På tide med en liten oppdatering igjen.
Nå virker det faktisk som bremsene har kommet seg veldig etter litt bruk. Ved hard bremsing låser den hjula så ABSn slår inn. og pedalen er høy og hard ellers
Har også spandert en skikkelig runde med polering på bilen. Er første gang jeg polerer en bil. Men etter å ha tittet på en par youtube videoer dro jeg til byen å handla inn litt utstyr og satte i gang. Etter å ha vasket den grundig gikk jeg over med leire (clay bar), for å få bort alle urenheter som satt fast i lakken. Dette gjorde virkelig susen, og lakken ble veldig glatt og pen. Gikk deretter på med nyinnkjøpt poleringsmaskin fra biltema og en tilfeldig innkjøpt poleringsvoks

tok dessverre dårlig med før og etter bilder. Men du verden for en forskjell det gjorde. Ble knallfornøyd
Eksosanlegget er endelig på veg fra Milner offroad også. Frakten ble dyrere enn først antatt så måtte sende etter noen penger. Tror det hanver på rett over 3k med frakt og toll. Synes det da fortsatt ikke er halvgælig
Fantaserer også om å bytte ut hjula som sitter på bilen med noen større dekk. Tenker da på 285/75r16 /33" da bilen er godkjent med dette som alternativ dekk dim. Har også veldig lyst til å ha de på stålfelg med mye kant

Men usikker på hvilket innpress jeg bør gå for. Ser det er anbefalt alt på et0 til et-15. Noen formeninger om dette? Tenker att jo større negativt innpress jo større er sjansen for at de tar i skjermene v sving? Har sett en del på stålfelgene nomax.no selger men da er det enten et0 eller -25 som de har. Og -25 blir vel kanskje litt drøyt? Hva med 0 foran og -25 bak? Eller -25 med rundt om med smalere dekk? (som 255/85r16). Alle meninger om dette tas imot med takk
Noen som har mer harry reservehjulstrekke?