Bilen klikker ved bruk av Webasto

Redaktører: Snekker_Andersen,baa,lj73jon

Svar
rgbert
Innlegg: 1
Ble med: tor jan 19, 2017 7:55 pm

Bilen klikker ved bruk av Webasto

Innlegg av rgbert »

Hei.

Helt ny på forumet her =)

Jeg har fått montert webasto i min 2013 mod Land Cruiser, satte timeren på mobilen til at denne skulle starte 06:30 i dag tidlig.
Jeg våknet spent 06:30 og sendte en statusmelding til webastoen og fikk i retur om at alt var ok og varmeren gikk.

7 min senere så hører jeg en uling utenfor jeg tenkte "kjipt for han med den bil alarmen som går no så tidlig" før det slo meg.... Det er min bil!!! Jeg løp ut i boxeren og prøvde febrilsk og trykke med fjernkontrollen mot bilen uten nytte. Løp inn igjen, hev på meg en bukse og løp ned til bilen for og låse den opp på dørhåndtaket, ingenting funket. Løp inn igjen, fant den andre nøkkelen i safen og løp ned igjen, men den funket heller ikke.

Etter litt smålig panikk så klarte jeg og fitle frem reserve nøkkelen og få låst meg inn i bilen, men alarmen gikk enda. Startet bilen og da ga den seg etter bilen hadde vært i gang i ca 30 sek.

Litt små forbanna gikk jeg inn igjen for å kle på meg mer kler og spise litt. Når jeg kom ut igjen så var webastoen stoppet, og alt var tilbake til normalen. Nøkler fungerte som de skulle, ingenting gale!

Jeg startet webastoen manuelt i bilen og da ble den helt tullete igjen, spylervæsken til lyktene gikk hver gang jeg slo av og på lys, rattet posisjonerte seg ikke og bilen registrerer ikke at nøkkelen er tilstede lengre.

Kjørte bilen opp til de som har montert webastoen og de skulle se på det, for dette hørtes rar ut. Demonstrerte også feilen for de der.


Men dere som har litt mer erfaring med LC enn meg, har noen her vært borti noe lignende før?


Fikk forresten en fancy peugeot 307 med hull i eksosen som erstatningsbil..... :oops:
Land Cruiser 150 2013mod
Svar

Tilbake til «Generelt 15x»