Røkt gjøk med løk, Hj60 og ei kanne med Toten-heimert.... Fin kombinasjon det!
Hvordan er opplevelsen av Hj60 kontra Lj73 som du hadde før da?
Treffes som regel på 930 82 756
1984/89 Toyota LandCruiser HJ61 SPOA
2001 Toytota LandCruiser 100 AT35 Solgt 85 Toyota LandCruiser HJ60 Solgt
87 Toyota LandCruiser HJ60 Solgt
81 Toyota LandCruiser BJ42 Solgt
82 Toyota Hilux MK1 Solgt
Hehe Kannesprit hører med. Godt å kunne ta seg en skikkekig dram før man legger seg baki 60`n om mårran. Ellers er Mjøsa fin på den måten at man kan velge om fisken skal være røkt eller ikke. Spørs bare på agn.
Eivind: Forskjell mellon 73 og 60? Jeg syns 73`n var tøffere, mer lettkjørt, tøft å kjøre topless om sommeren. MEN, jeg begynner å skjønne at denne 60 sjuken kan komme. Etter at jeg fikk på turbo og 3" eksos ble dette en rå bil. Vanvittig bra lyd. Savnet mest bakdører. Greit å ha når jr. skal inn og ut. Bruker bilen hver dag. Starter å går. Ikke minst, etter jeg fikk hevet den og satt på 35" er det veldig moro å parkere ved siden av andre 4 hjulstrekkere
smart opplegg du har i båten, nå skjønner jeg det med skuffa med målebandet i!
Når det kommer til 60, så kjenner jeg igjen det du sier om å parkere ved siden av en anna 4x4...
60 er jo den ultimate roadtripp/arbeidsbilen i mine øyne... den har alt, bortsett fra fornuftig forbruk. Men det er jo ikke det vi snakker om!
Er jo helt sykt mye plass, mer en ei vanlig "stor" stasjonsvogn....
Fin båt, cruiser og ikke minst fisk Perfekte fiskebil 60`en. Enig i det du sier om 73 vs 60. Men var vanskelig å sove baki 73`n. Men blir bare mer og mer gla i 60 for hver dag som går
Hey grattis.snart 7 år sia jeg gifta meg.Sektin er verdens tøffeste bil.Kan brukes til alt,untatt kjøleskap på varme sommern,og kjøre forbi andre biler.(har ikke turbo nei)...Skal nå anskaffe meg svært takstativ som jeg skal ha aluminiumsbåt på taket.,å så dra å fiske.
Lykke til med giftinga.Kjør 60 den dagen og ha blikkbokser etter bilen
Da har 60`n fått seg ny clutch, utløserlager og svinghjulslager Strevde litt med å få kassa på plass igjen, men ellers var det en grei jobb. Satte inn en Heavy Duty clutch som jeg kjøpte fra Australia. Clutchpedalen ble litt tyngre å tråkke inn. Tar det som trening
marting skrev:Like greit å la guttungen ta over Audien ja..
Subber det fælt med 35" eller ?
Gidder du måle fra midt i navet til skjærmkanten ved bakhjulet?
Grubler litt sjøl på større dekk...
Var det no rare triks for å få ut svinghjulslager eller hva det var du hadde bytta? Har samme jobben forestående hos meg..
Har vært å kjørt offroad i Elvedalen i dag. Ja, det subber foran. Her må det kappes Svinghjulslageret må du få tak på innerringen og dra ut. Satt ikke så veldig på min bil. Ikke sett på mindre en 35" dekk