Strøm brytes og Sentrallås kuttes. Alternativ måte å låse bakdøra?

Moderatorer: baa, Snekker_Andersen, lj73jon, ModeratorNLCK, HighwayPatrol

Svar
skjalg
Sted: bærum

Strøm brytes og Sentrallås kuttes. Alternativ måte å låse bakdøra?

Legg inn av skjalg » fre jul 13, 2018 9:00 am

Jeg har en LC 120 2003 hvor strømmen brytes mer enn den skal når jeg slår av tenning. Det medfører bl.a. at sentrallåsen settes ut av funksjon. (Testet nøkkel - batteri - lyser når jeg trykker) Sentrallåsen virker heller ikke når jeg låser døra med nøkkel. Ingen alarm går (satt ut). Låser alle 4 dører manuelt, men bakdøra ser ut som den ikke lar seg låse uten å åpne baktrekket og ta av vaier til håndtaket på utsiden av døra. Men finnes det noen alternativ måte å låse døra på? (Bilen skal stå noen dager ulike steder på Vestlandet neste uke)

Kjenner noen til problemet med at strømmen brytes og at endel saker ikke resettes når den slås på? F.eks lyser Vehicle Traction Control (VTC) og Vehicle Stability Control (VSC ) lamper lyser hele tiden. Klokka starter på 1:00. Sentrallåsen og alarmen settes ut av drift? Sjekket sikringer, men ser ut som de funker.
dag s

cruiser05
Sted: Sotra

Re: Strøm brytes og Sentrallås kuttes. Alternativ måte å låse bakdøra?

Legg inn av cruiser05 » fre jul 13, 2018 7:20 pm

sjekk om tåkelyset virker vist ikke sjekk sikring framme i motorrom denne går også på antispinn og stabilitetskontroll og på fjernkontroll av dører,var sånn på min 2005.står oversikt av sikringer i brukerhåndbok.

Svar

Gå tilbake til «Chassis og elektrisk 12x»