Husker såvidt du lurte på hvordan det ble med 33" på orginal 70.. Ble sinnsykt bra det! Sjekk garasjen min for bilder.. Dette er riktig nok 33-12,5 og ikke 10,5 men der får være så..
LJ70 2LT
Det vi ikke pløyer igjennom, klatrer vi bare over..
HJ60: ''BESTEMOR'' 37'' ARB,++SOLGT:(
Hilux mk3 37'' AsfaltTtrøkk vegsir: ''Bruker sin TLC på en måte som imponerer noen og gir kuldegysninger til andre.''
mandag morgen reiser jeg å kjeresten mot vestlandet. planen er å kjøre til lysebotn får å så ta ferga ut lysefjorden å opp til prekestolen. derfra går turen nordover mot hardanger
skal ta masse fine bilder
* Svært skuffet over Toyota Norge AS' håndtering av dyseproblematikken på LC120.
* Anbefaler ikke Toyota Ålesunds (Brages) grunnet ansvarsfraskrivelse i denne sammenheng. * Har du en 2005/06-modell, få sjekket/byttet dyser på bilen din så fort du kan!
jeg skjønte hvor det var og se etter saaber som blinker er notert selv om det er litt lettere å se etter tøffe 73 hehe vi kamper nok der på tirsdag. og onsdag morger freser vi opp til prekestolen etter det har vi egentlig ingen planer så om noen vet om noen fine steder litt lenger norover så skrik ut bare gleder oss til å dra nå
Ja da var vi hjeme igjen 140 mil har vi kjørt og vært innom lysebotn prekestolen odda goldfishlake hardangerfjorden så innom bergen til akvariumet fløyen og ulriksbanen +++++++++
bilen har gått feilfritt hele veien å det har vært en KJEMPETUR å tusen takk til bebe for verdens fineste og mest idyliske plass og telte. var ikke lett å finne fine plasser etter vi hadde vært der hehe