Topp service

Redaktører: Snekker_Andersen,baa,lj73jon

Svar
geirrs_lc100
Innlegg: 16
Ble med: tir jan 15, 2019 10:31 pm
Kontakt:

Topp service

Innlegg av geirrs_lc100 »

Må komme med skryt av en av landets lokale Toyota forhandlere, nemlig Toyota Stjørdal. Var en svipptur opp mot traktene i helgen, før vi ankom fikk jeg fire gule varsellapmer og bilen (LC120, 2005) gikk i nødmodus, noe som gjør det vestentlig kjedelig å ligge først i køen. Søker opp Toyota på google og svinger innom for kode avlesing, etter ca 10 min var diagnose avlest, tett EGR. Med tanke på 500km hjemtur i nødmodus frister like lite som å ta tog spurte jeg om mulighet for utbedring. De sjekket litt opp og påtok seg jobben på strak arm, etter ca tre timer var bilen fikset. Fikk også dokumentasjon i form av bilder og skriftlig da dette vil bli en reklamasjon til verksted som i vinter rengjorde EGR. I mellomtiden fikk vi låne bil slik at vi kunne komme oss et sted for å spise. Veldig hyggelige og imøtekommende betjening.
Bilder av før og etter rens og sandblåsing.
Vedlagte filer
IMG_4726.jpeg
IMG_4726.jpeg (112.87 KiB) Vist 2462 ganger
IMG_4729.jpeg
IMG_4729.jpeg (116.47 KiB) Vist 2462 ganger
IMG_4737.jpeg
IMG_4737.jpeg (122.82 KiB) Vist 2462 ganger
IMG_4734.jpeg
IMG_4734.jpeg (89.25 KiB) Vist 2462 ganger
IMG_4736.jpeg
IMG_4736.jpeg (124.02 KiB) Vist 2462 ganger
JanP
Innlegg: 1726
Ble med: tor des 11, 2008 8:25 pm
Lokasjon: Trondheimregionen

Re: Topp service

Innlegg av JanP »

Ikke overrasket over god service på Stjørdal. I min familie har vi vel kjøpt et titalls Toyota av ymse varianter.
Toyota Bilia i Trondheim er også på det samme nivå, det er hjelp å få om de har mulighet til det. Men det er ikke alltid at de kan, og det kan en ikke forvente heller. Men de forsøker, og det er slike ting man husker.
2 venninder av kona kjøper sine nye biler hos Toyota Bilia på Lade, ene og alene pga topp service på salg og på verksted.

Kan legge til en helt motsatt opplevelse hos Møller bil på Tunga i Trondheim: min VW fikk låst luftfjæring i øvre stilling, rød 3-kant blinket og jamret seg. Og ventetid for å få tatt en diagnose? 3 1/2 uke var ventetiden. Helt utrolig. Og verkstedet da fikk også på pukkelen. Slikt servicenivå er direkte skammelig, og en arroganse overfor kunden som man ikke tror er mulig.

Og hos Porschesenteret på andre siden av gata kunne jeg få time neste dag kl 1000. Og det var en fredag!!
Ikkeaktiv forhenværende LC-eier
---------------------------------------------
JanP
Innlegg: 1726
Ble med: tor des 11, 2008 8:25 pm
Lokasjon: Trondheimregionen

Re: Topp service

Innlegg av JanP »

...mdn denne tråden har jo ikke noe med 4serien å gjøre. Noen må flytte den der den hører hjemme på forumet.
Ikkeaktiv forhenværende LC-eier
---------------------------------------------
Svar

Tilbake til «Generelt 4x»