saw LJ73, KDJ150 garasje (x: KZJ95, KDJ120)
Redaktører: ModeratorNLCK,Snekker_Andersen,baa,lj73jon
Re: saw lj73 garasje (og sikkert litt kzj95)
Tusen takk
@reime: Om biltilsynet godkjenner den har jeg ikke sjekket enda, men den burde være innafor krava slik jeg tolker de.
Skifta styresnekke til ei som har under 200k på samvittigheten, skikkelig digg! Alle skruer løsna uten problemer på både min og donorbil, til og med styrekula valgte å splitte det der istedenfor å løsne pitmanarmen (tror jeg den heter) da jeg mener å ha hørt at det er DEN skruen som sitter desidert værst av alle... Og så fikk jeg en liten kjøleveske lekkasje, forståelig når lokket som lekker ser sånn ut: Lokalisert på toppen av termostathuset.
Lagde hjemmelagd papirpakning og selve lokket på nytt. I følge sprengskissa skulle det ikke være noen pakning der? Monterte det med gjengetape og locktite slik at det ikke renner ned langs skruene da huset lokket ligger på også var litt, eeh, bar preg av patina?
Foreløpig tett: Og et par bilder til av fangeren:
@reime: Om biltilsynet godkjenner den har jeg ikke sjekket enda, men den burde være innafor krava slik jeg tolker de.
Skifta styresnekke til ei som har under 200k på samvittigheten, skikkelig digg! Alle skruer løsna uten problemer på både min og donorbil, til og med styrekula valgte å splitte det der istedenfor å løsne pitmanarmen (tror jeg den heter) da jeg mener å ha hørt at det er DEN skruen som sitter desidert værst av alle... Og så fikk jeg en liten kjøleveske lekkasje, forståelig når lokket som lekker ser sånn ut: Lokalisert på toppen av termostathuset.
Lagde hjemmelagd papirpakning og selve lokket på nytt. I følge sprengskissa skulle det ikke være noen pakning der? Monterte det med gjengetape og locktite slik at det ikke renner ned langs skruene da huset lokket ligger på også var litt, eeh, bar preg av patina?
Foreløpig tett: Og et par bilder til av fangeren:
Mvh.
Stein @rne Wulfsberg
950 sju fem 612
2014 KDJ150
1987 LJ73, OME 35/12,5-15
2000 LN170, 255/85-16
Før:
2000 KZJ95
2006 KDJ120
1995 KZN130, 4-Runner
Min garasje:
viewtopic.php?f=37&t=23001
Stein @rne Wulfsberg
950 sju fem 612
2014 KDJ150
1987 LJ73, OME 35/12,5-15
2000 LN170, 255/85-16
Før:
2000 KZJ95
2006 KDJ120
1995 KZN130, 4-Runner
Min garasje:
viewtopic.php?f=37&t=23001
Re: saw lj73 garasje (og sikkert litt kzj95)
Har lenge fundert på å heise midtkonsollen i nittien sånn at den egner seg bedre som armlene, fikk ut fingeren og da var det egentlig veldig fort gjort
Den sitter i tre skruer, man må i tillegg demontere bryterne til varmeapparatet bak.
Dette var alt jeg brukte for å heise de tre festene til selve konsollen 80mm: M6x80mm, skrue i ene enden og gjenger i den andre.
På plass. Justeringa til spjeld er også heist tilsvarende på bildet: Konsoll opp ned. Trekket over brekket samt framkant og bakkant må senkes 80mm for å dekke over inngrepet: Trekket til brekket flytta jeg ned først. Deretter lagde jeg plastikktilpasset hulrom og front av konsoll. Jeg måtte frisere litt innvendig på konsollen for å feste dette skikkelig. Ferdig sett innenfra, gjorde det samme i bakkant, plastikk formet likt originalt, alt er skrudd fast i konsollen. Ferdig, klar til å monteres: Valgte kun å forlenge den i framkant og bakkant, sidene syns ikke inngrepet på så de så jeg ingen hensikt i å gjøre noe med.
Montert i bil: Kjempe fornøyd!
Midtkonsollen fungerer nå som et "armlene" samtidig som det ikke stikker seg nevneverdig ut at den er modifisert. Høyden nå minner mer om sånn det er i 120`n.
Den sitter i tre skruer, man må i tillegg demontere bryterne til varmeapparatet bak.
