HUSK Å SKRIVE SOLGT / SLETT I EMNET NÅR TRÅDEN SKAL SLETTES

Har du en "hel" Land Cruiser til salgs- bruker du dette forumet

Redaktører: ModeratorNLCK,Snekker_Andersen,baa,lj73jon

Svar
Brukeravatar
lj73jon
Innlegg: 1557
Ble med: fre sep 22, 2006 8:09 pm
Lokasjon: Os / Bergen

HUSK Å SKRIVE SOLGT / SLETT I EMNET NÅR TRÅDEN SKAL SLETTES

Innlegg av lj73jon »

Husk å skrive kun SOLGT eller SLETTES med store bokstaver i emnefeltet når du har fått solgt tingen/delen/bilen. Så slipper du unødvendige henvendelser, og de som leter etter deler etc. slipper å bli skuffet når delen de trengte er solgt.

Ta også å oppdater emnefeltet i første innlegget hvis noe av det som står der er solgt.

For å endre emnet/innholdet, trykk på Bilde knappen nede til høyre i første innlegget i tråden.

Hvis tråden ikke skal slettes, men tingen er solgt, f.eks. før en har fått betaling, eller delen er reservert og sanns. solgt, ta og lag et nytt innlegg i tråden med en oppdatering. Og så når tråden skal slettes, skriv SOLGT eller SLETTES i første innlegg.

Så blir det ryddigere og færre misvisende annonser. Og mye lettere for moderator å holde orden :)

Husk også å gi god informasjon om det som selges og gjerne bilder, og gjerne hvor du bor, tlf.nr. epostadresse er greit å ikke gi i meg@post.com format hvis en hvis slippe spam, så skriv den heller på pm eller: meg alfakrøll post.com -el. likn.
ivare
Innlegg: 71
Ble med: ons feb 25, 2009 1:15 pm
Lokasjon: Elvran

Re: HUSK Å SKRIVE SOLGT / SLETT I EMNET NÅR TRÅDEN SKAL SLET

Innlegg av ivare »

kremt. Hvor lang tid tar det fra man skriver *slettes* til det blir slettet?

Bare et spm altså :)
And then there were none
Brukeravatar
lj73jon
Innlegg: 1557
Ble med: fre sep 22, 2006 8:09 pm
Lokasjon: Os / Bergen

Re: HUSK Å SKRIVE SOLGT / SLETT I EMNET NÅR TRÅDEN SKAL SLET

Innlegg av lj73jon »

Et par dager, er ikke automatisk, men manuelt, så tar det innimellom. All ære til deg som har skrevet det i emnet, da er det mye lettere å se, skulle ønske alle gjorde det! :)
ivare
Innlegg: 71
Ble med: ons feb 25, 2009 1:15 pm
Lokasjon: Elvran

Re: HUSK Å SKRIVE SOLGT / SLETT I EMNET NÅR TRÅDEN SKAL SLET

Innlegg av ivare »

må skrive det der, kanke forvente at moderatorer går innom hver forbanna tråd! :)

kanskje slett-knappen skulle vært tilgjengelig for forfatter av innlegget? bare et forslag
And then there were none
Brukeravatar
lj73jon
Innlegg: 1557
Ble med: fre sep 22, 2006 8:09 pm
Lokasjon: Os / Bergen

Re: HUSK Å SKRIVE SOLGT / SLETT I EMNET NÅR TRÅDEN SKAL SLET

Innlegg av lj73jon »

Ja blir litt mye å sjekke alle innleggene, men tar en skikkelig gjennomgang en gang i mnd. eller så. På "deler selges" gidder jeg det ikke, for der er det nesten umulig å gjette om det er solgt hvis det ikke står noe, så der sletter jeg kun de det står slettes på, evt. de som er er over ca. 6mnd siden siste oppdatering. Du kan slette selv hvis det kun er ett innlegg i tråden tror jeg, men som oftest er det jo flere.

At forfatteren av innlegget kunne hatt moderatorrettigheter i salgsforumet og garasjeforumet hadde vært en fin løsning, men den støttes ikke av forumsoftwaren nå uten modifikasjoner, og da er det vanskeligere å holde forumet oppdatert. Så inntil det kommer i softwaren så må vi gjøre det på gamlemåten.
Brukeravatar
lj73jon
Innlegg: 1557
Ble med: fre sep 22, 2006 8:09 pm
Lokasjon: Os / Bergen

Re: HUSK Å SKRIVE SOLGT / SLETT I EMNET NÅR TRÅDEN SKAL SLET

Innlegg av lj73jon »

Dere kan evt sende en pm til moderator hvis det er noe som blir liggende lenge som skulle blitt slettet (men vær vennlig og ikke send det med en gang). Men hvis dere husker å slette emnet i første innlegg ved å trykke på endre, og så skrive SLETTES i emnefeltet så ordner det seg vanligvis ganske raskt :)
Svar

Tilbake til «Land Cruiser selges»