Frontbløyle og valg av ekstra langlys

Moderatorer: baa, Snekker_Andersen, lj73jon, HighwayPatrol

Svar
jhv

Frontbløyle og valg av ekstra langlys

Legg inn av jhv » man des 04, 2017 11:06 pm

Har kjøpt en kufanger av høy type (vet ikke merke, men ser lignende avbildet på ombygde biler). Det er en veldig solid fanger i diameter på rørene. Jeg har en helt standard beige 2007mod 120 GX.

1) ønsker fangeren for å montere ekstra langlys på. Det som gir best mulig lys for å typisk kjøre på hytta i mørketida, til en overkommelig pris. Hvilken type lykter bør jeg velge? Ønsker best mulig lys - må ha både lengde og spredning, til Ok pris, og det må se bra ut / minst mulig "harry".
Led? Vurderte ledbar, men runde lykter passer kanskje best? Evnt firkanta Hella Jumbo 320 FF m/led? Hvis fangeren blir i kron ønsker jeg tilsvarende utseende på lyktene.

2) vurderte å lakke fangeren matt sort - for om det evnt ble vel så tøft, og kanskje litt mer diskret? Rubberspray eller lignende (bor i trondheim). Noen som har erfaring med dette? Evnt bilder av det på bil?
I så fall vil jeg ha sorte lykter.
Ble litt inspirert av dette bildet, men det ser kanskje rart ut i virkeligheten...?
Bilde

3) For enkelhets skyld / tidsmangel ønsker jeg å få noen til å montere dette komplett på bila. Enten en leverandør som har lys selv, eller får er verksted til å montere. Tips om noen å bruke i trondheim?

Fangeren:
Bilde

Fangertypen (tror jeg) på en annen bil (ombygd)
Bilde

Tips? Send gjerne bilder.
Takk!

JH

Sent from my iPhone using Tapatalk

Svar

Gå tilbake til «Generelt 12x»