Men, etter å ha sagt alt det, så er måleprosessen litt komplisert. Ikke vanskelig, og det går fort etter å ha gjort det en gang (og du må kunne påde pluss og minus

Moderatorer: Snekker_Andersen, baa, HighwayPatrol, lj73jon, ModeratorNLCK
Du finner de fleste svarene du trenger her:TLC80 skrev: Lurer også på dette med hva som er rett høyde, som gc8 i forrige innlegg.
Prøve å koble på Techstream og se hva slags trykk du har. Høres ut som om spiralene ikke bærer vekta si.dpm skrev:Hei,
Jeg har til tider merket at indikasjon dashbordet for AHC står på L når jeg kjører med tung tilhenger men bilen er ikke nødvendigvis sluppet helt ned på fjærene slik den indikerer - den er senket et par cm bak bare, noe som fører til at møtende trafikk også blender med langlysene til meg. Om jeg stopper og starter på nytt kommer den opp igjen. Kan det være en pumpe som begynner å bli sliten, eller er det på tide med nye spiraler?
Jeg kjører mye med henger og vogn, og som oftest er vi full bil, men unger og alt pikkpakk som hører med.
Ja det er det. Mange har det selv. Krever pc, programvare og kabel kan man få kjøpt på eks. Ebay.dpm skrev:Techstream, antar det er Toyota sitt feilsøksystem?
Kan sjekke neste gang jeg faller under bilen. Er det ikke slikt man skal bruke påskeferien på?
Påskeferien kan brukes til mye den