Olje kjøler Automat kasse.

Redaktører: Snekker_Andersen,baa,lj73jon

Svar
slingshot
Innlegg: 3
Ble med: søn aug 28, 2016 8:48 pm

Olje kjøler Automat kasse.

Innlegg av slingshot »

Hei. Er det olje kjøler på 150? Kommer opp ein varsel når eg drar tung henger i bakker. Så lurer på om det kan være tett kjøler. Noen så har tips? Tenkte først at en flushing ville gjøre susen. Men kom opp varsel i samme bakke med samme hengeren etter flushing.
Brukeravatar
jonwib
Innlegg: 1964
Ble med: tir mar 06, 2012 2:46 pm
Lokasjon: Kolbotn

Re: Olje kjøler Automat kasse.

Innlegg av jonwib »

Hei du,

Inte helt svar på ditt spørsmål men mener jeg har hørt om flere 150ior som går varme med tung hengere. Dvs Toyota kanske har en løsning i form av uppdatering av ECU eller liknande. Har du hørt med dem?
Andreas30
Innlegg: 1080
Ble med: søn sep 23, 2007 12:23 pm

Re: Olje kjøler Automat kasse.

Innlegg av Andreas30 »

Hei
veit 150 hadde en sofware oppdatering på dette har din hat oppdatering ? bruk et verksted som har kompetanse på lc desverre så har ikke alle verksteder kompetanse . en skal heller ikke ta for gitt at dem har fått inn riktig mengde atf olje dem er meget nøye på rett nivå både 120 og 150 så her kreves kompetase fra verksted og ikke slurv . Det som er Helt sikkert er alt riktig her så skal du ikke få varm olje alarm 8)
Jeg setter olje nivå på min 120 selv med samme kasse som du har så jeg veit hva det er snakk om her .

Hør med det verkstede du var innom at dem tar en Ordentlig rundte til med rett nivå på kassa på rett tempratur mellom 42 og 46 grader på sjekk plugg dem skal også kjøre riklig antall ganger igjennom gir før final chec and fill desverre er det sann at dem har det travelt på verksted i dag så dem bare sender ut biler uten og gjort jobben ordentlig . Derfor gjør jeg det selv
Svar

Tilbake til «Drivverk 15x»