OME understell på lc 120
Redaktører: ModeratorNLCK,Snekker_Andersen,baa,lj73jon
- HighwayPatrol
- Innlegg: 2206
- Ble med: søn mai 04, 2008 1:27 pm
- Lokasjon: Vågsøy, Sogn og Fjordane
OME understell på lc 120
Då har eg bytta til OME forran og bak. Endte opp med 883 fjøra forran og 895 bak. Av støtdemperar vart d 140 og 142. E kjempefornøgd med hevinga. Min bil vart ca 1 cm høgare forran og bak etter bytting frå originalfjører og spacere til OME. Kjem likevel til å sette 1 cm spacere oppå fjørene. Dette er ein meget enkel jobb. Har kjøpt meg fjærklemme sett frå biltema(den dyraste, i koffert) Enkel jobb. Man må løyse stabilisatorstag, så er d å skru d som ser innlysande ut. Forran måtte eg løysne nedre bærekule og heile stabilisatorstaget for å få ut fjærbeinet.
OBS: hvis man skal gå for å sette 5 eller 10 mm spacere oppå, so må man hvertfall bestille nye boltar til "koppen" der fjærbeinet er festa oppe. 6 skruar. AT har kappa de på min, for så å skru på ein lang 6kant mutter med lengre bolt på.
Man må ikkje finne på å sette de 20 mm spacerene oppå fjøra. Då blir bilen alt for høg, å d blir for spiss vinkling for stikkakslingane til å klare dette. Max 10 mm spacere. Fåes på bg nor for ein billeg penge.
Sjå meir info om hevinga på min garasje. Har lagt ut nokre bileter der på side 54 og 55.
Hvis det er ønskeleg so kan eg nok bistå med lån av verktøy, evt hjelpe de som ikkje tør gjere dette sjølv. Sette dette på verkstedet vert fort 7-8000,-
OBS: hvis man skal gå for å sette 5 eller 10 mm spacere oppå, so må man hvertfall bestille nye boltar til "koppen" der fjærbeinet er festa oppe. 6 skruar. AT har kappa de på min, for så å skru på ein lang 6kant mutter med lengre bolt på.
Man må ikkje finne på å sette de 20 mm spacerene oppå fjøra. Då blir bilen alt for høg, å d blir for spiss vinkling for stikkakslingane til å klare dette. Max 10 mm spacere. Fåes på bg nor for ein billeg penge.
Sjå meir info om hevinga på min garasje. Har lagt ut nokre bileter der på side 54 og 55.
Hvis det er ønskeleg so kan eg nok bistå med lån av verktøy, evt hjelpe de som ikkje tør gjere dette sjølv. Sette dette på verkstedet vert fort 7-8000,-
Medlem av den skumle Arctic Trucks-ligaen og Prado-geriljaen
Min garasje:
http://nlck.no/forum/viewtopic.php?t=7926
Min garasje:
http://nlck.no/forum/viewtopic.php?t=7926
- offroadguru Solli
- Innlegg: 2371
- Ble med: fre feb 03, 2006 10:52 am
- Lokasjon: Hauge i Dalane
Re: OME understell på lc 120
Spørsmål:
Har alle 120 heving/senking bak? Har det noe å bety for OME settet?
(prøver å overtale en sambygding til å heve 120en og kjøpe større hjul)
Har alle 120 heving/senking bak? Har det noe å bety for OME settet?
(prøver å overtale en sambygding til å heve 120en og kjøpe større hjul)
- HighwayPatrol
- Innlegg: 2206
- Ble med: søn mai 04, 2008 1:27 pm
- Lokasjon: Vågsøy, Sogn og Fjordane
Re: OME understell på lc 120
offroadguru Solli skrev:Spørsmål:
Har alle 120 heving/senking bak? Har det noe å bety for OME settet?