Dette var alt jeg brukte for å heise de tre festene til selve konsollen 80mm: M6x80mm, skrue i ene enden og gjenger i den andre.
På plass. Justeringa til spjeld er også heist tilsvarende på bildet: Konsoll opp ned. Trekket over brekket samt framkant og bakkant må senkes 80mm for å dekke over inngrepet: Trekket til brekket flytta jeg ned først. Deretter lagde jeg plastikktilpasset hulrom og front av konsoll. Jeg måtte frisere litt innvendig på konsollen for å feste dette skikkelig. Ferdig sett innenfra, gjorde det samme i bakkant, plastikk formet likt originalt, alt er skrudd fast i konsollen. Ferdig, klar til å monteres: Valgte kun å forlenge den i framkant og bakkant, sidene syns ikke inngrepet på så de så jeg ingen hensikt i å gjøre noe med.
Montert i bil: Kjempe fornøyd!
Midtkonsollen fungerer nå som et "armlene" samtidig som det ikke stikker seg nevneverdig ut at den er modifisert. Høyden nå minner mer om sånn det er i 120`n.
Mvh.
Stein @rne Wulfsberg
950 sju fem 612
2014 KDJ150
1987 LJ73, OME 35/12,5-15
2000 LN170, 255/85-16
Før:
2000 KZJ95
2006 KDJ120
1995 KZN130, 4-Runner
Min garasje:
viewtopic.php?f=37&t=23001
Stein @rne Wulfsberg
950 sju fem 612
2014 KDJ150
1987 LJ73, OME 35/12,5-15
2000 LN170, 255/85-16
Før:
2000 KZJ95
2006 KDJ120
1995 KZN130, 4-Runner
Min garasje:
viewtopic.php?f=37&t=23001
Re: saw lj73 garasje (og sikkert litt kzj95)
Bra arbeid. Ser veldig pent ut!
Har drevet å fundert på å montere nedfellbart arblene på sjofførstolen. Men dette var ikke dumt heller!
Har drevet å fundert på å montere nedfellbart arblene på sjofførstolen. Men dette var ikke dumt heller!
- per_martin
- Innlegg: 861
- Ble med: fre mar 25, 2005 2:15 pm
- Lokasjon: Harstad
Re: saw lj73 garasje (og sikkert litt kzj95)
Nydelig 73!
mvh Per Martin
LJ73 (KZJ95AT38, HJ45 Troopie, LJ70, BJ75)
LJ73 (KZJ95AT38, HJ45 Troopie, LJ70, BJ75)
Re: saw lj73 garasje (og sikkert litt kzj95)
Tusen takk for hyggelige ord Per Martin
I vinter har jeg drivi med mye annet enn LC egentlig, men litt har det blitt iallefall nå i det senere. Lysta kom med sola.
Etter at jeg lagde ny frontfanger på 73ien så bestemte jeg meg ganske tidlig for å lage bakfanger i samme stuk og etter flere skrota pappfangere endte jeg opp med denne her:
C-profil i samme godstykkelse og høyde / bredde som forran: Kappa inn både her og der ser endene sånn ut før sveising: Test montert: Innsteg er nedfellt / innfellt i fangeren. Litt som originalt men tilpasset sånn jeg vil ha det. Selve innsteget er et resiskulert stigtrinn fra en KZJ95 så kvaliteten er iallefall tilstede: Måtte ut i finværet og sees i fra alle bauger og kanter før siste finpuss og lakkering: Ble veldig fornøyd med versjon 2,0. Gleder meg til siste etappe
I vinter har jeg drivi med mye annet enn LC egentlig, men litt har det blitt iallefall nå i det senere. Lysta kom med sola.
Etter at jeg lagde ny frontfanger på 73ien så bestemte jeg meg ganske tidlig for å lage bakfanger i samme stuk og etter flere skrota pappfangere endte jeg opp med denne her:
C-profil i samme godstykkelse og høyde / bredde som forran: Kappa inn både her og der ser endene sånn ut før sveising: Test montert: Innsteg er nedfellt / innfellt i fangeren. Litt som originalt men tilpasset sånn jeg vil ha det. Selve innsteget er et resiskulert stigtrinn fra en KZJ95 så kvaliteten er iallefall tilstede: Måtte ut i finværet og sees i fra alle bauger og kanter før siste finpuss og lakkering: Ble veldig fornøyd med versjon 2,0. Gleder meg til siste etappe
Senest rettet af saw man apr 01, 2019 9:19 pm, rettet i alt 1 gang.
