Mvh
spilli
Redaktører: ModeratorNLCK,Snekker_Andersen,baa,lj73jon
Den begynner og lyse ved km interval uansett hva du gjør.spilli skrev:Hei. Har skiftet T-belt på bilen min i dag (trangt som bare f "?;)(?%# første gang) Men så kommer den store "frågan". Må jeg resette t-belt lampa? Den lyser jo ikke enda, men kommer den på ved faste intervaller, og må resettes da, eller kan jeg gjøre en resett nu slik at jeg får neste varsel på riktig tidspunkt i forhold til bytte av reim? Håper noen forstår spørsmålet mitt der ute.Takknemmelig for svar![]()
Mvh
spilli
Ja helt enig. Toyota gir som regel beskjed om dette, og ber kunden komme tilbake når den lyser for og resette. På en måte greit system da selger ikke kan kødde med lampa.boeenjo skrev:Min LC 90, 99mod, passert 150000km i dag, og vips så lyste T-lampa. Reima ble skiftet av Toyota på 120000km. Virker noe rart at lampa ikke kan resetes når reima skiftes.
Takk for svar.mtic. Da er det bare å vente til jeg "ser lyset" Håper ikke det er like trangt som å skifte reima.Når jeg tenker meg om, Synes jeg også det er greit at ingen kan få kødde med denne lampam men at den kommer på når den skal.mtic skrev:Den begynner og lyse ved km interval uansett hva du gjør.spilli skrev:Hei. Har skiftet T-belt på bilen min i dag (trangt som bare f "?;)(?%# første gang) Men så kommer den store "frågan". spilli
Det du nå skal gjøre er og kjøre til den begynner og lyse, så resette lampa.
Hei, Holm. Takk for det.Holm skrev:Den her er kjekk å ha, så sparer du noen kroner!![]()
Timing Belt Warning Indicator Reset Procedure
NOTE: If the T-Belt mode is completed, even though the belt replacement has not been performed, the T-Belt warning IS reset.
Demontere dashbord-Ut med speed teller og bytte plasering på en skrue bak på printplata-bytt pærer samtidig som du er bak å fikler,,boeenjo skrev:Og på 99mod uten digital teller da
Jeg må skifte pærer i midtkonsollen på min LC90. Kan noen gi meg noen "triks" for hvordan dette kan gjøres? Som jeg jeg kan se av sitat over så er dette enkelt....Knut J skrev:Kjørte med t-beltlampa i to år. Nesten like raskt å flytte skruen som å hente den svarte teipen. Har aldri før vært borte i en bil der det er så enkelt å ta ut speedometer og ellers komme til for å bytte lyspærer i midtkonsoll etc. som på en lc90. Gruet meg også lenge for å bytte lys i kontrollpanelet for vifte/varme, men også dette var overaskende enkelt og standard pærer som fåes kjøpt på bensinstasjoner.