http://saharamotorsuae.trustpass.alibab ... WAGON.html
76/77 er flotte biler, kanskje det flotteste en aktiv og ambisiøs familiemann kan få.
Fra UAE så er ikke prisen ille, er det noen som har gjort seg erfaring med import av noe slikt eller lignende?
Store problemer, lar den seg registrere osv?
Jeg kan se at den uansett ikke blir billig - men jeg vil da MYE heller bruke masse penger på en 76/77 fremfor en 150 eller 200.
Hvis dette sklir som vanlig import, og ikke har andre store feller foran seg så er det noe jeg sterkt kan vurdere. Kjøre den hjem fra UAE er ingen hindring
HZJ 76 - import
Redaktører: Snekker_Andersen,baa,lj73jon
HZJ 76 - import
Victoria, HJ61 88mod - Solgt
120, 03 mod, helt alminnelig - U-land spec.
Garasjen: http://nlck.no/forum/viewtopic.php?f=37&t=19432
Gymnasiast - almenne fag - gjenspeiles i praktiske ferdigheter.
120, 03 mod, helt alminnelig - U-land spec.
Garasjen: http://nlck.no/forum/viewtopic.php?f=37&t=19432
Gymnasiast - almenne fag - gjenspeiles i praktiske ferdigheter.
Re: HZJ 76 - import
Står en på Blocket
Dag Einar 900 63 808
HDJ 100 07/2006
HJ45-PU 06/1980
Yaris Verso Artic Trucks 2004
Fordson Dexta 1960
Farmall Cub 1953
Yamaha QT 1989
Elsker tur i skog og mark, bare det skjer med en Land Cruiser.
HDJ 100 07/2006
HJ45-PU 06/1980
Yaris Verso Artic Trucks 2004
Fordson Dexta 1960
Farmall Cub 1953
Yamaha QT 1989
Elsker tur i skog og mark, bare det skjer med en Land Cruiser.
Re: HZJ 76 - import
Virker jo egentlig som at det er like greit å bestille fra Dubai:
Kindly find attached pictures of 2013 model Toyota Landcruiser Hardtop LX10 4.2L diesel 10 seat 4WD wagon fitted with
1. Warn Electrical Winch VR 10,000
2. ARB wide bumper protector
3. Roof Rack with tire holder
TERMS AND CONDITIONS OF SALE:
1.PRICE:- PRICE PER UNIT IS US$.40,000 [CIF, NORWAY]
2. AVAILABILITY: SUBJECT TO PRIOR SALES.
3.VALIDITY:THIS OFFER IS VALID FOR 05 DAYS FROM TODAY.
4. CURRENCY:US DOLLAR ($)
5. PAYMENT: 100% BANK TRANSFER IN FULL BEFORE VEHICLES ARE SHIPPED.
40000USD blir ca 250000NOK med dagens kurs, deretter moms og en shitload med andre utgifter, men de utgiftene vil jo påløpe om man tar inn bilen fra Sverige også, eller?
Kindly find attached pictures of 2013 model Toyota Landcruiser Hardtop LX10 4.2L diesel 10 seat 4WD wagon fitted with
1. Warn Electrical Winch VR 10,000
2. ARB wide bumper protector
3. Roof Rack with tire holder
TERMS AND CONDITIONS OF SALE:
1.PRICE:- PRICE PER UNIT IS US$.40,000 [CIF, NORWAY]
2. AVAILABILITY: SUBJECT TO PRIOR SALES.
3.VALIDITY:THIS OFFER IS VALID FOR 05 DAYS FROM TODAY.
4. CURRENCY:US DOLLAR ($)
5. PAYMENT: 100% BANK TRANSFER IN FULL BEFORE VEHICLES ARE SHIPPED.
40000USD blir ca 250000NOK med dagens kurs, deretter moms og en shitload med andre utgifter, men de utgiftene vil jo påløpe om man tar inn bilen fra Sverige også, eller?
Victoria, HJ61 88mod - Solgt
120, 03 mod, helt alminnelig - U-land spec.
Garasjen: http://nlck.no/forum/viewtopic.php?f=37&t=19432
Gymnasiast - almenne fag - gjenspeiles i praktiske ferdigheter.
120, 03 mod, helt alminnelig - U-land spec.
Garasjen: http://nlck.no/forum/viewtopic.php?f=37&t=19432
Gymnasiast - almenne fag - gjenspeiles i praktiske ferdigheter.
Re: HZJ 76 - import
Det er noe med avgasskrav du bør sette deg inn i, ellers så vil dette kunne koste deg vekdig dyrt....
Dag Einar 900 63 808
HDJ 100 07/2006
HJ45-PU 06/1980
Yaris Verso Artic Trucks 2004
Fordson Dexta 1960
Farmall Cub 1953
Yamaha QT 1989
Elsker tur i skog og mark, bare det skjer med en Land Cruiser.
HDJ 100 07/2006
HJ45-PU 06/1980
Yaris Verso Artic Trucks 2004
Fordson Dexta 1960
Farmall Cub 1953
Yamaha QT 1989
Elsker tur i skog og mark, bare det skjer med en Land Cruiser.
Re: HZJ 76 - import
Ja, jeg tror det blir sinnsykt dyrt - tipper at det kjapt kan bli 7-800000.
Men import er vel import, om det skjer fra Sverige eller Dubai?
Ser at den i Sverige koster godt over 400000, moms frem og tilbake, toppes med masse utgifter.
Fra Dubai, tax free - 250000, moms og masse annet.
Men du vet, når de ringer fra Hamar, så er jo 800000 for en HZJ76 et varp i forhold til 800 for en Q5, Q7, X5 eller TLC 150 for den saks skyld.
Men import er vel import, om det skjer fra Sverige eller Dubai?
Ser at den i Sverige koster godt over 400000, moms frem og tilbake, toppes med masse utgifter.
Fra Dubai, tax free - 250000, moms og masse annet.
Men du vet, når de ringer fra Hamar, så er jo 800000 for en HZJ76 et varp i forhold til 800 for en Q5, Q7, X5 eller TLC 150 for den saks skyld.
Victoria, HJ61 88mod - Solgt
120, 03 mod, helt alminnelig - U-land spec.
Garasjen: http://nlck.no/forum/viewtopic.php?f=37&t=19432
Gymnasiast - almenne fag - gjenspeiles i praktiske ferdigheter.
120, 03 mod, helt alminnelig - U-land spec.
Garasjen: http://nlck.no/forum/viewtopic.php?f=37&t=19432
Gymnasiast - almenne fag - gjenspeiles i praktiske ferdigheter.
Re: HZJ 76 - import
siden vi ikke er i EU(men følger riktignok alle kjipe regla alikavel) så spiller det ingen rolle nei, import er import uansett land.
Veteran er beste hehe men dårlig med utvalg av den typen bil der
Veteran er beste hehe men dårlig med utvalg av den typen bil der
Mvh Knut Vikingen
Garasje ; https://www.nlck.no/forum/viewtopic.php?t=20251
Skrur å mekker på der meste som durer
Garasje ; https://www.nlck.no/forum/viewtopic.php?t=20251
Skrur å mekker på der meste som durer