Denso deler, hvor bestille?

Redaktører: Snekker_Andersen,baa,lj73jon

Svar
daggan
Ble med: tor jul 19, 2012 11:26 am
Lokasjon: Kolsås, Bærum

Denso deler, hvor bestille?

Innlegg av daggan »

Hei, planlegger å bytte SCV, kanskje også dyser etterhvert. Ser det blir flere steder oppfordret til å være forsiktig med hvor man bestiller grunnet dårlige kopier, renoverte produkter etc. Ser at flere nettbutikker selger Denso produkter,eks.: reservedeler.co.no, autodeler.co.no, eurodel.no etc.
Er disse OK? Noen som har dårlige erfaringer med disse? Noen som har forslag til hvor jeg kan bestille fra på en trygg måte med OK priser?
Mange takk for svar!
Brukeravatar
Dag Einar
Ble med: tor mai 13, 2004 11:05 pm
Lokasjon: Råde i Østfold
Kontakt:

Re: Denso deler, hvor bestille?

Innlegg av Dag Einar »

partsouq.com
Der har jeg bestilt mange deler fra opp gjennom, UAE Saudi Arabia
Om du ikke har PayPal, så vil jeg anbefale dette.
Dag Einar 900 63 808
HDJ 100 07/2006
Yaris Verso Artic Trucks 2004
Fordson Dexta 1960
Farmall Cub 1953
Yamaha QT 1982

Elsker tur i skog og mark, bare det skjer med en Land Cruiser.
120gx
Ble med: lør feb 28, 2015 10:35 am
Lokasjon: Bodø

Innlegg av 120gx »

Hei daggan,ja det stemmer at det er mange som selger denso produkter,men det er desverre noen kopier ute å går samt noen som selger overhalte som "nye" så det kan være vanskelig å være sikker på hva man faktisk får,er ikke alt som er laga av denso japan selv om det står det på emballasjen.
Amayama.com er det flere som bestiller fra :wink:
daggan
Ble med: tor jul 19, 2012 11:26 am
Lokasjon: Kolsås, Bærum

Innlegg av daggan »

Takker for tips! SCV + noen småting ble bestilt fra partsouq.. 168$ for SCV'en, tror det er en OK pris. Mulig det dreier seg om "bruker feil", men ser ut for meg som at både partsouq og amayama kun leverer original toyota deler. Planlegger etterhvert å bytte dyser også, ser ikke ut som at partsouq kan levere passende for meg. Amayama har passende toyota dyser til ca 25000kr for 4 st. Dvs. langt over det Denso dysene annonseres for i en del andre nettbutikker. Sikkerheten er kanskje endel av prisen..? Jeg må nokk tenke litt på dette.. Finner heller ingen løsning ved søk på Denso sine egne nettsider. Er det mange (noen) her som har kommet utfor kopi-dyser egentlig?

DM
120gx
Ble med: lør feb 28, 2015 10:35 am
Lokasjon: Bodø

Innlegg av 120gx »

Ja orginale injectorer er dyre,men di er jo en veldig viktig del som skal virke nøyaktig og optimalt i mange år,så lurt å være sikker på hva man kjøper og ikke ta noen sjanser på akkurat det.

Det er nok flere som både har kjøpt kopier eller fått overhalte som er solgt som "nye" som ikke vet om det,siden di kan komme i tilsynelatende orginal denso embalasje med vaakum plast pose og made in japan på eska,det kan være veldig vanskelig å oppdage desverre.
Brukeravatar
Dag Einar
Ble med: tor mai 13, 2004 11:05 pm
Lokasjon: Råde i Østfold
Kontakt:

Innlegg av Dag Einar »

Siden du har en oppdatert profil Daggan, så ser jeg at du ikke bor forferdelig langt unna Minge i Trøgstad🙂
Her har de veldig peiling på dette problemet, slik jeg har forstått det.
En tlf til dem, kanskje være lurt 🤔
Dag Einar 900 63 808
HDJ 100 07/2006
Yaris Verso Artic Trucks 2004
Fordson Dexta 1960
Farmall Cub 1953
Yamaha QT 1982

Elsker tur i skog og mark, bare det skjer med en Land Cruiser.
Brukeravatar
frode
Ble med: søn okt 16, 2005 5:43 pm
Lokasjon: Hurum

Innlegg av frode »

Et godt dieselverksted skaffer oem dyser, eller spisser.
Qui rogat, non errat.
HDJ100 2004 AHC Auto ikkeNav, bfg a/t ko2 265/75-16, Shamowang,
HDJ100 2000 til gjenbruk,
ex HZJ80GX 1997.
Svar

Tilbake til «Generelt 12x»