Flere sider i samme forum emne!

Her kommer evt. informasjon fra admin angående forumet. Du kan også ytre dine egne tanker/ideer om forumet her

Redaktører: ModeratorNLCK,Snekker_Andersen,baa,lj73jon

Svar
hj61dkshm
Innlegg: 54
Ble med: tir aug 27, 2013 1:19 pm
Lokasjon: Hallendrup, Danmark

Flere sider i samme forum emne!

Innlegg av hj61dkshm »

Hej,

Prøver at lægge flere billeder op i min garasje forum, men kan kun loaded 15 billeder.

Nogle har mange ekstra sider, hvordan får jeg det? Så jeg kan loade flere billeder op en bare en side (15 billeder)?
1.JPG
1.JPG (37.9 KiB) Vist 11856 ganger
Brukeravatar
Johnny Fredriksen
Innlegg: 615
Ble med: tor jan 20, 2011 9:45 pm

Re: Flere sider i samme forum emne!

Innlegg av Johnny Fredriksen »

Det er en grense på 1000kb pr opplasting. Derfor er det viktig å ha bilder så små som mulig. Jeg minsker mine bilder til 200-300 kb før opplasting. små bilder er også lettere å laste når man er inne på forumsidene å leser. håper dette ble forståelig..
hj61dkshm
Innlegg: 54
Ble med: tir aug 27, 2013 1:19 pm
Lokasjon: Hallendrup, Danmark

Re: Flere sider i samme forum emne!

Innlegg av hj61dkshm »

Mine bilder er ca. 50-60 kb pr styk, så tror/håber ikke det er problemet!
johnfred skrev:Det er en grense på 1000kb pr opplasting. Derfor er det viktig å ha bilder så små som mulig. Jeg minsker mine bilder til 200-300 kb før opplasting. små bilder er også lettere å laste når man er inne på forumsidene å leser. håper dette ble forståelig..
Brukeravatar
lj73jon
Innlegg: 1557
Ble med: fre sep 22, 2006 8:09 pm
Lokasjon: Os / Bergen

Re: Flere sider i samme forum emne!

Innlegg av lj73jon »

Nye sider kommer automatisk, men det er mulig det er en begrensning på antall bilder per post, i så fall er det bare å lage flere posts
hj61dkshm
Innlegg: 54
Ble med: tir aug 27, 2013 1:19 pm
Lokasjon: Hallendrup, Danmark

Re: Flere sider i samme forum emne!

Innlegg av hj61dkshm »

Ok.
lj73jon skrev:Nye sider kommer automatisk, men det er mulig det er en begrensning på antall bilder per post, i så fall er det bare å lage flere posts
Brukeravatar
ms sejersen
Innlegg: 977
Ble med: tir nov 24, 2009 9:27 am
Lokasjon: Nibe

Re: Flere sider i samme forum emne!

Innlegg av ms sejersen »

Hej Søren
Du skal bare besvare dit eget indlæg, når der er 20 svar, kommer der automatisk en ny side og sådan fortsætter det.
der er 20 indlæg/svar på hver side, uanset om det er en kort tekst, eller 15 billeder.
Bare fyld på med billeder, det ser jo kanon ud det du laver.
Svar

Tilbake til «Forumet - Annonseringer - Ris ros forslag»