Vurderer salg av LC200 2013-modell pga sykdom

Har du en "hel" Land Cruiser til salgs- bruker du dette forumet

Redaktører: ModeratorNLCK,Snekker_Andersen,baa,lj73jon

Svar
ola r
Ble med: tir apr 08, 2014 1:13 am

Vurderer salg av LC200 2013-modell pga sykdom

Innlegg av ola r »

Ser ikke ut som at forumet er mest brukte markedsplassen for omsetning av LC. Legger ut et lite agn uansett, vil unngå annonseselgere og diverse som dukker opp når en legger ut på finn.no og lignende. Har ikke lyst til å selge denne fantastiske bilen, men alvorlig sykdom gjør at jeg etterhvert vil få problem med å komme meg ut av og inn i bilen.

Bilen ble levert av PCI Bilformidling på Hønefoss, tatt inn ny via Tyskland, bygt om til varebil av PCI. Jeg kjøpte før regelendring, så her er det alle muligheter for ombygging, baksetet og bakre seter samt et par kasser med org.deler til ombygging følger med. Til mitt bruk har jeg hatt mer nytte av lasterommet enn setene, så jeg har ikke bygt om etter at bilen passerte 10 år i fjor. Dermed har en potensiell kjøper fritt valg, kjøre videre som varebil, eller få bygt om til 5- eller 7-seter.

Bilen har nå gått litt over 131000 km, så den er sånn passe innkjørt. I tillegg til ekstra antirustbehandling før registrering i 2013, har bilen fått full fornying av etterbehandling Mercasol + drop-off lakkbehandling 2 ganger hos Stryn Mek. Verksted - de er meget flinke med vedlikehold av store suv'er. Årlig service hos Toyota Sunnmøre, full dokumentasjon på alt.

Jeg kjører på 18-toms piggfrie Michelin vinterhjul hele året, men de org. 20-tomshjula følger med. Bilen er kvit av farge, lyst beige interiør og soltak gjør bilen fantastisk lett og trivelig innvendig. Strøken bil både inn- og utvendig.

Som "merke-nomade" har jeg kjørt 9 ulike merker, og sjelden hatt en bil mer enn 2-3 år, men med LC200 og den fantastiske V8-motoren fant jeg roen, og har nå hatt drømmebil i over 10 år. Ønsker ikke å selge, men det er nok det mest fornuftige slik sykdommen min ser ut til å utvikle seg. Er det noen som har lyst på denne knallbilen, eller kjenner noen som er i markedet, så er det lov å ta kontakt på 907 68 313 eller olarang@gmail.com - men det er ikke nød om å selge, så skambud er bortkasta. Skal en tur på Østlandet om et par, tre uker, så om noen vil se og prøvekjøre...

Ser for meg en pris rundt kr. 700 000,- for dette meget fine eksemplaret av arten.
Send gjerne e-post, så sender jeg bilder på den måten.

Ola Rangsæter, Volda
ola r
Ble med: tir apr 08, 2014 1:13 am

Re: Vurderer salg av LC200 2013-modell pga sykdom

Innlegg av ola r »

Bilen er nå solgt.
Svar

Tilbake til «Land Cruiser selges»