Egr Blanking plate med 8 mm hull for lc 150

Redaktører: Snekker_Andersen,baa,lj73jon

kristianl
Innlegg: 32
Ble med: tor aug 24, 2017 10:01 pm

Re: Egr Blanking plate med 8 mm hull for lc 150

Innlegg av kristianl »

Takk for det :D

Da blir det nok å kontakte tuningservice og slå av egr elektronisk. Er ikke veldig interessert i å ødelegge motoren med denne dritten, samt brukt nok av penger på høye verkstedregninger for å skifte egr-ventiler på vag tidligere! :cry:

Får lage en garasjetråd, hvor gjør man dette her inne?
JanP
Innlegg: 1726
Ble med: tor des 11, 2008 8:25 pm
Lokasjon: Trondheimregionen

Re: Egr Blanking plate med 8 mm hull for lc 150

Innlegg av JanP »

Garasje: klikk på forumindeks i menyen, bla deg deretter nedover og lag en ny tråd. Lag en beskrivende teskt for hvilken bil du har. Da er det enklere for andre å følge med på garasjen din. Og lag en signatur i profil delen på din bruker.

Ønsker du å endre beskrivelse på garasjen senere må du gå til den første posten du laget og endre tittelen der.
Ikkeaktiv forhenværende LC-eier
---------------------------------------------
crazym
Innlegg: 20
Ble med: lør apr 23, 2016 1:47 am

Re: Egr Blanking plate med 8 mm hull for lc 150

Innlegg av crazym »

Hva tar tuningservice for slik stenging av egr? Og er det noen risikoer ved dette?
kristianl
Innlegg: 32
Ble med: tor aug 24, 2017 10:01 pm

Re: Egr Blanking plate med 8 mm hull for lc 150

Innlegg av kristianl »

Fikk pris på 3900,- med tuning og stenge egr.. Ikke gjort noe enda, da jeg ikke har hatt tid.. men har veldig lyst! Så ja, lurer på det samme? Kan "dritten" legge seg i rør og tette igjen noe annet? Noe man bør være obs på ved tuning og stenging av egr elektronisk? :?:
kathom
Innlegg: 5
Ble med: man mai 21, 2018 2:16 pm

Re: Egr Blanking plate med 8 mm hull for lc 150

Innlegg av kathom »

Hei dere!
Jeg spurte tuningservice ang blokkering av EGR. Fikk da tilbakemelding om at om jeg ikke har problemer med EGR og har partikkelfiltre er ikke dette noe dem anbefaler å utføre. Å stenge denne ville gi litt mer belastning på DPF filteret🙄

Kommentarer til dette? Flere som har blokkert EGR med godt resultat på sin 150?😊

Kim
Brukeravatar
ArneO
Site Admin
Innlegg: 189
Ble med: ons jun 29, 2016 10:37 pm
Lokasjon: Asker/Hvaler

Re: Egr Blanking plate med 8 mm hull for lc 150

Innlegg av ArneO »

Jeg har et slikt sett montert i min. https://www.westernfilters.net.au/prove ... 2009-2015/ Har ikke opplevd noen problemer egr eller partikkelfilter, men det kan jo komme. Har gått 108000 nå.
LC 150 GX 2011
Svar

Tilbake til «Motor 15x»