Hei.
Har bytta motor i ein Carina E diesel, med 2C-T motor. (Har bytta komplett motor, inkl. pumpa, frå ein tilsvarande carina )
Får ikkje start. Mykje er utsjekka, men misstenkjer "fuel cut valve control" på dieselpumpa.
Nokon som har vore borti og tukla med den ventilen / kablane til den ?
Mvh
Helge Neteland 41 22 52 00
Startsperre. Motorbytte Carina diesel 2C-T motor
Redaktører: ModeratorNLCK,Snekker_Andersen,baa,lj73jon
Startsperre. Motorbytte Carina diesel 2C-T motor
Senest rettet af Helge67 man jul 18, 2016 1:36 pm, rettet i alt 1 gang.
Re: Motorbytte Carina diesel 2C-T motor
Ja, det var den elendige "fule cut valve control" på dieselpumpa. Delenummer : 89850-20011 ( Denso). Men den er diverre tysk : 0281005023 (Bosch)
Løysinga var å forsiktig knusa vekk denne svarte boksen. Det går 3 ledningar inn i den. Etter litt kloring, så kan man skru vekk heile "Hitlerdingsen".
Då er det berre sjølve solinoid-ventilen som står att. Det går ein kabel inn på den. Av dei 3 kablane som var der frå før, er det den i midten som skal koblast til ventilen. Då startar den momentant, slik ein gammal Yota pleier
(Trur at dette er likt på fleire andre Toy modellar)
Løysinga var å forsiktig knusa vekk denne svarte boksen. Det går 3 ledningar inn i den. Etter litt kloring, så kan man skru vekk heile "Hitlerdingsen".
Då er det berre sjølve solinoid-ventilen som står att. Det går ein kabel inn på den. Av dei 3 kablane som var der frå før, er det den i midten som skal koblast til ventilen. Då startar den momentant, slik ein gammal Yota pleier
(Trur at dette er likt på fleire andre Toy modellar)
-
- Innlegg: 716
- Ble med: man sep 23, 2013 10:47 am
- Lokasjon: Drøbak
Re: Startsperre. Motorbytte Carina diesel 2C-T motor
Tommel opp for Reodor Felgen løsninger!
Sent fra min SM-G900F via Tapatalk
Sent fra min SM-G900F via Tapatalk
120 GX 08 mod.