Sent fra min E5823 via Tapatalk
Moderatorer: lj73jon, ModeratorNLCK, Snekker_Andersen, baa
Var veldig fin lyd på tomgangen ja. Er spent på hvordan den blir når du er ferdig . Og du gir full gassmasterpetter skrev:En stort skritt fremmover i dag. Fikk montert sammen alle rør, fylt på olje og kjølevæske.
Fikk startet den opp.
Den stod kun og gikk på tomgang slik at jeg kunne se etter eventuelle lekkasjer.
Ingen lekkasjer å se.
Gjenstår å koble til egt og trykk målere.
Har ikke justert diesel enda, det venter jeg med til "saltlaken" på veien er mer eller mindre vekk.
Fin lyd var det også med rustfritt i 3"
Akkurat slik jeg ønsket, ikke noe mer bråk, kun dypere brum:)
Det låter bra med litt turtall, jeg har prøvd. Skal legge ut en video etterhvert som jeg får testet skikkelig Jan.JanK 55 skrev:Var veldig fin lyd på tomgangen ja. Er spent på hvordan den blir når du er ferdig . Og du gir full gassmasterpetter skrev:En stort skritt fremmover i dag. Fikk montert sammen alle rør, fylt på olje og kjølevæske.
Fikk startet den opp.
Den stod kun og gikk på tomgang slik at jeg kunne se etter eventuelle lekkasjer.
Ingen lekkasjer å se.
Gjenstår å koble til egt og trykk målere.
Har ikke justert diesel enda, det venter jeg med til "saltlaken" på veien er mer eller mindre vekk.
Fin lyd var det også med rustfritt i 3"
Akkurat slik jeg ønsket, ikke noe mer bråk, kun dypere brum:)![]()
Jeg er litt spent på det selv Johnny. Blir det altfor gæli, kan jeg få laget meg en ny manifold, og litt småporting og diverse.Johnny Fredriksen skrev:I like![]()
Herlig å endelig lese innlegg om litt selv mekk. Blir spennende å se om den slanke fine eksosmanifolden din klarer seg temp. messig. Jeg laget selv noe lignende til min 60 men onde tunger påstod at den ville bli for varm. håper det blir bra, det ser ihvertfall lekkert ut. Digger den 3 " downpipen. FLOTT
Ja, jeg må teste den litt over tid, bli litt kjent med den slik det er nå.JanK 55 skrev:Flott å få testet littVirker greit. Du finner nok ut om du ønsker å få den til å gi noe mer pover når du har brukt den litt mer