Jævelig bra...du har sterk psyke Jostein....bøyer meg i støvet!
Gratulerer med kjempefin bil som DU har laget, med DITT særpreg!

Det er nemlig sånn en ekte entusiast gjør.....
Moderatorer: ModeratorNLCK, Snekker_Andersen, baa, lj73jon
Vakkert.Jostein78 skrev:
Har lurt inn et bilde av min nyinnkjøpte 81mod mk1 hilux
En eiers og 172 000km på telleren
He-he, Fikk ikke quote`n til å virke som jeg ville, blei bare rot så jeg sletta det!marting skrev:Hæ!? nå skjedde et no rart her! hvor ble det av innlegget til blåmann?
Hehe, tror du må poste det på H4K for å få et vittig svar! mye sant i det du sier her. Men om du har mulighet til en carport,, skaffer deg et godt sete, unngår offroad og aldri har ting på planet, kan vel pickup være rette valget da! Litt off-topic, men hvilke plukkopp-biler har du hatt da, og hvordan gikk det for deg? hehe,koselig!blåmann skrev:He-he, Fikk ikke quote`n til å virke som jeg ville, blei bare rot så jeg sletta det!marting skrev:Hæ!? nå skjedde et no rart her! hvor ble det av innlegget til blåmann?Men jeg står fast ved at jeg ikke forstår hva som er så "svært" med plukkupp! Ikke er det plass i hytta til noen ting, sitter helt på gulvet med beina rett fram = vondt, dårlig sikt ved terrengkjøring, altforlang akselavstand+ for langt overheng bak (hengerfestekontakten på de pickuppene jeg har hatt har aldri vart lenge..), stiv fjæring med dårlig flex, og vinterstid er planet alltid fullt av snø så du får ikke med deg noen ting, og sommerstid er alt du har bakpå VÅTT! Og har du glassfibertopp så er låsen frossen hele vinteren så enten får du ikke lagt noe inni der eller du får ikke ut det som ligger der, og bikkja sa ho frøys!
Og glassfibertopper knirker! Og dermed så har jeg erta på meg "halve" NLCK!
Når jeg nevnte servo på min MkI Lux - så sa Eivind37 at jeg heller burde ta noen timer på gym, for "Hilux MkI var og er en kompromissløs bil for mannfolk"Jostein78 skrev:...Kommer vel andre hjul,turbo og servo etterhvert kansje.
Oi!! Hvis jeg prøvde å forklare - så tror jeg ikke du ville forstå.blåmann skrev: Men jeg står fast ved at jeg ikke forstår hva som er så "svært" med plukkupp!