
FBR Garasjen BJ42: http://nlck.no/forum/viewtopic.php?f=37&t=20208
HJ60 (82)-solgt
KZJ95 (97)-solgt
BJ42. (81)
HJ60 (87) - solgt
TLF: 92603102
Masterpetter garasjen (Bj42)
Garage: http://nlck.no/forum/viewtopic.php?t=9635.
FBR Garasjen BJ42: http://nlck.no/forum/viewtopic.php?f=37&t=20208
HJ60 (82)-solgt
KZJ95 (97)-solgt
BJ42. (81)
HJ60 (87) - solgt
- masterpetter
- Innlegg: 716
- Ble med: man aug 23, 2004 1:31 pm
- Lokasjon: Halden
Re: Masterpetter garasjen. 60,90,42
Sent fra min E5823 via Tapatalk
Petter
TLF: 92603102
Masterpetter garasjen (Bj42)
Garage: http://nlck.no/forum/viewtopic.php?t=9635.
FBR Garasjen BJ42: http://nlck.no/forum/viewtopic.php?f=37&t=20208
HJ60 (82)-solgt
KZJ95 (97)-solgt
BJ42. (81)
HJ60 (87) - solgt
TLF: 92603102
Masterpetter garasjen (Bj42)
Garage: http://nlck.no/forum/viewtopic.php?t=9635.
FBR Garasjen BJ42: http://nlck.no/forum/viewtopic.php?f=37&t=20208
HJ60 (82)-solgt
KZJ95 (97)-solgt
BJ42. (81)
HJ60 (87) - solgt
Re: Masterpetter garasjen. 60,90,42
Skjønner at du koser deg når du kjører den nå
Jan K.
LJ 70 85 mod. "33x12,5x15"
HJ 60 83 mod. *Kenya* (SOLGT)
HJ 60 82 mod. "35x12.5x15"
x LaLux "35x12,5x15" Arb foran og bak
x LJ 73 87 mod "32x11.5x15"
// Garasjen vår // & //Garasje H4K//
LJ 70 85 mod. "33x12,5x15"
HJ 60 83 mod. *Kenya* (SOLGT)
HJ 60 82 mod. "35x12.5x15"
x LaLux "35x12,5x15" Arb foran og bak
x LJ 73 87 mod "32x11.5x15"
// Garasjen vår // & //Garasje H4K//
- masterpetter
- Innlegg: 716
- Ble med: man aug 23, 2004 1:31 pm
- Lokasjon: Halden
Re: Masterpetter garasjen. 60,90,42
Det blir bedre og bedre desto mer jeg kjører!
Sent fra min E5823 via Tapatalk
Sent fra min E5823 via Tapatalk
Petter
TLF: 92603102
Masterpetter garasjen (Bj42)
Garage: http://nlck.no/forum/viewtopic.php?t=9635.
FBR Garasjen BJ42: http://nlck.no/forum/viewtopic.php?f=37&t=20208
HJ60 (82)-solgt
KZJ95 (97)-solgt
BJ42. (81)
HJ60 (87) - solgt
TLF: 92603102
Masterpetter garasjen (Bj42)
Garage: http://nlck.no/forum/viewtopic.php?t=9635.
FBR Garasjen BJ42: http://nlck.no/forum/viewtopic.php?f=37&t=20208
HJ60 (82)-solgt
KZJ95 (97)-solgt
BJ42. (81)
HJ60 (87) - solgt
- masterpetter
- Innlegg: 716
- Ble med: man aug 23, 2004 1:31 pm
- Lokasjon: Halden
Re: Masterpetter garasjen. 60,90,42
Etter å ha fått kjørt og testet bilen over en lengre periode. Har jeg en litt annen oppfatning.
Jeg synes turboen kommer for seint.
Begynner å lade såvidt det er på ca 1300.
Har 0,5 bar ved 16-1700. Fullt trykk (1bar) ved ca 2200+
Nå skal jeg prøve et mindre eksoshus a/r36 istedenfor a/r 48 som sitter originalt på coswort turboen.
Håper og tror det blir bra.
Slik det er nå, får jeg ikke utnyttet turboen skikkelig før jeg må gire.
Blir spennende å se
Må lage ny downpipe først ettersom det er forskjellige utløp på turbinhusene, så det tar nok litt tid.
Sent fra min BLA-L29 via Tapatalk
Jeg synes turboen kommer for seint.
Begynner å lade såvidt det er på ca 1300.
Har 0,5 bar ved 16-1700. Fullt trykk (1bar) ved ca 2200+
Nå skal jeg prøve et mindre eksoshus a/r36 istedenfor a/r 48 som sitter originalt på coswort turboen.
Håper og tror det blir bra.
Slik det er nå, får jeg ikke utnyttet turboen skikkelig før jeg må gire.
Blir spennende å se
Må lage ny downpipe først ettersom det er forskjellige utløp på turbinhusene, så det tar nok litt tid.
Sent fra min BLA-L29 via Tapatalk
Petter
TLF: 92603102
Masterpetter garasjen (Bj42)
Garage: http://nlck.no/forum/viewtopic.php?t=9635.
