noen som har/ vet om hvor det finnes rimelig/ grei pris på islandbreddere til min kzj 70 1994 modell
trenger også seler bak
Roar
94141970
skjermbreddere
Redaktører: Snekker_Andersen,baa,lj73jon
Re: skjermbreddere
det er ikke breddere på den i det hele tatt
ifølge arctic trucks er det en i landet som lager breddere til lc 70.. noen som har løftet på en stein og funnet han?????????
Roar
kjenner du til låseproblemer ? rattlås og førerdørlås er dårlig . slitt etter 280000 km er vel normalt men det koster myyye for nytt.. er ebay det billigste alternativet?

Roar
kjenner du til låseproblemer ? rattlås og førerdørlås er dårlig . slitt etter 280000 km er vel normalt men det koster myyye for nytt.. er ebay det billigste alternativet?
Mangler den breddere? Har du ikke sånne breddere som er på mine? Norsk offroadteknikk selger breddere til 70-serie tror jeg, men koster en del.
Rattlås kan du vel kjøpe brukt. Hvis du har sentrallås så kan du kjøpe fjernkontroll til den, evt installere en defa-alarm (vanligvis 700-1000kr på finn) så slipper du å bruke nøkkelen i døren.
Bilder av bilen?
Rattlås kan du vel kjøpe brukt. Hvis du har sentrallås så kan du kjøpe fjernkontroll til den, evt installere en defa-alarm (vanligvis 700-1000kr på finn) så slipper du å bruke nøkkelen i døren.
Bilder av bilen?
nei bilen min har ikke breddere. men vil ha det .. bilder kommer om en liten stund.. holder på å fikse...
flott bil du har!
Roar
flott bil du har!
Roar