Mvh.
Stein @rne Wulfsberg
950 sju fem 612
2014 KDJ150
1987 LJ73, OME 35/12,5-15
2000 LN170, 255/85-16
Før:
2000 KZJ95
2006 KDJ120
1995 KZN130, 4-Runner
Min garasje:
viewtopic.php?f=37&t=23001
Stein @rne Wulfsberg
950 sju fem 612
2014 KDJ150
1987 LJ73, OME 35/12,5-15
2000 LN170, 255/85-16
Før:
2000 KZJ95
2006 KDJ120
1995 KZN130, 4-Runner
Min garasje:
viewtopic.php?f=37&t=23001
Re: saw lj73 garasje (og sikkert litt kzj95)
Ser lekkert ut det
Bjørn BJ75
(KZJ73 solgt)
Fredrikstad
(KZJ73 solgt)
Fredrikstad
-
- Innlegg: 716
- Ble med: man sep 23, 2013 10:47 am
- Lokasjon: Drøbak
Re: saw lj73 garasje (og sikkert litt kzj95)
Flott utført arbeid
Sent fra min SM-A520F via Tapatalk
Sent fra min SM-A520F via Tapatalk
120 GX 08 mod.
Re: saw lj73 garasje (og sikkert litt kzj95)
Blitt en skikkelig gromvogn det der;-) .
1986 lj70 solgt
1983 bj42 solgt
1982-88 60-61 solgt
1986 hj60
2003 120
1983 bj42 solgt
1982-88 60-61 solgt
1986 hj60
2003 120
Re: saw lj73 garasje (og sikkert litt kzj95)
Takk takk
Når det gjelder innfestinga av ny fanger bygde jeg videre på den jeg brukte forrige gang. Nye braketter kappa jeg ut i en del av et firkantrør. Litt træl men det gikk det og: Testmontert alt som er under fangeren. Som det kommer frem av bilde er selve stigtrinnet plassert oppå original tverrbjelke, i tillegg er det montert et vinkeljern slik at trinnet er "løst" fra selve fangeren: Fanger pussa og noenlunde klar for grunning / lakk: Nærmer seg:
Når det gjelder innfestinga av ny fanger bygde jeg videre på den jeg brukte forrige gang. Nye braketter kappa jeg ut i en del av et firkantrør. Litt træl men det gikk det og: Testmontert alt som er under fangeren. Som det kommer frem av bilde er selve stigtrinnet plassert oppå original tverrbjelke, i tillegg er det montert et vinkeljern slik at trinnet er "løst" fra selve fangeren: Fanger pussa og noenlunde klar for grunning / lakk: Nærmer seg:
Mvh.
Stein @rne Wulfsberg
950 sju fem 612
2014 KDJ150
1987 LJ73, OME 35/12,5-15
2000 LN170, 255/85-16
Før:
2000 KZJ95
2006 KDJ120
1995 KZN130, 4-Runner
Min garasje:
viewtopic.php?f=37&t=23001
Stein @rne Wulfsberg
950 sju fem 612
2014 KDJ150
1987 LJ73, OME 35/12,5-15
2000 LN170, 255/85-16
Før:
2000 KZJ95
2006 KDJ120
1995 KZN130, 4-Runner
Min garasje:
viewtopic.php?f=37&t=23001
- per_martin
- Innlegg: 861
- Ble med: fre mar 25, 2005 2:15 pm
- Lokasjon: Harstad
Re: saw lj73 garasje (og sikkert litt kzj95)
Flott 73!
mvh Per Martin
LJ73 (KZJ95AT38, HJ45 Troopie, LJ70, BJ75)
LJ73 (KZJ95AT38, HJ45 Troopie, LJ70, BJ75)
Re: saw lj73 garasje (og sikkert litt kzj95)
Takk
Fått montert sammen fangeren, skifta til visningshjul og tidsriktig reservehjulstrekk i forbindelse med pkk, null hull! Sånn ser den ut etter pkk, sånn jeg liker den: Veldig fornøyd med den nye bakfangeren om jeg må si det selv, særdeles praktisk med innsteget ble det også, god Påske
Fått montert sammen fangeren, skifta til visningshjul og tidsriktig reservehjulstrekk i forbindelse med pkk, null hull! Sånn ser den ut etter pkk, sånn jeg liker den: Veldig fornøyd med den nye bakfangeren om jeg må si det selv, særdeles praktisk med innsteget ble det også, god Påske
Mvh.