FBR Garasjen BJ42: http://nlck.no/forum/viewtopic.php?f=37&t=20208
HJ60 (82)-solgt
KZJ95 (97)-solgt
BJ42. (81)
HJ60 (87) - solgt
TLF: 92603102
Masterpetter garasjen (Bj42)
Garage: http://nlck.no/forum/viewtopic.php?t=9635.
FBR Garasjen BJ42: http://nlck.no/forum/viewtopic.php?f=37&t=20208
HJ60 (82)-solgt
KZJ95 (97)-solgt
BJ42. (81)
HJ60 (87) - solgt
Re: Masterpetter garasjen. 60,90,42
Får håpe det blir bedre. spennende og følge med deg.
Jan K.
LJ 70 85 mod. "33x12,5x15"
HJ 60 83 mod. *Kenya* (SOLGT)
HJ 60 82 mod. "35x12.5x15"
x LaLux "35x12,5x15" Arb foran og bak
x LJ 73 87 mod "32x11.5x15"
// Garasjen vår // & //Garasje H4K//
LJ 70 85 mod. "33x12,5x15"
HJ 60 83 mod. *Kenya* (SOLGT)
HJ 60 82 mod. "35x12.5x15"
x LaLux "35x12,5x15" Arb foran og bak
x LJ 73 87 mod "32x11.5x15"
// Garasjen vår // & //Garasje H4K//
- masterpetter
- Innlegg: 716
- Ble med: man aug 23, 2004 1:31 pm
- Lokasjon: Halden
Re: Masterpetter garasjen. 60,90,42
Bilen ryker sort før turboen begynner å lade. Når trykket kommer avtar røyken (mer riktig forhold diesel/luft antar jeg)
Med et eksoshus som lader tidligere, vil dette forhåpentligvis også hjelpe.
Jeg har skrudd enda lengre ut på mengdeskruen. 2,5 runder ut.
Jeg har tatt det litt forsiktig litt og litt, og jeg har fortsatt ikke vært over 500 grader før turbo, så jeg har litt å gå på enda.
Nå er det enda litt morsommere å kjøre seksti.
Jeg har sammenlignet opp en bratt bakke som vi kaller "hellekleva", der hadde jeg 70km på toppen med original motor, og flatt jern på 3, nå har jeg 87km i 4 gir.
4 gir var absolutt uaktuelt å legge inn før.
Det går godt nå!!
Sent fra min BLA-L29 via Tapatalk
Med et eksoshus som lader tidligere, vil dette forhåpentligvis også hjelpe.
Jeg har skrudd enda lengre ut på mengdeskruen. 2,5 runder ut.
Jeg har tatt det litt forsiktig litt og litt, og jeg har fortsatt ikke vært over 500 grader før turbo, så jeg har litt å gå på enda.
Nå er det enda litt morsommere å kjøre seksti.
Jeg har sammenlignet opp en bratt bakke som vi kaller "hellekleva", der hadde jeg 70km på toppen med original motor, og flatt jern på 3, nå har jeg 87km i 4 gir.
4 gir var absolutt uaktuelt å legge inn før.
Det går godt nå!!
Sent fra min BLA-L29 via Tapatalk
Petter
TLF: 92603102
Masterpetter garasjen (Bj42)
Garage: http://nlck.no/forum/viewtopic.php?t=9635.
FBR Garasjen BJ42: http://nlck.no/forum/viewtopic.php?f=37&t=20208
HJ60 (82)-solgt
KZJ95 (97)-solgt
BJ42. (81)
HJ60 (87) - solgt
TLF: 92603102
Masterpetter garasjen (Bj42)
Garage: http://nlck.no/forum/viewtopic.php?t=9635.
FBR Garasjen BJ42: http://nlck.no/forum/viewtopic.php?f=37&t=20208
HJ60 (82)-solgt
KZJ95 (97)-solgt
BJ42. (81)
HJ60 (87) - solgt
- masterpetter
- Innlegg: 716
- Ble med: man aug 23, 2004 1:31 pm
- Lokasjon: Halden
Re: Masterpetter garasjen. 60,90,42
Nå har jeg byttet til mindre eksoshus.
A/R36. Begynner å lade på 1100rpm og har fullt trykk på 1500.
Veldig fornøyd
Det røyk fortsatt rimelig heftig før turboen begynte å lade., men røykproblemet har jeg nå løst.
Nå har jeg endelig skjønt, og fått til dieselregulering styrt av turbotrykk.
Jeg har brukt membran som egentlig regulerer dieselmengden iforhold til høyde over havet (lufttrykk).
Nå som jeg har turbo blir det jo overtrykk både foran og bak membranen. Jeg satt inn et t-stykke for å blø ut trykk på slangen som går fra over gasspjeld og ned på forsiden av membranen.
Dro en tynn slange inn i bilen der jeg satt en pysventil slik at jeg kunne justere hvor mye jeg ville blø ut foran membranen, slik at trykket bak membranen blir høyere ved turbotrykk.
