So må eg berre seie at d e galskap prøve dåkke utgjåna ottredalen. D har ikkje køyrd med original pickup der eingong. La den stakkarslege veien som er att få være der til dei som faktisk trenger den, til dei får seg ny veg!
Redaktører: ModeratorNLCK,Snekker_Andersen,baa,lj73jon
Det va da voldsomt...HighwayPatrol skrev:TøftEinaste som e, hold dåkke der d e lov å køyre i dei to dalane dåkke va på, for hvis ikkje, so blir d satt opp bom der av grunneigarane
D legger dåkke fort merke til, når i d dåkke spinner får torv på hjula
So må eg berre seie at d e galskap prøve dåkke utgjåna ottredalen. D har ikkje køyrd med original pickup der eingong. La den stakkarslege veien som er att få være der til dei som faktisk trenger den, til dei får seg ny veg!
containercruiser skrev:Det va da voldsomt...HighwayPatrol skrev:TøftEinaste som e, hold dåkke der d e lov å køyre i dei to dalane dåkke va på, for hvis ikkje, so blir d satt opp bom der av grunneigarane
D legger dåkke fort merke til, når i d dåkke spinner får torv på hjula
Tøft bilde av ubåten hehe. Ser ut som dokke har hatt en fin dag....
Vegen har rasa ut, så eg ser ikkje heilt problemet egentlig. Det vart jo neppe dårligare veg av detta der.
Kjør forsiktig og nyt livetberglid skrev:Hei. Takk for det. Vi er i Malmø og ete mat no. Så skal vi snart køyre siste biten til hirtshals.