Stein @rne Wulfsberg
950 sju fem 612
2014 KDJ150
1987 LJ73, OME 35/12,5-15
2000 LN170, 255/85-16
Før:
2000 KZJ95
2006 KDJ120
1995 KZN130, 4-Runner
Min garasje:
viewtopic.php?f=37&t=23001
Stein @rne Wulfsberg
950 sju fem 612
2014 KDJ150
1987 LJ73, OME 35/12,5-15
2000 LN170, 255/85-16
Før:
2000 KZJ95
2006 KDJ120
1995 KZN130, 4-Runner
Min garasje:
viewtopic.php?f=37&t=23001
Re: saw lj73 garasje (og sikkert litt kzj95)
I mangel av traktor ble 73ien testet ut ved bygging av støttemur, viste seg at den var fullt ut brukenes til det og
Mvh.
Stein @rne Wulfsberg
950 sju fem 612
2014 KDJ150
1987 LJ73, OME 35/12,5-15
2000 LN170, 255/85-16
Før:
2000 KZJ95
2006 KDJ120
1995 KZN130, 4-Runner
Min garasje:
viewtopic.php?f=37&t=23001
Stein @rne Wulfsberg
950 sju fem 612
2014 KDJ150
1987 LJ73, OME 35/12,5-15
2000 LN170, 255/85-16
Før:
2000 KZJ95
2006 KDJ120
1995 KZN130, 4-Runner
Min garasje:
viewtopic.php?f=37&t=23001
Re: saw lj73 garasje (og sikkert litt kzj95)
På tide med en liten (h)jule-oppdatering.
Den var skikkelig dårlig, jeg veit... men nå som muligheten først bød seg så klarte jeg ikke å la være
For en tid tilbake kjøpte jeg et sett med originale 90 5-eika aluminiumsfelger, de har jeg alltid likt godt. Felgene var godt brukte med små-sår og hakk, verst var det vel egentlig med lakken, eller rettere sagt fraværet av lakk... så naturlig nok viste de seg ikke fra sin beste side når jeg henta de.
Sandblåst og overflate behandla etter alle kunstens regler fremstår de i dag i en litt annen forfatning. Små-såra er der fortsatt de så jeg ingen hensikt i å gjøre noe med, skal ikke på utstilling. Påmontert 265/75-16 helseipa KO2 så er jeg et steg nærmere litt mindre dekkstøy, sporing og hakket mer komfort enn det mud dekka kan friste med. Alt til sin tid.
God (h)jul!
Den var skikkelig dårlig, jeg veit... men nå som muligheten først bød seg så klarte jeg ikke å la være
For en tid tilbake kjøpte jeg et sett med originale 90 5-eika aluminiumsfelger, de har jeg alltid likt godt. Felgene var godt brukte med små-sår og hakk, verst var det vel egentlig med lakken, eller rettere sagt fraværet av lakk... så naturlig nok viste de seg ikke fra sin beste side når jeg henta de.
Sandblåst og overflate behandla etter alle kunstens regler fremstår de i dag i en litt annen forfatning. Små-såra er der fortsatt de så jeg ingen hensikt i å gjøre noe med, skal ikke på utstilling. Påmontert 265/75-16 helseipa KO2 så er jeg et steg nærmere litt mindre dekkstøy, sporing og hakket mer komfort enn det mud dekka kan friste med. Alt til sin tid.
God (h)jul!
Mvh.
Stein @rne Wulfsberg
950 sju fem 612
2014 KDJ150
1987 LJ73, OME 35/12,5-15
2000 LN170, 255/85-16
Før:
2000 KZJ95
2006 KDJ120
1995 KZN130, 4-Runner
Min garasje:
viewtopic.php?f=37&t=23001
Stein @rne Wulfsberg
950 sju fem 612
2014 KDJ150
1987 LJ73, OME 35/12,5-15
2000 LN170, 255/85-16
Før:
2000 KZJ95
2006 KDJ120
1995 KZN130, 4-Runner
Min garasje:
viewtopic.php?f=37&t=23001
Re: saw lj73 garasje (og sikkert litt kzj95)
God Hjul till dig med SAW .
