Hvordan gjør de drevne det for å få med seg et reservehjul på tur? Tror jeg har sett løsninger som kan festes på tilhengerfestet og bare svinges bort når man skal opp med bakluka. På taket har jeg telt, så det går ikke.
Hvis noen har linker til gode løsninger mottas det med stor takk.
plassering av reservehjul på 150 AT 35
Redaktører: ModeratorNLCK,Snekker_Andersen,baa,lj73jon
-
- Ble med: søn apr 21, 2013 8:19 pm
- Lokasjon: Saltdal
plassering av reservehjul på 150 AT 35
LC 150GX 2014
Re: plassering av reservehjul på 150 AT 35
Den enkleste og billigste måten er å kjøpe seg en portabel kompressor samt pluggesett til dekkreparasjon.
Har funger meget bra for meg med en slik løsning. Hadde montert doble kompressorer i fronten på min.
Har også hjulpet flere i nøden langs veien med denne løsningen.
Det største problemet er om du skulle være så uheldig å kjøre hull i siden på dekket. Da må du ha nytt dekk.
Ut over det så blir det vell "ulovlig " bakfanger type ARB med skikkelig feste
Har funger meget bra for meg med en slik løsning. Hadde montert doble kompressorer i fronten på min.
Har også hjulpet flere i nøden langs veien med denne løsningen.
Det største problemet er om du skulle være så uheldig å kjøre hull i siden på dekket. Da må du ha nytt dekk.
Ut over det så blir det vell "ulovlig " bakfanger type ARB med skikkelig feste
-
- Ble med: søn apr 21, 2013 8:19 pm
- Lokasjon: Saltdal
Rep sett og kompressor høres lurt ut. På lengre turer har jeg en hundehenger med takstativ. Kjøper jeg ei takgrind til den, får jeg d med meg.
LC 150GX 2014
Noen har visstnok tappet ut luft og presset det innunder der det opprinnelig reservedekk er. Kompressor trengs i allefall. Hvor lurt det er den dagen du trenger dekk er en annen sak..
Ikkeaktiv forhenværende LC-eier
---------------------------------------------
---------------------------------------------