Side 1 av 1

Triste verkstedopplevelser, fler enn meg?

Lagt inn: tor jul 02, 2020 3:03 pm
av Kjetila
30 tusen service på GX 150'n (2019) i dag
På tlf, bilen er klar, obs det gikk på 37l med add blue!
Forsøkte å argumentere for at det var lite trolig, fikk ikke mye respons på telefonen.
Når jeg kom for å hente bilen hadde de sjekket og innrømmet at tanken tok 12 liter, så da skulle de fakturere meg for 12 liter.
Jeg argumenterte med at bilen nekter å starte når tanken er tom, samt at jeg hadde fylt fullt for kort tid siden.
Jeg hevdet at det måtte være kommafeil, og at de hadde fylt 3,7 liter. De godtok dette uten for mye protester.

Gidder ikke henge ut verkstedet, men synes slike ting er utrolig frustrerende at det ikke ringer noen bjeller, og det ødelegger gleden ved å kjøpe en premium bil som en GX LC er.

Til neste gang hvilket Toyota verksted er det beste i Oslo Området?
Eventuelt kan jeg få en egen LC entusiastmekaniker hos Toyota?