Tørris blåsing

Diskusjoner om rustbehandlig og det kosmetiske på en Land Cruiser

Moderatorer: Snekker_Andersen, baa, HighwayPatrol, lj73jon, ModeratorNLCK

peter80
Sted: Plankebyen i Øst

Tørris blåsing

Legg innav peter80 » man aug 07, 2017 2:31 pm

Hei!

Eg MEINER eg fikk eit tips om dette tidligare her på forumet, men må spørre igjen;

Eg treng tips som fører fram til ei pålitelig & trykk kjelde som kan blåse chassis & karroseribitar med tørris.
I nøden soda-blåsing.
Sand eller stålblåsing er irrelevant.

Eg har tilgang på mykje (...) arbeid til rette vedkommande som ev ønsker å ta på seg dette. Det MÅ framlegges vitnesbyrd på tidligare utført arbeid
Fortrinnsvis i sentrale strok på Austlandet :roll:
Konkrete tips taes gjerne imot her i tråden, konkrete tilbod pr PM :!:

Tusen Takk 8)
Her skulle det ha stått noko lurt...

peter80

Re: Tørris blåsing

Legg innav peter80 » tir aug 08, 2017 12:42 am

Litt snoking i verdsveven har ført fram til dette firmaet "lokalt"
http://blast-it.no/

Erfaringar postèrt i andre fora lover ikkje "best"......... dette skal tilsynelatande vere spinndyrt i Noreg :roll: :shock
Eg får freiste med ein telefon imorra....

Viss ikkje dette fører fram, ligg løysinga mi i Deutschland ser det ut for..........

Hmm
Hadde gjerne sett at dette lot seg utføre "lokalt"....

Brukeravatar
frode
Sted: Hurum

Legg innav frode » tir aug 08, 2017 8:12 am

Interessant. Visste ikkje at det fantest eingong. Har du fått sopp på ramma? Hvis det er for rustfjerning, kvifor er det betre enn sand?
Qui rogat, non errat.
HDJ100 2004 AHC Auto ikkeNav, bfg a/t ko2 265/75-16, Shamowang - Abu Shenab,
HDJ100 2000 til gjenbruk,
ex HZJ80GX 1997.

peter80

Legg innav peter80 » ons aug 09, 2017 2:09 pm

Rammene mine er igrunne heile & greie. Eg veit om fleire som ikkje er det & som treng vøling
Eg har 1 kjørety på ramme som eg vurderer å totalrestaurere. Dvs rammeløft. Då er sandblåsing uproblematisk.
So har eg nokre andre som må forbli rullande objekt, då utgår i prinsippet sandblåsing i sin heilheit.
Eg har riktignok ein dyktig sandblåsar på hand som eg er trygg nok på IKKjE blè ting åt helsike, men sjølv han er betenkt & har ikkje løftebukk.
Har brukt han innimellom, men vi er begge forsiktige....
Nakne ramme osv er uproblematisk.

Går vi over på tynnplate & karrosseri som ikkje er totalt nedpella, er i mine auge tørris den einaste reelle opsjonen. Sjå også nedanfor

Eg har nokre grufulle eksempel der man har sandblåst understell utan naudsynt varsèmd & det har resultert i a; Sand der det ikkje høyrer heime, b; graverande seinskader grunna manglande fjerning av blåsemiddel & c; Verst er det gått utover fks sensorar & elanlegg...
Jepp dette er gjordt at såkalla fagfolk med mange mange år bransjeerfaring.
Eg spyr :!:
Aller drygast er ein kjenning som har ein bil blåst med stålsand..... Restar av dette finn eg i HEILE bilen med eit skremmande resultat.
Kvifor man til dømes har valgt å blåse over gearkassene (alu) er meg ei gåte. EIn finn stålsand i nærmast all isolasjon & hulrom i karrosseri
Flott :idea:

So, Sandblåsing på biler som ikkje er på molekylærstadie er eg ikkje trygg på sånn utan vidare. Inntregning av sand i mekaniske & elektriske komponentar har eg ikkje eingong byrje å adressere.

Tørris er ytterst miljøvennlig. Det samme gjeld ris & nøtteskàl som egner seg flott til mjuke metallar.. God erfaring med dette på fks store turboar.
Diverre har dette ikkje trengt særlig djupt inn i norsk bil-resto-verdenen :wink: HHV er ikkje tilgjengelig for oss "vanlige" :wink:

JanP
Sted: Trondheimregionen

Legg innav JanP » tor aug 10, 2017 4:02 pm

Hei.
Det var da voldsomt til skepsis mot sandblåsing. Vet ikke hva du skal ha blåst rent. Tilbud på PM uten et eneste bilde og ikke beskrivelse er kanskje for mye å håpe på.
Hva med glassblåsing? Vi hadde en på medlemskveld som classblåser glassfiberkarosseri på en Porsche. Det så meget bra ut.
---------------------------------------------------
2005 VX-solgt juni 2017
Styremedlem NLCK

superhansen
Sted: Hurum

Legg innav superhansen » tor aug 10, 2017 7:31 pm

Uten å vite så ville jeg tro noe av vitsen med tørrisblåsing er at den forsvinner av seg selv,det gjør neppe glass eller annet media.Men legger seg overalt på lure steder.

Sent fra min SM-A520F via Tapatalk
120 GX 08 mod.

Brukeravatar
KjellOlsen
Styremedlem
Sted: Siggerud.
Kontakt:

Legg innav KjellOlsen » fre aug 11, 2017 5:50 am

Vi vurderer å kjøpe inn dette utstyret på jobben. Fikk det demonstrert her for en stund siden. Vi skal bruke det til å rengjøre el-tavler og høyspentanlegg med spenning på. Tok så vidt møkka. Dette var ikke egnet til å fjerne rust med, da bør du ha laang tålmodighet.
Men selvfølgelig mulig det finnes mye kraftigere utstyr enn det vi så på.
Kjell.

HJ61 x 2. LJ73. HDJ100. 4Runner.
SWES-63
Land Cruiser = stiv aksel.

2017:
Juli: Nordkapp
september: Russland

http://www.expeditionkompaniet.no

peter80

Legg innav peter80 » fre aug 11, 2017 6:27 pm

@Kjell, Har brukt tørrisblåsing innen shipping. Det står sjeldan på rust på ein del eldre skuter :shock: Tru meg :!:

@Hansen; Korrekt, Tørrisblåsing etterlater seg NADA anna enn kanskje litt fukt & det materialet ein har fjerna.

@TrønderJan; Sandblås det du vil & alt livet har kjært.

Glassblåsing er greit til meir ømfintlige overflater som krev høg finish. Å blåse store flater med glass (utan lukka kabinett) krev vesentlig verneutstyr. Glassfiber ville eg primært sodablåst.
Eg begrenser omfanget av det eg skal ha sandblåst til demonterte deler av "ikkje-mekanisk" natur :roll:

I korte trekk ser det ut for at disse jobbane KAN måtte flyttes utanlands. Synd

Gå tilbake til «Rust og lakk»