Spesielt når den har vært kald.
Ble endel kvikkere når den ble skikkelig varm. 4-5 mil kjøring
Først ble EGR blokkert, og det ble en liten forbedring.
Tidligere har den "fisa" i den fjærbelastede koblinga mellom downpipen og eksosen. Den har så bare blitt satt til.
Når nå bilen bare ble latere og latere, tenkte jeg at her måtte det nå gjøres noe.... må jo være noe skikkelig feil en plass..
søkte litt på forumer, og fant på et engelsk forum at det kunne være tett katalysator.
Da ville den fise ut denne koblinga her.
Det ville jo forklare det hele...
Innmat i katalysator ble så fjernet. her var det mye dritt.
Det ble en ny bil!! går MYE bedre.. nå kan man ane at det faktisk er en 4,2 liter turbodiesel i sjeik-drosja....

Det ble en liten opptur.
Mye vil ha mer og faen vil ha fler.... hvordan vil det da blir med 300 hk og 650 nm????

tenker det blir litt ny intercooler og eksos etterhvert. 3", selv om en må til Australia for å finne dette, tilsynelatende.....
Nå er den værste vinteren gitt seg og, så jeg skal få tatt rens av innsugsmanifolden, det skal visstnok være ufattelig med dritt der. Fått tips om fra både her, og sett på utenlandske forum..