Dette fungerte desverre ikke pga for liten diameter på slangen til pysventilen.
Jeg tok av slangen, og etter flere forsøk boret jeg opp diameteren på slangenippelen på t-stykke til 5mm slik at den blør rett ut i motorrommet.
Dette fungerte veldig bra!
Dieselmengden blir regulert av turbotrykket.
Det er mulig jeg setter inn en slangenippel med større dia, og trekker større slange inn i bilen slik at jeg kan justere "lekkasjen" innenfra.
Mengdeskruen har jeg stilt tilbake til originalt. Nå går det veldig bra, og så og si null svartrøyk️
Sent fra min BLA-L29 via Tapatalk
A/R36. Begynner å lade på 1100rpm og har fullt trykk på 1500.
Veldig fornøyd
Det røyk fortsatt rimelig heftig før turboen begynte å lade., men røykproblemet har jeg nå løst.
Nå har jeg endelig skjønt, og fått til dieselregulering styrt av turbotrykk.
Jeg har brukt membran som egentlig regulerer dieselmengden iforhold til høyde over havet (lufttrykk).
Nå som jeg har turbo blir det jo overtrykk både foran og bak membranen. Jeg satt inn et t-stykke for å blø ut trykk på slangen som går fra over gasspjeld og ned på forsiden av membranen.
Dro en tynn slange inn i bilen der jeg satt en pysventil slik at jeg kunne justere hvor mye jeg ville blø ut foran membranen, slik at trykket bak membranen blir høyere ved turbotrykk.
Dette fungerte desverre ikke pga for liten diameter på slangen til pysventilen.
Jeg tok av slangen, og etter flere forsøk boret jeg opp diameteren på slangenippelen på t-stykke til 5mm slik at den blør rett ut i motorrommet.
Dette fungerte veldig bra!
Dieselmengden blir regulert av turbotrykket.
Det er mulig jeg setter inn en slangenippel med større dia, og trekker større slange inn i bilen slik at jeg kan justere "lekkasjen" innenfra.
Mengdeskruen har jeg stilt tilbake til originalt. Nå går det veldig bra, og så og si null svartrøyk️
Sent fra min BLA-L29 via Tapatalk
Senest rettet af masterpetter man mai 07, 2018 3:49 pm, rettet i alt 1 gang.
Petter
TLF: 92603102
Masterpetter garasjen (Bj42)
Garage: http://nlck.no/forum/viewtopic.php?t=9635.
FBR Garasjen BJ42: http://nlck.no/forum/viewtopic.php?f=37&t=20208
HJ60 (82)-solgt
KZJ95 (97)-solgt
BJ42. (81)
HJ60 (87) - solgt
TLF: 92603102
Masterpetter garasjen (Bj42)
Garage: http://nlck.no/forum/viewtopic.php?t=9635.
FBR Garasjen BJ42: http://nlck.no/forum/viewtopic.php?f=37&t=20208
HJ60 (82)-solgt
KZJ95 (97)-solgt
BJ42. (81)
HJ60 (87) - solgt
Re: Masterpetter garasjen. 60,90,42
Høres veldig bra ut, dyktig du
Jan K.
LJ 70 85 mod. "33x12,5x15"
HJ 60 83 mod. *Kenya* (SOLGT)
HJ 60 82 mod. "35x12.5x15"
x LaLux "35x12,5x15" Arb foran og bak
x LJ 73 87 mod "32x11.5x15"
// Garasjen vår // & //Garasje H4K//
LJ 70 85 mod. "33x12,5x15"
HJ 60 83 mod. *Kenya* (SOLGT)
HJ 60 82 mod. "35x12.5x15"
x LaLux "35x12,5x15" Arb foran og bak
x LJ 73 87 mod "32x11.5x15"
// Garasjen vår // & //Garasje H4K//
- masterpetter
- Innlegg: 716
- Ble med: man aug 23, 2004 1:31 pm
- Lokasjon: Halden
Re: Masterpetter garasjen. 60,90,42
Ny vogn i japseparken.
Corolla T-sport. Skikkelig morsom bil, 192hk "Sleeper"
Sent fra min BLA-L29 via Tapatalk
Corolla T-sport. Skikkelig morsom bil, 192hk "Sleeper"
Sent fra min BLA-L29 via Tapatalk
Petter
TLF: 92603102
Masterpetter garasjen (Bj42)
Garage: http://nlck.no/forum/viewtopic.php?t=9635.
FBR Garasjen BJ42: http://nlck.no/forum/viewtopic.php?f=37&t=20208
HJ60 (82)-solgt
KZJ95 (97)-solgt
BJ42. (81)
HJ60 (87) - solgt
TLF: 92603102
Masterpetter garasjen (Bj42)
Garage: http://nlck.no/forum/viewtopic.php?t=9635.
FBR Garasjen BJ42: http://nlck.no/forum/viewtopic.php?f=37&t=20208
HJ60 (82)-solgt
KZJ95 (97)-solgt
BJ42. (81)
HJ60 (87) - solgt