Bumper denne tråden litt.
Vurderer LC150 på AT37 og nå har jo 150'en vært operativ på veien i noen år så folk har sikkert enda mer erfaring med denne type ombygging på 150.
Det jeg tenker mest på er og kunne tenkt meg svar på er;
- Dekkstøy
- Kjøreegenskaper kontra original LC150
- Gearkasse som følge av ombygging?
- Kan det med fordel settes inn en chip?
- Kostnader ved kjøp av nye dekk?
- Ca hvor mye ligger det på fra/til?
- Øvrige svakheter en bør være obs på ift 150?
- Drivverk, motor, øvrig?
- Noen slitasjedeler en bør være obs ift AT37?
- Slitasje på bremser etc?
Noen spørsmål fra en uten erfaring med Arctic Trucks
Redaktører: ModeratorNLCK,Snekker_Andersen,baa,lj73jon
-
- Innlegg: 102
- Ble med: lør jan 23, 2010 6:39 pm
- Lokasjon: Narvik