Mvh
Wiberg
LC 120 -08 med små modifikationer.
Overlanding is self-reliant overland travel to remote destinations where the journey is the principal goal.
Snövits Garage
Overlanding.nu
Kola Peninsula 2013
Wiberg
LC 120 -08 med små modifikationer.
Overlanding is self-reliant overland travel to remote destinations where the journey is the principal goal.
Snövits Garage
Overlanding.nu
Kola Peninsula 2013
Re: saw lj73 garasje (og sikkert litt kzj95)
lest igjennom hele tråden din her nå og utrolig fint arbeid du gjør veldig artig du deler så mye som du har gjort på tråden, Si meg en ting. har du hevet bodylift selv og kommer igjennom eu med det ? driver fikser karoseri festene mine på 70n min og lurer på heve litt på karoseri også serdu.
Re: saw lj73 garasje (og sikkert litt kzj95)
johi skrev: ↑lør des 28, 2019 6:32 pm lest igjennom hele tråden din her nå og utrolig fint arbeid du gjør veldig artig du deler så mye som du har gjort på tråden, Si meg en ting. har du hevet bodylift selv og kommer igjennom eu med det ? driver fikser karoseri festene mine på 70n min og lurer på heve litt på karoseri også serdu.
Hei, jo tusen takk
Ja jeg har satt på bodyliften selv, veldig fort gjort. Mener jeg oppdaterte boltlengdene du behøver i J7 seksjonen. Gjort årntli skal det et trenet øye til for å oppdage det, har aldri hatt trøbbel eller spørsmål om det det på EU. Kun kommentarer om hvor velholdt og fin den er for rust.
Da var nittien tilbake til nær original igjen. 265/75-16 KO2 på originale 5-eika felger med 30mm skrudde spacere så fyller de så fint ut at det er sånn den skulle vært levert fra Toyota Sporer ikke i det hele tatt, rett og slett helt sinnsykt deilig å kjøre! Nye fjærer og dempere har den også fått seg så nå er det lykke i gammal bil!
Mvh.
Stein @rne Wulfsberg
950 sju fem 612
2014 KDJ150
1987 LJ73, OME 35/12,5-15
2000 LN170, 255/85-16
Før:
2000 KZJ95
2006 KDJ120
1995 KZN130, 4-Runner
Min garasje:
viewtopic.php?f=37&t=23001
Stein @rne Wulfsberg
950 sju fem 612
2014 KDJ150
1987 LJ73, OME 35/12,5-15
2000 LN170, 255/85-16
Før:
2000 KZJ95
2006 KDJ120
1995 KZN130, 4-Runner
Min garasje:
viewtopic.php?f=37&t=23001
-
- Innlegg: 3
- Ble med: fre feb 14, 2020 10:06 am
Re: saw lj73 garasje (og sikkert litt kzj95)
Flott garasje saw, mye bra her gitt!
Nylig registrert meg her på forumet, men traff deg så vidt tidligere i vinter på Gomsrud da det sprakk en kjøleslange på 70'n.
Mvh Pål Larsen
Nylig registrert meg her på forumet, men traff deg så vidt tidligere i vinter på Gomsrud da det sprakk en kjøleslange på 70'n.
Mvh Pål Larsen
Re: saw lj73 garasje (og sikkert litt kzj95)
Hei igjen, jo takk for det, håper det ordna seg med 70ien?larsen lj70 skrev: ↑fre feb 14, 2020 10:48 am Flott garasje saw, mye bra her gitt!
Nylig registrert meg her på forumet, men traff deg så vidt tidligere i vinter på Gomsrud da det sprakk en kjøleslange på 70'n.
Mvh Pål Larsen
Etter 5-6 år i salt var sperra mi på 90ien ikke helt bra... jeg hater salt.
Demonterte heldigvis i tide så det var reddbart, alle innevndige deler ble rengjort og fettet/fluidfilm behandlet før jeg satte den sammen igjen. Wurth hadde et artig produkt jeg aldri har testet før, lett å jobbe med og sterkt som fy, gjorde susen på bakplata som irrer opp. Ferdig montert satte jeg inn hele greia med flere strøk owatrol og fyllte opp med fett mellom aktuator og aksel etter montering, forhåpentligvis holder den i noen år igjen. Og et par rimete treogsøtti bilder, skal bli fint med en annen årstid snart.
