For 1 1/2 år sia monterte AT ARB sperre på bak aksel for meg. Nytt lager vart da montert. Skifta oljen etter 2500 km. No, ca 30.000 km seinare, var oljen som kom ut
veldig grå, og hadde metallspon i seg (ikkje store bitar)
Kan dette tyde på eitt lagerhavari, eller er dette normalt?
Sperra har vore veldig treig med å koble ut etter bruk, og går av med eitt "KLONKK!!"
Mulig lagerhavari i bakdiff etter å ha montert ARB sperre?
Redaktører: ModeratorNLCK,Snekker_Andersen,baa,lj73jon
- HighwayPatrol
- Innlegg: 2206
- Ble med: søn mai 04, 2008 1:27 pm
- Lokasjon: Vågsøy, Sogn og Fjordane
Mulig lagerhavari i bakdiff etter å ha montert ARB sperre?
Medlem av den skumle Arctic Trucks-ligaen og Prado-geriljaen
Min garasje:
http://nlck.no/forum/viewtopic.php?t=7926
Min garasje:
http://nlck.no/forum/viewtopic.php?t=7926
Re: Mulig lagerhavari i bakdiff etter å ha montert ARB sperr
hvis olja er grå så kan det tyde på metall i olja vil eg tro. og sperra skal ikke gå av med et klonk. burde kanskje snakke med AT og høre med garanti.
2004 Land cruiser 120 under restaurering
1996 HZJ80 bruksbil
1996 HZJ80 bruksbil
Re: Mulig lagerhavari i bakdiff etter å ha montert ARB sperr
grå olje,kan ofte ver pga vann.
om sperren ikkje er brukt på lang tid,kan den ver treg og få både ut og inn.slik har det vert på alle det 3 bilene eg har hat Arb på.men klonk,skal jo ikkje komme...
om sperren ikkje er brukt på lang tid,kan den ver treg og få både ut og inn.slik har det vert på alle det 3 bilene eg har hat Arb på.men klonk,skal jo ikkje komme...
http://www.arctic-on-the-road.blogspot. ... chive.html
morroa har så vidt begynt
-2011 Hilux 38"
-2006 Land crusier 37" solgt
-2002 Hilux 35"solgt
-2000 Hilux 33"solgt
-1998 Pajero 35"solgt
-1997 Pajero 35"solgt
morroa har så vidt begynt
-2011 Hilux 38"
-2006 Land crusier 37" solgt
-2002 Hilux 35"solgt
-2000 Hilux 33"solgt
-1998 Pajero 35"solgt
-1997 Pajero 35"solgt
- HighwayPatrol
- Innlegg: 2206
- Ble med: søn mai 04, 2008 1:27 pm
- Lokasjon: Vågsøy, Sogn og Fjordane
Re: Mulig lagerhavari i bakdiff etter å ha montert ARB sperr
andersw skrev:hvis olja er grå så kan det tyde på metall i olja vil eg tro. og sperra skal ikke gå av med et klonk. burde kanskje snakke med AT og høre med garanti.
AT er på saken. Om d er noke som har tatt kveld på grunn av sperre monteringa, so går dette nok på garanti. Skal innom verksted å tappe oljen på ny om ca 2 mnd, og då får man nok vite meir. Hvis olja ser like jævlig ut, so er d berre å peise over valdresflya ned til dei
Fekk forøvrig eitt tips av diff-kongen Hoelern om å jekke opp bilen, sette den i nøytral og koble inn sperra, og snurre rundt på dekket. Da skulle d andre dekket "hakke" i bevegelsen, noke d ikkje gjorde da, men når d eine dekket vart holdt iro, so var d litt dødgang i det andre dekket (kunne bevege d nokre cm fram og tilbake). Skal d være sånn?
Medlem av den skumle Arctic Trucks-ligaen og Prado-geriljaen
Min garasje:
http://nlck.no/forum/viewtopic.php?t=7926
Min garasje:
http://nlck.no/forum/viewtopic.php?t=7926
- HighwayPatrol
- Innlegg: 2206
- Ble med: søn mai 04, 2008 1:27 pm
- Lokasjon: Vågsøy, Sogn og Fjordane
Re: Mulig lagerhavari i bakdiff etter å ha montert ARB sperr
sunde skrev:grå olje,kan ofte ver pga vann.
om sperren ikkje er brukt på lang tid,kan den ver treg og få både ut og inn.slik har det vert på alle det 3 bilene eg har hat Arb på.men klonk,skal jo ikkje komme...
Olja er nok grå pga metallet den har i seg. Er klar over at olja kan bli grå om man får vatn inni diffen, men d er nok ikkje d som har skjedd her.
Medlem av den skumle Arctic Trucks-ligaen og Prado-geriljaen
Min garasje:
http://nlck.no/forum/viewtopic.php?t=7926
Min garasje:
http://nlck.no/forum/viewtopic.php?t=7926