Bruksbil HDJ100 "Sølvreven"
Redaktører: ModeratorNLCK,Snekker_Andersen,baa,lj73jon
- Beinlausen
- Ble med: man okt 20, 2008 12:35 am
- Lokasjon: Stord
Re: Bruksbil HDJ100 "Sølvreven"
No må eg jo nevne at kneplatene ned på stålplata blei sveist av ein kammerat som er sveiser, han ville leke seg med 309 pinner eg hadde. Men resten har eg limt isamen sjølv med sikkert alt for høg varme med det lille 170a Lincoln apparatet eg kjøpte 
- 00 HDJ100
- 08 Smart Fortwo (vintervogna)
- Snekker_Andersen
- Ble med: ons feb 29, 2012 2:42 pm
- Lokasjon: Oslo
Takk for detaljert info. Da fikk jeg fine innspill til å komme videre i prosjektet.
Hilux GR 2024
RAV4 hybrid 2017
Volvo Duett skapvogn 1960
Ex. HDJ 100 2006
RAV4 hybrid 2017
Volvo Duett skapvogn 1960
Ex. HDJ 100 2006
- Beinlausen
Skal du ha noko litt kraftigere så kan ein jo kanskje bruke akseltapp fra traktorhenger eller noko, men til mitt bruk så tenker eg detta er greit nok. Bare hyggelig!
- 00 HDJ100
- Beinlausen
Så har eg endeleg fått litt tid til å ta litt forefallande.
Bakre høgdesensor har levd sitt eget liv, va totalt rusta fast og har sklidd opp og ned i braketten. Så blei midlertidig (permanent) biltemaløysning og fått justert den i rett høgdestilling.
Elles såg det greit ut, ser ut som understellsbehandlinga gjer jobben. Kommer til å gå over eit par plassar med Fluid FIlm der eg ser det har flaka.

Bakre høgdesensor har levd sitt eget liv, va totalt rusta fast og har sklidd opp og ned i braketten. Så blei midlertidig (permanent) biltemaløysning og fått justert den i rett høgdestilling.

Elles såg det greit ut, ser ut som understellsbehandlinga gjer jobben. Kommer til å gå over eit par plassar med Fluid FIlm der eg ser det har flaka.

- 00 HDJ100
- Beinlausen
Eukontroll nermar seg, har hatt ein litenshakedownrunde etter at den har stått innomhus i vinter.
Arva også eit kamera eg har byrja å tukle med, så nytta høvet å knipse nokre bilder når eg lufta sølvreven idag.

Arva også eit kamera eg har byrja å tukle med, så nytta høvet å knipse nokre bilder når eg lufta sølvreven idag.

- 00 HDJ100
- Beinlausen
Kanskje på tide å oppdatere litt her
Sølvreven har blitt litt nedprioritert det siste året, men no er eg klar for å fortsette å nusle med den.
Har funne ut at etter 3 års bruk, maks 10k km så er servoolja svidd, og eg mistenker det er den orginale kjøleren som ikkje er god nok. Systemet har jo ei vingepumpe, og den lekker ikkje, så eg kan ikkje heilt sjå føre meg kva som kan vær galt med den, men no skal det jo seiast at eg brukte biltema ATF på servosystemet då, så er nok muligt noko av feilen ligg der
Tanken er å flushe, finne ein form for kjøler å koble inn istaden for den usvingen på returrøyret under der.
Så må registerreima byttes, regner med at vannpumpa ikkje inngår i dette på denne bilen, kjem jo til den utenom.
Og så må eg ha nye fjærer bak då trykket på AHC er alt for høgt, eg har sett at den jamne konsensus er brune fjærer, eg kjører rundt med tom bil og stephjulet demontert. Så er sjeldent eg har last baki der då bilen har blitt garasjedronning. Men eg ser brune fjærer er ikkje i stock på partsouq ivertfall
Så er ein oljeservice og smøring rundtom også for tur, og eg leiter enda etter den fordømte dunkinga etter å ha skifta splines og kjørt rundt med framaksling utkobla, den dunker ganske godt ved giring, men bare av og til
Elles så har fotohobbyen tatt godt av, så eit og anna bilde av Sølvreven blir det.

Sølvreven har blitt litt nedprioritert det siste året, men no er eg klar for å fortsette å nusle med den.
Har funne ut at etter 3 års bruk, maks 10k km så er servoolja svidd, og eg mistenker det er den orginale kjøleren som ikkje er god nok. Systemet har jo ei vingepumpe, og den lekker ikkje, så eg kan ikkje heilt sjå føre meg kva som kan vær galt med den, men no skal det jo seiast at eg brukte biltema ATF på servosystemet då, så er nok muligt noko av feilen ligg der

Tanken er å flushe, finne ein form for kjøler å koble inn istaden for den usvingen på returrøyret under der.
Så må registerreima byttes, regner med at vannpumpa ikkje inngår i dette på denne bilen, kjem jo til den utenom.
Og så må eg ha nye fjærer bak då trykket på AHC er alt for høgt, eg har sett at den jamne konsensus er brune fjærer, eg kjører rundt med tom bil og stephjulet demontert. Så er sjeldent eg har last baki der då bilen har blitt garasjedronning. Men eg ser brune fjærer er ikkje i stock på partsouq ivertfall
Så er ein oljeservice og smøring rundtom også for tur, og eg leiter enda etter den fordømte dunkinga etter å ha skifta splines og kjørt rundt med framaksling utkobla, den dunker ganske godt ved giring, men bare av og til

Elles så har fotohobbyen tatt godt av, så eit og anna bilde av Sølvreven blir det.

- 00 HDJ100
Bare en liten kommentar om servostyringsolje. Etter det jeg har sett, luktet og hørt, så lukter den alltid svidd etter kort tid, men funker bra for det. Best holdbarhet, minst sviddlukt, og god funksjon, har jeg hatt med syntetisk Dexron iii av god kvalitet.
Forresten er det det samme som forbedret girskiftingen på den gamle cruiseren, den med 4-trinns automat, altså en god, synt D3.
Forresten er det det samme som forbedret girskiftingen på den gamle cruiseren, den med 4-trinns automat, altså en god, synt D3.
Qui rogat, non errat.
HDJ100 2004 AHC Auto ikkeNav, bfg a/t ko2 265/75-16, Shamowang,
HDJ100 2000 til gjenbruk,
ex HZJ80GX 1997.
ex HZJ80GX 1997.
- Beinlausen
Problemet eg opplever er at servosystemet blir så varmt at den bare knurrer og så begynner den å lekke frå tannstaget, når olja var fersk så var ikkje dette eit problem, så kvaliteten på olja og eit system som kanskje ikkje kjøler nok er hypotesen foreløpig.
Hadde jo reservoaret utav å reingjorde det for å rense filteret, og flusha heile systemet.
Har du tanker om fjører til ahc?
Hadde jo reservoaret utav å reingjorde det for å rense filteret, og flusha heile systemet.
Har du tanker om fjører til ahc?
- 00 HDJ100
Bakfjører til ahc: https://nlck.no/forum/viewtopic.php?p=2 ... le#p209866
Qui rogat, non errat.
ex HZJ80GX 1997.