Praesto 4x4 Ltd.

Her kan forhandlere og andre poste tilbud på deler og utstyr.

Redaktører: Snekker_Andersen,baa,lj73jon

Svar
Brukeravatar
praesto
Innlegg: 7
Ble med: lør jan 11, 2014 9:28 pm

Praesto 4x4 Ltd.

Innlegg av praesto »

Hei,

Jeg heter Glen, og driver Praesto 4x4 som er latinsk og betyr "å levere".

Takk for tilbakemelding om websiden, i denne tråd

Vi holder til i Bergen, og vi utvikler en ny webutikk hvor du kan finne priser og tilgjengelighet. Vår webside er under utvikling hele tiden og vi tar gjerne imot kommentar til forbedring Vi vil fortsette å utvikle websiden videre.

Våres webshop finnes her.

http://www.praesto4x4.no/Shop/prestashop



Om meg.

Jeg er en engelskmann og har bodd i Norge de siste 22 årene. Jeg trives godt med det.

Jeg kjører Land Rover, (som det fleste engelskmenn) men du skal ikke se bort fra at det kommer andre merker i bilparken etterhvert. En 79 DC står høyt på ønskelisten.


Litt om oss.

Praesto 4x4 Ltd ble startet i 2010 som en leverandør av tuning og elektronisk oppgradering av Land Rovere.

De første årene spesieliserte vi oss på bilen's elektronikk, og bygde opp et godt rykte i Land Rover miljøet.

Vi har fått opplæring på både Webasto og Eberspacher varmere, med tilgang til fabrikk test utstyr og dokumentasjon.

De senere årene har vi flyttet kjerneverksomheten bort fra elektronikk over til "outfitters", men vi tilbyr fortsatt alle typer elektronikk diagnose.

Vi syntes det er kjekt å reise på tur med en velutstyrt bil. Vi vil benytte vår erfaring fra “overlanding” i Sør Afrika - Botswana - Zimbabwe - Zambia og Tanzania for å hjelpe deg med å finne det rette utstyr til deg og din reise.

Vi skaffer utstyr slik at bilen er klar enten til en tur til butikken eller til en lengre tur innlands/utlands.

Vi har tilgang til høykvalitets utstyr og dersom varen ikke er på lager kan vi levere fra våre samarbeidspartner i Europa I løpet av rimelig kort tid.

For å få tilgang til det rette utstyret har vi valgt våre samarbeidspartner stratigisk, det er ikke alltid det billigeste. Vi leverer produkt vi kan stå bak.

Gjennom vår uavhengige status er vi i stand til å plukke frem de produktene vi selv mener er best egnet for det norske markedet. Vi utvider vårt sortiment kontinuerlig.

Vi tar tilbakemeldinger fra våre kunder alvorlig, og dersom et produkt ikke holder mål gir vi tilbakemelding til produsent og slutter eventuelt å marketsføre produktet dersom feilen ikke blir rettet opp.

"Praesto 4x4 Ltd" er et Bergens-basert firma med norsk besøksadresse som selvsagt er registrert i Brønnøysundsregistrene & innmeldt i norsk MVA-register.

Hilsen
Glen

Bilde

En Ranger camper og en Nambian LC76 V8 :-)
Forhandler av Front Runner takgrinder og tilbehør.
www.praesto4x4.no
Brukeravatar
bebe
Innlegg: 754
Ble med: ons sep 28, 2005 10:27 pm
Lokasjon: Asker
Kontakt:

Re: Praesto 4x4 Ltd.

Innlegg av bebe »

Bestillte 2x WolfPack i går - visstnok er dem allerede på posten i dag - gleder meg stort Glen!

Takk for rask service og bra pris!
Børre Bratvold - 100-serie

Hør på ADV/ENT/URE OVERLAND Podcasten!
Svar

Tilbake til «Til salgs»