NLCK har fått rabattavtale med Würth

Her kommer evt. informasjon fra admin angående forumet. Du kan også ytre dine egne tanker/ideer om forumet her

Redaktører: ModeratorNLCK,Snekker_Andersen,baa,lj73jon

Svar
Brukeravatar
lj73jon
Ble med: fre sep 22, 2006 8:09 pm
Lokasjon: Os / Bergen

NLCK har fått rabattavtale med Würth

Innlegg av lj73jon »

Tenkte bare jeg skulle si at vi har fått rabattavtale med Würth mot fremvisning av medlemskort, kundenummeret vårt er: 83476

Det ligger info på forsiden under rabattavtaler, eller dere kan lese her:
Rabattavtale PDF

Bilde
Brukeravatar
frode
Ble med: søn okt 16, 2005 5:43 pm
Lokasjon: Hurum

Innlegg av frode »

Flott.
Ser bra ut.
Nå var det bare å finne nærmeste utsalg.
Qui rogat, non errat.
HDJ100 2004 AHC Auto ikkeNav, bfg a/t ko2 265/75-16, Shamowang,
HDJ100 2000 til gjenbruk,
ex HZJ80GX 1997.
rogerbrekke

bra

Innlegg av rogerbrekke »

Det var kjempe bra, morsomt å se at noen får til noen gode avtaler her da :D Sånt liker vi :D
Brukeravatar
lj73jon

Innlegg av lj73jon »

Det var snakk om nettbutikktilgang også, men det er visst noen tekniske hindre som må ordnes først. Så kanskje etterhvert :)
Brukeravatar
Eivind37
Ble med: tir jun 15, 2004 8:19 pm
Lokasjon: Mandal

Innlegg av Eivind37 »

Bra jobbet!!
Brukeravatar
Dan Bjordal
Ble med: ons mai 12, 2004 3:03 pm
Lokasjon: Bergen

Innlegg av Dan Bjordal »

Ja ,dette var bra. Rabattavtaler er fine greier.

Synest det er rart å gå inn i slike butikker som dette. De ser rart på deg med ett mistenksomt blikk mens de lurer på hvordan de skal få deg ut derfra fortest mulig. Ingen av varene er priset i hyllene, så selv om du har en rabattavtale så aner du ikke hva det vil komme på i kassen. Hater å handle ting jeg ikke vet hva koster.

Alle disse butikkene er slik, TESS, UNIK, MOTEC, Bergen Rørhandel, Active Services. Aller verst er maskin forhandlere. Helt like alle sammen

Gjennom jobben har vi en avtale hos en elektrogrossist. Da jeg skulle handle noen greier der så ble jeg nærmest målt fra topp til tå og avkrevd legitimasjon. Mannen ble nesten sur da han fant ut at jeg faktisk hadde "lov" å handle der. Skjønner meg ikke på sånn oppførsel. Greit nok at jeg skal ha noen peanøtter i forhold til entreprenørene, men alle monner drar jo? Ikke heftet jeg han heller. Så ikke ut for å være særlig opptatt igrunnen. Hadde jeg eid foretaket hadde jeg gitt ut avtaler i hytt & pine. Det dreier seg vel om å få sakene ut av døren ikke sant?

Jeg dro ihvertfall derfra med sakene mine med en liten rabatt og var glad og fornøyd. Senere fikk jeg vite av en kjenning som er fagmann at den rabatten som jeg fikk var helt elendig og at det ikke er noen med vettet i behold i bransjen som ville betalt SÅ mye.

Håper Wurth er bedre......
Dan
jkl
Ble med: tir nov 29, 2005 10:23 pm
Lokasjon: Sørum

Innlegg av jkl »

Dan Bjordal skrev:Ja ,dette var bra. Rabattavtaler er fine greier.

Synest det er rart å gå inn i slike butikker som dette. De ser rart på deg med ett mistenksomt blikk mens de lurer på hvordan de skal få deg ut derfra fortest mulig. Ingen av varene er priset i hyllene, så selv om du har en rabattavtale så aner du ikke hva det vil komme på i kassen. Hater å handle ting jeg ikke vet hva koster.

Alle disse butikkene er slik, TESS, UNIK, MOTEC, Bergen Rørhandel, Active Services. Aller verst er maskin forhandlere. Helt like alle sammen

Gjennom jobben har vi en avtale hos en elektrogrossist. Da jeg skulle handle noen greier der så ble jeg nærmest målt fra topp til tå og avkrevd legitimasjon. Mannen ble nesten sur da han fant ut at jeg faktisk hadde "lov" å handle der. Skjønner meg ikke på sånn oppførsel. Greit nok at jeg skal ha noen peanøtter i forhold til entreprenørene, men alle monner drar jo? Ikke heftet jeg han heller. Så ikke ut for å være særlig opptatt igrunnen. Hadde jeg eid foretaket hadde jeg gitt ut avtaler i hytt & pine. Det dreier seg vel om å få sakene ut av døren ikke sant?