(prøver å overtale en sambygding til å heve 120en og kjøpe større hjul)
Usikker på kva du meina no, Solli, hvis det er luftfjøring du meina, so er det kun gx som kan ha d, min har spiralfjør forran og bak. Arctic trucks hever 40 mm bak og 20 mm forran med spacere på original toyotafjør. OME skal heve 40 mm bak og 25 mm forran. Kan få tak i spacere for å få bilen enda høgare. Eg blir nok å hive på 10 mm forran og bak, tenker eg
Medlem av den skumle Arctic Trucks-ligaen og Prado-geriljaen
Min garasje:
http://nlck.no/forum/viewtopic.php?t=7926
Min garasje:
http://nlck.no/forum/viewtopic.php?t=7926
Re: OME understell på lc 120
Etter det jeg har skjønt har det ikkno og si om bilen har TEMS eller ikke, AT hever jo uansett begge typene.
Har selv tenkt tanker på OME hevesett og større hjul, men usikker på hvor store det evt blir snakk om uten å måtte bredde i tillegg, da blir det nok for omfattende og uaktuelt for min del.
Hadde vært morro med 33/12,5/17 men dem stikker vel utafor?
Har selv tenkt tanker på OME hevesett og større hjul, men usikker på hvor store det evt blir snakk om uten å måtte bredde i tillegg, da blir det nok for omfattende og uaktuelt for min del.
Hadde vært morro med 33/12,5/17 men dem stikker vel utafor?
2005 120 VX til samboer og barn.
2010 Hiace som arbeidsbil
2010 Hiace som arbeidsbil
Re: OME understell på lc 120
Kommer vel ann på inpresse på felgen det....
Land Cruiser VX 90 -00 3.0 TD
Hilux -91 2.4 TD Allpro sas 39.5" irok
Hilux -89 2.4 TD 33" BFmud
Hilux -91 2.4 TD Allpro sas 39.5" irok
Hilux -89 2.4 TD 33" BFmud
Re: OME understell på lc 120
Er ikke alle 120 som har det,er bare de med Tems og luftfjæring på bakakselen.Og det finnes både VX og GX som har det.offroadguru Solli skrev:Spørsmål:
Har alle 120 heving/senking bak? Har det noe å bety for OME settet?
(prøver å overtale en sambygding til å heve 120en og kjøpe større hjul)
AT legger bare spacers over luftbelgene bak..
Sverre
Medlem av den skumle trønder taliban ligaen
Medlem av den skumle Prado geriljaen
Min Garasje: http://nlck.no/forum/viewtopic.php?f=37&t=11517
Arnolds sin blogg: http://www.arnolds.blogg.no
Medlem av den skumle trønder taliban ligaen
Medlem av den skumle Prado geriljaen
Min Garasje: http://nlck.no/forum/viewtopic.php?f=37&t=11517
Arnolds sin blogg: http://www.arnolds.blogg.no
- HighwayPatrol
- Innlegg: 2206
- Ble med: søn mai 04, 2008 1:27 pm
- Lokasjon: Vågsøy, Sogn og Fjordane
Re: OME understell på lc 120
Altså, d går heilt greit med berre ome fjørene, men for å få vekk d stuket framme, so gjer d seg å få på nokre spacere i front. Framme originalt på din er d 20 mm spacere, å d utgjer 40 mm heving visstnok. Spacerene som bg nor hadde var ikkje meir enn 5 mm, men du vil da få ca 10 mm på å sette mellom d også. D er jo ein smaksak d der. Min bil fekk jo 10 mm ekstra både forran og bak, men vil gjerne få den litt meir opp forran. Spacerne frå AT i tillegg til ome fjær vert alt for mykje for drivverket forranfolbjo skrev:Hei Highwaypatrols
Du skriver max 10 mm spacer, og ikke 20 mm.
Er du så sikker på at dette blir så feil ?.
Om dette skulle være av vesentlig betydning tror jeg at jeg hadde droppet spacere.
Har ikke noe kunskap om dette selv da.
Ville tro at det ville bli gitt info om dette av f.eks OME om dette ikke var tilrådlig ?.
