Sunnmørsgarasjen

Info om alle møter uten offroad kjøring

Redaktører: ModeratorNLCK,Snekker_Andersen,baa,lj73jon

torsty
Innlegg: 140
Ble med: tir jul 19, 2005 1:55 am
Lokasjon: Stranda, Møre og Romsdal

Re: Sunnmørsgarasjen

Innlegg av torsty »

såg ikkje dette før no! skal prøve å bli med på neste møte=) forhåpentligvis i en LC som er på veiene=)
kalibreringsvertøyet er alltids med! (slegge)
Brukeravatar
HighwayPatrol
Innlegg: 2206
Ble med: søn mai 04, 2008 1:27 pm
Lokasjon: Vågsøy, Sogn og Fjordane

Re: Sunnmørsgarasjen

Innlegg av HighwayPatrol »

Håpar at so mange som mulig kan komme til stryn laurdag 6. oktober. Vi prøvar oss på å ha møte i begynnelse av mnd i d vi kallar "nordfjordgarasja", men neste møte blir litt utom d vanlege, då d blir under strynemessa, så vi blir å møte opp på toyota i stryn, sånn at vi kan stille ut bilane. Eg har med meg nlck-bænneret. Robin ska holde foredrag og bildeframvisning om islandsturen sin.
No som kvivsvegen ha opna, so e d straka vegen til og med for "byarane" (Bruka kje meir enn 1t og 40 minutt sjølv frå byen t stryn om du ikkje ha turbo ;-) )

Av møringane som vi hvertfall ønska å ha me bilane sine, er todde med sin hj61, torsty med sin 73 (hvis den e køyrbar då ;-) ) og osed4d me sin halvfabrikat 120 :mrgreen:

Ronny, vår styreformann må også være med, om dåkke so lyt slepe na med dåkke ;-)
Medlem av den skumle Arctic Trucks-ligaen og Prado-geriljaen

Min garasje:
http://nlck.no/forum/viewtopic.php?t=7926

Bilde
osed4d
Innlegg: 210
Ble med: tir jul 26, 2011 7:33 pm
Lokasjon: Ørsta

Re: Sunnmørsgarasjen

Innlegg av osed4d »

HighwayPatrol skrev:Håpar at so mange som mulig kan komme til stryn laurdag 6. oktober. Vi prøvar oss på å ha møte i begynnelse av mnd i d vi kallar "nordfjordgarasja", men neste møte blir litt utom d vanlege, då d blir under strynemessa, så vi blir å møte opp på toyota i stryn, sånn at vi kan stille ut bilane. Eg har med meg nlck-bænneret. Robin ska holde foredrag og bildeframvisning om islandsturen sin.
No som kvivsvegen ha opna, so e d straka vegen til og med for "byarane" (Bruka kje meir enn 1t og 40 minutt sjølv frå byen t stryn om du ikkje ha turbo ;-) )

Av møringane som vi hvertfall ønska å ha me bilane sine, er todde med sin hj61, torsty med sin 73 (hvis den e køyrbar då ;-) ) og osed4d me sin halvfabrikat 120 :mrgreen:

Ronny, vår styreformann må også være med, om dåkke so lyt slepe na med dåkke ;-)


Slag under beltestedet Jon Asle......Plutselig kan du få rosa skidplater:-)
For ikke å glemme pærekommentaren fra kjerringa:-)
03 LC 120 GX
Brukeravatar
HighwayPatrol
Innlegg: 2206
Ble med: søn mai 04, 2008 1:27 pm
Lokasjon: Vågsøy, Sogn og Fjordane

Re: Sunnmørsgarasjen

Innlegg av HighwayPatrol »

osed4d skrev:
HighwayPatrol skrev:Håpar at so mange som mulig kan komme til stryn laurdag 6. oktober. Vi prøvar oss på å ha møte i begynnelse av mnd i d vi kallar "nordfjordgarasja", men neste møte blir litt utom d vanlege, då d blir under strynemessa, så vi blir å møte opp på toyota i stryn, sånn at vi kan stille ut bilane. Eg har med meg nlck-bænneret. Robin ska holde foredrag og bildeframvisning om islandsturen sin.
No som kvivsvegen ha opna, so e d straka vegen til og med for "byarane" (Bruka kje meir enn 1t og 40 minutt sjølv frå byen t stryn om du ikkje ha turbo ;-) )

Av møringane som vi hvertfall ønska å ha me bilane sine, er todde med sin hj61, torsty med sin 73 (hvis den e køyrbar då ;-) ) og osed4d me sin halvfabrikat 120 :mrgreen:

Ronny, vår styreformann må også være med, om dåkke so lyt slepe na med dåkke ;-)


Slag under beltestedet Jon Asle......Plutselig kan du få rosa skidplater:-)
For ikke å glemme pærekommentaren fra kjerringa:-)
HAHAHAHA d ville tatt seg ut med rosa skidplatar under bilen. Gjerne med Hello Kitty logo :mrgreen:

Her er eitt lite bilde av annonsa som stod i avisa til Strynemessa

Bilde

D e berre å møte opp på toyota Nordfjord i Stryn klokka 14:00 :wink:
Medlem av den skumle Arctic Trucks-ligaen og Prado-geriljaen

Min garasje:
http://nlck.no/forum/viewtopic.php?t=7926

Bilde
Brukeravatar
SverreS
Innlegg: 1469
Ble med: lør okt 31, 2009 9:50 am
Lokasjon: Trondheim

Re: Sunnmørsgarasjen

Innlegg av SverreS »

Topp at dokk klare å dra igang noe som kan ligne det vi har i bartebyen :lol: :lol: :lol:
Sverre
Medlem av den skumle trønder taliban ligaen
Medlem av den skumle Prado geriljaen

Min Garasje: http://nlck.no/forum/viewtopic.php?f=37&t=11517

Arnolds sin blogg: http://www.arnolds.blogg.no
lb1lf
Innlegg: 133
Ble med: søn des 20, 2015 7:08 pm
Lokasjon: Hareid, M&R

Re: Sunnmørsgarasjen

Innlegg av lb1lf »

Hm,

Fjerde hvert år må det vel la seg gjøre å ha et lite møte i egnen?

Det ville være moro å hilse på en gjeng likesinnede - jeg kan eventuelt stille med lokaler - kantinen på jobb i Hjørungavåg, Hareid.

Den har en XL kaffetrakter og en videokanon, i tilfelle vi skulle få lyst til å se på noen oppbyggelige filmer; jeg har en DVD eller to liggende med morsomme ting folk har gjort i LC. (Og i LR, men det blir kanskje litt feil å kikke på dem... :))

Ellers ingen ambisjoner om noe program - men en anledning til en kaffekopp, litt kikking på andres biler og sparking i dekk mens man jabber skit kunne vel være moro, det? Grilling om været tillater!

Sånn litt uti juni engang? Onsdag 22. klokken 18 i Hjørungavåg, bare for å ha et utgangspunkt for kalendersjekk?

Om man takler halvannen times reisetid hver vei (min tålegrense ville neppe vært høyere!) er området omtrent fra Vigra i nord, Vestnes i øst, nesten ned til Stryn i sør og Vanylven i vest innen rekkevidde. Det må da være en og annen LC innenfor dette området? Premie til den som kommer lengst bortefra! (Neppe mer enn en pakke kjeks til avnyting på hjemturen...)
--
Odd Erling, Hareid (1998 KZJ95, Dieseldyret / 2002 KDJ95, Dieseldyret Jr)
Bilde
Svar

Tilbake til «Møter»