Noen som vet om nå spes jeg må holde øye med under utskifting av pumpa? har muligens fått fatt i ei...

Redaktører: ModeratorNLCK,Snekker_Andersen,baa,lj73jon
Ja, holder med deg ang pumpe, dekk og satsinga, er bare synd siste to rundene i skogen ikke ble dokumentert, kjørte helt villmann og slapp alt som var i 60en løs! Rukus var vel eneste vitne gjennom hele rabalderet!Steinar skrev:Det må jo være noe feil med pumpa.... det ryker ikke svart av den selv hvor mye en provoserte den, og justeringsskruen var i bånn. Pumpa var jo bra blaut av diesel da...... ikke godt å si.... Jeg syns den tok seg godt frem med de hjula... og satsa bra, det gjorde du
Helt ærlig så skulle jeg nesten ønske det var org vifte..marting skrev:Mulig du har nevnt det, eller jeg kanskje har spurt før, men hvorfor gidder du å kåle med elektrisk vifte? Hva er galt med den orginale vifta? Funker alltid, og gjør jobben den!
Det fins vel ikke tall på hvor mange biler som har kokt pga feil med elektriske vifter... virker lite pålitelig i forhold til mekanisk opplegg
Jeg vil ha det pga mulighet til å stoppe vifta ved vading i spesielt myrvann... samt høyere effekt...marting skrev:Mulig du har nevnt det, eller jeg kanskje har spurt før, men hvorfor gidder du å kåle med elektrisk vifte? Hva er galt med den orginale vifta? Funker alltid, og gjør jobben den!
Det fins vel ikke tall på hvor mange biler som har kokt pga feil med elektriske vifter... virker lite pålitelig i forhold til mekanisk opplegg
nei, icen står rett under tverrbjelken , så er det noen cm bak til raddisen.marting skrev:Så du har IC'en inni motorrommet, altså bak frontplata, og radiatoren flyttet bakover?