Men som sakt, her er jeg novise
Medlem av den skumle Arctic Trucks-ligaen og Prado-geriljaen
Min garasje:
http://nlck.no/forum/viewtopic.php?t=7926
Min garasje:
http://nlck.no/forum/viewtopic.php?t=7926
- HighwayPatrol
- Innlegg: 2206
- Ble med: søn mai 04, 2008 1:27 pm
- Lokasjon: Vågsøy, Sogn og Fjordane
Re: OME understell på lc 120
Da har eg fått shimsa opp forran med 5 mm under fjørskålene på fjørbeina. Satte også ein 10 mm shims på venstre bakfjør da den sida virkar som lavast på min bil(dette var ikkje noke problem før da den gjekk som varebil fram til oktober ifjor, men den virkar til å ha blitt litt skakk etter eg satte i bakseta)
Ny høgde på bilen målt fra bakken å opp til skjerm, senter nav er no;
forran 94 cm på begge sidene
bak 98 cm på begge sidene
For de med varebil so kan d hende at d med høgdeforskjel ikkje er noke problem. Kan godt hende dåkke får enda høgare bil bak enn d eg fekk. Hvis d skulle være problem med høgdeforskjel bak, so kan eg snakke med han som laget d shimsen til meg (vannskjært aluminium) om å lage fleir.
5 mm shimsa fåes på bg nor. De utgjer 10 mm ekstra heving.
Og som sagt tidlegare so hjelper eg gjerne til de som skulle trenge d.
Ny høgde på bilen målt fra bakken å opp til skjerm, senter nav er no;
forran 94 cm på begge sidene
bak 98 cm på begge sidene
For de med varebil so kan d hende at d med høgdeforskjel ikkje er noke problem. Kan godt hende dåkke får enda høgare bil bak enn d eg fekk. Hvis d skulle være problem med høgdeforskjel bak, so kan eg snakke med han som laget d shimsen til meg (vannskjært aluminium) om å lage fleir.
5 mm shimsa fåes på bg nor. De utgjer 10 mm ekstra heving.
Og som sagt tidlegare so hjelper eg gjerne til de som skulle trenge d.
- Vedlagte filer
-
- Bil2.JPG (83.24 KiB) Vist 28762 ganger
Medlem av den skumle Arctic Trucks-ligaen og Prado-geriljaen
Min garasje:
http://nlck.no/forum/viewtopic.php?t=7926
Min garasje:
http://nlck.no/forum/viewtopic.php?t=7926
Re: OME understell på lc 120
Jeg satt på OME 884 på min, men lot det bli med den spacer'n som stod på "originalt" . Mener du at det er "farlig" å gjøre med og "blir for mye for drivverket foran" ?HighwayPatrol skrev:Min bil fekk jo 10 mm ekstra både forran og bak, men vil gjerne få den litt meir opp forran. Spacerne frå AT i tillegg til ome fjær vert alt for mykje for drivverket forran
:
2006 LC 100 HDJ
EX: 2007 LC 120 GX TEMS m/AT35 3.0 d4d Automat
EX: 2005 LC 100 V8 4.7
Jostein 90282333
2006 LC 100 HDJ
EX: 2007 LC 120 GX TEMS m/AT35 3.0 d4d Automat
EX: 2005 LC 100 V8 4.7
Jostein 90282333
Re: OME understell på lc 120
Kolla vinklarna på drivaxlarna ( stickaxlar? ). Om de har kraftig vinkel så sliter det onödigt på divverket. Farligt och farligt fru Blom - dyrt om inte annat. Arctic kan nog svara på vad vinkeln bör vara.
Mvh
Wiberg
LC 120 -08 med små modifikationer.
Overlanding is self-reliant overland travel to remote destinations where the journey is the principal goal.
Snövits Garage
Overlanding.nu
Kola Peninsula 2013
Wiberg
LC 120 -08 med små modifikationer.
Overlanding is self-reliant overland travel to remote destinations where the journey is the principal goal.
Snövits Garage
Overlanding.nu
Kola Peninsula 2013