Gammel traver settes inn i evakuering i Ukraina

Finner du ingen kategori som passer ditt innlegg- kan du bruke dette forumet.

Moderatorer: ModeratorNLCK, Snekker_Andersen, baa, lj73jon

Svar
JanP
Sted: Trondheimregionen

Gammel traver settes inn i evakuering i Ukraina

Legg inn av JanP »

Kom over denne artikkelene i Tv2.
Fantastiske ildsjeler har sammen med med velvillige firma fått oppgradert en 2006 LC 120. Ørn Thomson og Arctic Trucks har selvsagt sagt seg villige til å bidra med en oppgradering av bilen slik at den skal tåle røffe turer utenfor allfarvei. Hovedveiene i Ukraina er mange steder bombet i stykker av sovjetiske okkupanter, og da hjelper den med en oppgradert 7-seter for å bistå med evakuering av krigsofre. Les mer her:

https://www.tv2.no/broom/14671653/

Bilde sakset fra artikkelen, ukjent fotograf, som jeg tar sjansen på å sette inn:
LC120_Ukraina.jpg
LC120_Ukraina.jpg (60.13 kiB) Vist 371 ganger
Bare å bøye seg i støvet for både initiavtaker Stine Jahr og alle ildsjelene som har fått til dette. :D :D Måtte de lykkes og komme velberget hjem. Flott trekk- vogn også.
Ikkeaktiv forhenværende LC-eier
---------------------------------------------
Brukeravatar
baa
Sted: Trondheim

Re: Gammel traver settes inn i evakuering i Ukraina

Legg inn av baa »

Leste akkurat den der jeg også!
Flott av Arctic Trucks, og alle de andre å stille opp! Ønsker de lykke til! Er nok få andre biler jeg personlig ville ha gått for selv, om man skulle stille opp på noe sånt.

Spørs om styret må vurdere å innvilge et æresmedlemskap i NLCK, og 24 timers hotline-support på forumet? Kanskje en egen forumtråd som kan hurtigbehandle eventuelle problemer som skulle dukke opp med bilen!

Men erfaringsmessig, så kan det nok bli en rimelig rolig tråd... :lol:
Svar

Gå tilbake til «Generelt»