Mvh.
Stein @rne Wulfsberg
950 sju fem 612
2014 KDJ150
1987 LJ73, OME 35/12,5-15
2000 LN170, 255/85-16
Før:
2000 KZJ95
2006 KDJ120
1995 KZN130, 4-Runner
Min garasje:
viewtopic.php?f=37&t=23001
Stein @rne Wulfsberg
950 sju fem 612
2014 KDJ150
1987 LJ73, OME 35/12,5-15
2000 LN170, 255/85-16
Før:
2000 KZJ95
2006 KDJ120
1995 KZN130, 4-Runner
Min garasje:
viewtopic.php?f=37&t=23001
-
- Innlegg: 3
- Ble med: fre feb 14, 2020 10:06 am
Re: saw lj73 garasje (og sikkert litt kzj95)
Alt ordnet seg med den kjøleslangen, var en av de til varmeregisteret.
Kjøpte slange på Wurth å byttet begge da like godt.
Mvh Pål Larsen
Kjøpte slange på Wurth å byttet begge da like godt.
Mvh Pål Larsen
Re: saw LJ73, KDJ120 garasje (x: KZJ95)
Hei!
Plutselig var det gått et år og vel så det siden sist det var aktivitet i garasjen min tia flyr …
Etter gode ni år ble nittien solgt. Kan ikke si annet enn at det har vært en flott og pålitelig bil, litt vemodig men sånn ble det.
Overtok en sinnsykt hel og fin 95 runner her i vinter. Den har tjenestegjort som bruksbil i et halvt år og vel så det. Sett bort fra den upraktiske adkomsten til lasterommet er runneren rett og slett helt suveren! Har leita etter annen bruks cruiser en stund. Jeg kikka mest etter 150 da det er den som fyller mine behov best. Leita etter grå, lys eller mørk, med stoffseter uten tems. Lett å gi litt blaffen i å vaske grå bil og stoffseter ér mest komfortabelt uansett årstid, punktum. Endte opp med en blå blank 120, med skinnseter og tems så det ble ikke som planlagt denne gangen gitt. 120n kjøpte en kompis som ny så den kjenner jeg historikken på. Bilen er velholdt og jevnlig understellsbehandla fra den var ny. Først med tektyl og deretter med lanolin.
Kan ikke si annet enn at 120n er bemerkelsesverdig god å kjøre, kvikk og lettkjørt.
Plutselig var det gått et år og vel så det siden sist det var aktivitet i garasjen min tia flyr …
Etter gode ni år ble nittien solgt. Kan ikke si annet enn at det har vært en flott og pålitelig bil, litt vemodig men sånn ble det.
Overtok en sinnsykt hel og fin 95 runner her i vinter. Den har tjenestegjort som bruksbil i et halvt år og vel så det. Sett bort fra den upraktiske adkomsten til lasterommet er runneren rett og slett helt suveren! Har leita etter annen bruks cruiser en stund. Jeg kikka mest etter 150 da det er den som fyller mine behov best. Leita etter grå, lys eller mørk, med stoffseter uten tems. Lett å gi litt blaffen i å vaske grå bil og stoffseter ér mest komfortabelt uansett årstid, punktum. Endte opp med en blå blank 120, med skinnseter og tems så det ble ikke som planlagt denne gangen gitt. 120n kjøpte en kompis som ny så den kjenner jeg historikken på. Bilen er velholdt og jevnlig understellsbehandla fra den var ny. Først med tektyl og deretter med lanolin.
Kan ikke si annet enn at 120n er bemerkelsesverdig god å kjøre, kvikk og lettkjørt.
Mvh.
Stein @rne Wulfsberg
950 sju fem 612
2014 KDJ150
1987 LJ73, OME 35/12,5-15
2000 LN170, 255/85-16
Før:
2000 KZJ95
2006 KDJ120
1995 KZN130, 4-Runner
Min garasje:
viewtopic.php?f=37&t=23001
Stein @rne Wulfsberg
950 sju fem 612
2014 KDJ150
1987 LJ73, OME 35/12,5-15
2000 LN170, 255/85-16
Før:
2000 KZJ95
2006 KDJ120
1995 KZN130, 4-Runner
Min garasje:
viewtopic.php?f=37&t=23001