Hjelp til å finne riktig verdi på bilen min.

Redaktører: Snekker_Andersen,baa,lj73jon

Svar
hilder
Innlegg: 2
Ble med: lør jun 06, 2020 10:28 pm

Hjelp til å finne riktig verdi på bilen min.

Innlegg av hilder »

Jeg trenger hjelp til å finne en gjennomsnittspris på min Toyota Landcruiser (125 hk), 1997 modell. Km.stand: 310 000.

Bilen har vanlige bruksmerker, men lite rust og er fin i lakken. Interiøret er helt og fint. Rammen ble grundig gjort rustfri, og behandlet. Toppen ble byttet med en bedre aftermarket type på 250.000 km og går meget bra. Nye front- og baklykter, ny kløtsj, nye Varta batterier, nye Wrangler sommerdekk og gode Hakkapelitta piggdekk. Den er EU-godkjent uten anmerkning, og har ingen heftelser.
Alt arbeidet utførte vi selv.

Har dere oversikt over hvor mye en slik bil ville bli solgt for (evt. en cirka-pris)?


Bilen min brant, og jeg prøver å få en rettferdig sum dekket av forsikringsselskapet. Håper dere har tid.

Ønsker dere en fin dag!
baardlie
Innlegg: 851
Ble med: fre nov 12, 2004 8:58 pm
Lokasjon: buskerud

Re: Hjelp til å finne riktig verdi på bilen min.

Innlegg av baardlie »

Hei synd at bilen din brant . Har du sett på de som ligger tilsalgs på finn å prøvd å lage deg en gjennonsnittspris ut fra det ? Problemet med å koste på en eldre bil ( i slike sammenhenger) er at påkoster og arbeider er vanskelig å få tillagt verdi i takster . Om du er naf medlem kunne sikkert deres advokater hjulpet deg eller om du tar kontakt med en takstmann selv . Et kjapt råtips fra meg ville være 80000 +/- uten at jeg har fulgt så nøye med på 90 priser i det siste
Bård - Tlf.97618988
hilder
Innlegg: 2
Ble med: lør jun 06, 2020 10:28 pm

Re: Hjelp til å finne riktig verdi på bilen min.

Innlegg av hilder »

Takk for svar:) Skal følge rådene dine!
Brukeravatar
Dag Einar
Innlegg: 5175
Ble med: tor mai 13, 2004 11:05 pm
Lokasjon: Råde i Østfold
Kontakt:

Re: Hjelp til å finne riktig verdi på bilen min.

Innlegg av Dag Einar »

Enig med Bård Lie.
Dag Einar 900 63 808
HDJ 100 07/2006
HJ45-PU 06/1980
Yaris Verso Artic Trucks 2004
Fordson Dexta 1960
Farmall Cub 1953
Yamaha QT 1989

Elsker tur i skog og mark, bare det skjer med en Land Cruiser.
Svar

Tilbake til «Generelt 9x»