Bakstilling og div til lc90 35" arctic truck

For spørsmål som ikke er rettet mot en spesifik Land Cruiser modell

Redaktører: ModeratorNLCK,Snekker_Andersen,baa,lj73jon

Svar
sebbe
Innlegg: 24
Ble med: ons sep 16, 2015 3:17 pm
Lokasjon: Skedsmokorset

Bakstilling og div til lc90 35" arctic truck

Innlegg av sebbe »

Trenger råd umiddelbart.

Står for tur til å kjøpe en lc 90 1997 Arctic rep objekt og trenger noen raske råd...

Min perfekte jakt/ fiske og drabil med tilhegner er lagt ut for salg.. MEN.... dette er et rep objekt, både lekkasje av olje fra motor og bakstilling som er helt skjev. Noen erfaringer med om det meste må byttes (les inkl. diff og innmat) når huset har fått seg en skikkelig trøkk? Ligger på finn via auksjonen. Skal ned å se på den i dag og ta en del bilder. Hva burde jeg se etter når de som besitter bilen ikke har NOE annen info enn det i annonsen?

Tillater meg å poste her så kan folk starte diskusjon. Er det verd å kjøpe denne for avertert pris? Ca prisoverslag på bakaksel og overhaling av motor? Ca estimat på rustfjærninga? Om dere har høggere/ folk som besitter en tilsvarende bakaksel setter jeg pris på råd :)
tar meg friheten til å poste annonsen så folk ser hva det gjelder..

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=104872228

Mvh
Sebastian
superhansen
Innlegg: 716
Ble med: man sep 23, 2013 10:47 am
Lokasjon: Drøbak

Re: Bakstilling og div til lc90 35" arctic truck

Innlegg av superhansen »

Sjekk ramme og alt understell for skader/rust.Se om det er mulig å sette på tenning og se om det bygger seg opp trykk,evt om den er mulig å starte så du kan høre på motor og sjekke elektronikk osv.Kalkuler med at motor/topp må byttes og det samme med komplett bakaksel.Legg inn ett bud du føler blir riktig mtp bytte av en hel del du kanskje ikke ser/finner ut før du får bilen igang.Har potensiale denne bilen,men mye jobb

Sent fra min SM-A520F via Tapatalk
120 GX 08 mod.
superhansen
Innlegg: 716
Ble med: man sep 23, 2013 10:47 am
Lokasjon: Drøbak

Re: Bakstilling og div til lc90 35" arctic truck

Innlegg av superhansen »

Fikk du sett på bilen og funnet ut hva som har skjedd med den?Vet du hvor denne har gått hen?Sett en som ligner i Øvre eiker

Sent fra min SM-A520F via Tapatalk
120 GX 08 mod.
sebbe
Innlegg: 24
Ble med: ons sep 16, 2015 3:17 pm
Lokasjon: Skedsmokorset

Re: Bakstilling og div til lc90 35" arctic truck

Innlegg av sebbe »

superhansen skrev:Fikk du sett på bilen og funnet ut hva som har skjedd med den?Vet du hvor denne har gått hen?Sett en som ligner i Øvre eiker

Sent fra min SM-A520F via Tapatalk
Vet du hvem som har vært eieren?

Skal hentes på lørdag så vet mer om bakstillingen etter neste helg. overflaterust er det en del av så regner med at jeg setter av til å ta all rust når en først gjør det..

et er rust i kanaler så må skjæres bort og sveises opp igjen.
superhansen
Innlegg: 716
Ble med: man sep 23, 2013 10:47 am
Lokasjon: Drøbak

Re: Bakstilling og div til lc90 35" arctic truck

Innlegg av superhansen »

Nei jeg vet ikke hvem som eide den,men jeg har sett en som ligner fælt stående i Skotselv flere ganger.

Sent fra min SM-A520F via Tapatalk
120 GX 08 mod.
Svar

Tilbake til «Drivverk»