Har eksperimentert med OME på bilen. Etter å ha køyrt med dette i nokre tusen km, so har eg konkludert med d at eg ønskar d stivare bak. 895 fjøra e i utgangspunktet stivare enn original toyotafjør. Ringte da til BG NOR å forklarte problemet til de, at med full last blir bilen veldig svampete, mens når bilen er tom så funker det optimalt. Istaden for å bytte til stivare fjører bak, vart eg rådet til å prøve coil rite i bakfjørene mine. Dette er egenleg tilpassa originale fjører, men overhodet ingen problem å få dette tilpassa mine fjører. Måtte kappe litt annerledes på bumpstopen enn d som stod på beskrivelsen.
Har du originalfjørene eller HT som er heva med klossane bak som AT leverar, så skal d kappast av 4 lugs, eg kappet av 3, for so å lime på ein 12mm gummibit ekstra.
Etter dette vart montert så fekk eg ein annan køyreopplevelse. Bilen er meir stabil. Køyrer no med rundt 17 psi i de til vanleg. Skal eg ha den enten stivare eller mjukare so kan eg ha min trykk på 5 psi og max trykk på 35 psi. Har testa flex med 22 psi, å det flexer fortsatt like godt som før.
Nummeret på de er 4135, og er eitt produkt frå Firestone.
Coilrites i bakfjørene
Redaktører: ModeratorNLCK,Snekker_Andersen,baa,lj73jon
- HighwayPatrol
- Innlegg: 2206
- Ble med: søn mai 04, 2008 1:27 pm
- Lokasjon: Vågsøy, Sogn og Fjordane
Coilrites i bakfjørene
- Vedlagte filer
-
- Klare for montering
- 21092010077.JPG (44.52 KiB) Vist 10384 ganger
-
- Klipp&Lim
- 24092010079.JPG (73.9 KiB) Vist 10384 ganger
-
- 24092010080.JPG (66.59 KiB) Vist 10384 ganger
-
- Ferdig montert
- 24092010081.JPG (36.29 KiB) Vist 10384 ganger
-
- Plassering av ventilane for fylling av luft
- 24092010082.JPG (63.22 KiB) Vist 10384 ganger
Medlem av den skumle Arctic Trucks-ligaen og Prado-geriljaen
Min garasje:
http://nlck.no/forum/viewtopic.php?t=7926
Min garasje:
http://nlck.no/forum/viewtopic.php?t=7926