Jeg dro ihvertfall derfra med sakene mine med en liten rabatt og var glad og fornøyd. Senere fikk jeg vite av en kjenning som er fagmann at den rabatten som jeg fikk var helt elendig og at det ikke er noen med vettet i behold i bransjen som ville betalt SÅ mye.

Håper Wurth er bedre......

Tja....... Har erfarring fra en Wûrth, en Motec og to Tess butikker.
Kommer der bare av og til, handler ett par skruer, en slange kobling eller et verktøy til 16000,- (etter rabatt) + mva
Men kjenner meg ikke igjen! Får alltid topp service og den hjelpen jeg trenger.

jkl
Brukeravatar
håvard
Ble med: søn feb 22, 2004 3:37 am
Lokasjon: Halden

Innlegg av håvard »

Har veldig god erfraring fra WURTH Oslo- har aldri handlet med nlck rabatt, men men amcar rabatt. Som regel så sier de at Amcar rabatten er for dårlig og leter opp en annen fantasi-rabatt som gir enda billigere varer :) (Amcar har minst like gode villkår som nlck vil jeg tro)

Synd at det skal være slik andre steder :(
junkern
Ble med: tor mar 25, 2004 3:50 pm

Innlegg av junkern »

Synes det er kjempeflott at klubben har fått til rabattavtale med wurth. De har mye bra, og ikke alt er så vanvittig dyrt. Har forøvrig alt verktøyet jeg har kjøpt hos wurth enda, til tross for daglig hard bruk. Det har holdt seg veldig bra, og i motsetning til billigverktøyet, så pleier det ikke å bare forsvinne :shock: merkelig...

Ellers er jeg enig i at det er dårlig policy å ikke prise noen av varene. Jeg synes det gjør det litt tungvint ved å handle der. Dessuten forstår jeg ikke vitsen med å opperere med fantasipriser på verktøyet, også skal alle betale forskjellige priser etter fantasirabatter på opptil 80% som jeg får på enkelte ting. 50% er mer vanlig, men forstår fortsatt ikke poenget med et prissystem som er slik at ingen betaler veil. pris. Uansett, ingen tvil om at de tjener mye penger på verktøy. Bare importfirmaet til wurh gikk visst med noen titalls millioner i pluss i fjor.
Brukeravatar
lj73jon

Innlegg av lj73jon »

Jeg kjøpte noen poleringsputer og holder til borremaskin, dette måtte bestilles, fikk hentet det i dag. Se hva det sto på hentelappen:
Vedlagte filer
IMG_3187.JPG
IMG_3187.JPG (25.1 KiB) Vist 7680 ganger
Brukeravatar
Dag Einar
Ble med: tor mai 13, 2004 11:05 pm
Lokasjon: Råde i Østfold
Kontakt:

Innlegg av Dag Einar »

Fysj og fysj
Dag Einar 900 63 808
HDJ 100 07/2006
Yaris Verso Artic Trucks 2004
Toyota IQ 1.4 diesel 115hk 2010
Fordson Dexta 1960
Farmall Cub 1953
Yamaha QT 1982

Elsker tur i skog og mark, bare det skjer med en Land Cruiser.
tryta
Ble med: man jan 16, 2006 7:51 pm
Lokasjon: Nevlunghavn/Vestfold

Innlegg av tryta »

Jeg har handlet en del hos en verktøybutikk i Larvik.
Fikk 40% avslag på ett verktøy merke.
Syntes at prisene var litt stive,så fant jeg samme tangen hos Tools billigere til ordinær utsalgspris. :(

Blir spennende å se hva den egentlige prisen blir når jeg får handlet inn noe mere verktøy hos Wurth.
Send en pm om det er noe.
Brukeravatar
lj73jon

Innlegg av lj73jon »

Det er ikke alt som er lagt inn i rabattavtalen hos Würth, så husk å spørre om rabatt på de varene det ikke er det. Selv slapp jeg å spørre sist, for da sa han at det ikke var rabatt på det jeg kjøpte, men han skulle legge det inn.
Brukeravatar
ErlendB
Ble med: fre jun 20, 2008 4:49 pm
Lokasjon: Langhus
Kontakt:

Innlegg av ErlendB »

Ja, det hadde vært artig å kunne handle hos Wurth med medlemskort... ...men hva gjør vi som har meldt oss inn i NLCK og ikke har fått noe medlemskort eller nummer da? :(
Ingen ting er umulig, det umulige tar bare litt lengre tid...
Sjekk garasjen: http://nlck.no/forum/viewtopic.php?t=7568
ofrovold
Ble med: tor des 02, 2004 6:49 am
Lokasjon: Eggedal
Kontakt:

Innlegg av ofrovold »

Regner med at medlemsansvarlig har hatt litt ferie, ta kontakt med medlems ansvarlig så ordner det sikkert seg.
Øystein

TLC for alle penga...
"Major e longinquo reverentia"
Nå: HDJ100L-GNPEZW 1999, 285/75-16 GYW Duratrac
Ex:
*HJ60 - 35" GYW MTR, OME, PTO vinsj, 12H-t*
*KZJ95L 1999,"telenor" GYW MTR*
Svar

Tilbake til «Forumet - Annonseringer - Ris ros forslag»