Redaktører: ModeratorNLCK,Snekker_Andersen,baa,lj73jon
Håper det kan inspirere andre. Og tro meg, man kommer ikke lenger om bilen koster mye.....Vegard skrev:Flotte biler, flotte bilder!
Har sansen for at dere gjennomfører tur i gammel bil, og (i det minste for din del) på sparebudsjett!
Det mest utrygge på turen var trafikken i Italiaspecialops skrev:Det var mange kjekke bilder der ja, ser ut så du har kost deg..bilen din kledde den fargen i ørkenen ja.
Hvordan følte du det var der nede med sikkerheten, tenker på om en hadde kommet i en Lc120 AT til ca. 700.000tusen..++ ville du tru en kunne fått problemer der nede med lokalfolket ?din egen opplevelse ?
Turen var veldig kjekk. Tror nok kostnadene ikke har så mye å bety for deg som for meg.specialops skrev:det så veldig kjekt ut må jeg si.. hvor mye penger gikk det på hele turen din da ?
Henger meg på her Eivind , helt topp JT at du fikk gjennomført dette "prosjektet"!! Flott tur og ikke minst bilder !!! Så kan iallefall jeg og sikkert mange andre sitte å drømme...........Eivind37 skrev:Virkelig bra saker Jan Terje! En opplevelse som de færreste av oss får anledning til å oppleve. BIlder fra turen er nok en sterk kandidat til kalenderen for 2011 vil jeg tro....![]()
Morsomt å følge med på dine eskapader...samt forberedelse til tur...dvs prosessen...for prosessen er jo en stor del av turen.
At man da har klart dette med relativt enkle midler må man jo se på som et pioneer arbeid hvor erfaringene din kan deles med flere i klubben som går svanger med en slik fantastisk tur og opplevelse.
Økonomi og finansielle midler er i mine øyne totalt uinteresssante i denne sammenhengen. Det er jo resultatet som teller...ikke sant? I tillegg så er det hjerte for LC og entusiasme som er den største delen av dette...og det kan ikke kjøpes for penger!
Terningkast 6 til Offroadguruen fra meg!