Hei folkens, er det noe jeg overser? Keyless er fantastisk genialt - helt frelst.
Men, jeg savner funksjonen når jeg parkerer. Må jeg opp med nøkkelen og trykke på låse? Eller kan jeg ta på bilen noe sted? Eller låser den seg selv om jeg går langt nok unna?
keyless og låsing av dører
Moderatorer: baa, Snekker_Andersen, lj73jon, HighwayPatrol
- HighwayPatrol
- Sted: Vågsøy, Sogn og Fjordane
Re: keyless og låsing av dører
chrisrik skrev:Hei folkens, er det noe jeg overser? Keyless er fantastisk genialt - helt frelst.
Men, jeg savner funksjonen når jeg parkerer. Må jeg opp med nøkkelen og trykke på låse? Eller kan jeg ta på bilen noe sted? Eller låser den seg selv om jeg går langt nok unna?
Der skal være ein firkanta føler på trykkert som du skal ta på. Om d er den samme til å låse igjen å opp veit eg ikkje
Medlem av den skumle Arctic Trucks-ligaen og Prado-geriljaen
Min garasje:
http://nlck.no/forum/viewtopic.php?t=7926

Min garasje:
http://nlck.no/forum/viewtopic.php?t=7926

Har funnet en trykker for å åpne ruta på bakdøra (ned venstre). Skal ta meg en tur ut og studere litt hehe.
Etter å ha befølt dørhåndtaket i full offentlighet gikk bilen I lås ved å berøre den under helt i forkant. Fantastisk! 

det er også lås og lås opp knapper rett under håndtaket på bakdøra. Men dem har du kanskje sett.
Land Cruiser 150 2010
Land Cruiser 120 GX 2003
Land Cruiser 120 GX 2003
Om du ser oppepå håndtaket så mener jeg det skal være to streker som er ca en cm lange og legger du fingeren på denne/disse trek(ene), så skal den låse seg.
Har bare prøvekjørt en slik bil, men mener det var slik det fungerte.
Har bare prøvekjørt en slik bil, men mener det var slik det fungerte.
Mvh. Dag Einar
2006 HDJ 100 VX
2001 KDJ 95 VX (solgt)
1980 HJ45-PU
2003 Yaris Verso Artic Trucks
1964 Fordson Super Dexta
1960 Fordson Dexta
1953 Farmall Cub
1955 Farmall Cub
Elsker tur i skog og mark, bare det skjer med en Toyota Land Cruiser.
2006 HDJ 100 VX
2001 KDJ 95 VX (solgt)
1980 HJ45-PU
2003 Yaris Verso Artic Trucks
1964 Fordson Super Dexta
1960 Fordson Dexta
1953 Farmall Cub
1955 Farmall Cub
Elsker tur i skog og mark, bare det skjer med en Toyota Land Cruiser.
hehe... de hadde jeg ikke sett heller nei. Må være mørketidenpromcop skrev:det er også lås og lås opp knapper rett under håndtaket på bakdøra. Men dem har du kanskje sett.