Børre er tilbake med 100-serie
Moderators: ModeratorNLCK, Snekker_Andersen, baa, lj73jon
ja, det er sant, de kler hengere... rart 
nei tror ikke jeg vil dra DEN hengern til Russland - men en annen - båt? har jo ikke bruk for det i ferskvann - DA har jeg snorkel...
skulle bruke den i saltvann serru... DERFOR måtte jeg ha med denne
Denne skal jeg ha med - den bør jeg jo greie å holde farten oppe med

nei tror ikke jeg vil dra DEN hengern til Russland - men en annen - båt? har jo ikke bruk for det i ferskvann - DA har jeg snorkel...
skulle bruke den i saltvann serru... DERFOR måtte jeg ha med denne
Denne skal jeg ha med - den bør jeg jo greie å holde farten oppe med

Jeg håper du kødder, eller har satt på andre hjul! 

Fred Magne
NÅ: Land Cruiser 100 4,2TD (2001) # Land Cruiser 79 tilhenger (2006)
FØR: 1987-LJ73 # 1988-LJ73 # 1987-BJ75 # 1990-BJ75 # 2003 - 120GX # 2005 - 120GX AT37
www.autofocus.no fms@autofocus.no
NÅ: Land Cruiser 100 4,2TD (2001) # Land Cruiser 79 tilhenger (2006)
FØR: 1987-LJ73 # 1988-LJ73 # 1987-BJ75 # 1990-BJ75 # 2003 - 120GX # 2005 - 120GX AT37
www.autofocus.no fms@autofocus.no
- knut eivind
Farten oppe med
farten oppe med
Har du sjekket farts grensen på denne hengern i det store utland
forøvrig en morsom henger da, må jo passe rerfekt til en Trabant eller enå bedre til en Loyd
God tur.

Har du sjekket farts grensen på denne hengern i det store utland

forøvrig en morsom henger da, må jo passe rerfekt til en Trabant eller enå bedre til en Loyd

God tur.
Nå kan du hente pakken med bliklykt og mobillader
Hei Bebe
Nå ligger det en blinklykt på posten å venter på deg
Til helgen skal jeg til Ål, så hvis det haster veldig kan jeg sende endeleddene og "klammerene" til styre staget ditt på lørdag.
Hvis du kan vente til den 18. kan jeg svippe opp om Asker med hele staget og samtidig hente mitt styrestag hos deg.
Nå ligger det en blinklykt på posten å venter på deg

Til helgen skal jeg til Ål, så hvis det haster veldig kan jeg sende endeleddene og "klammerene" til styre staget ditt på lørdag.
Hvis du kan vente til den 18. kan jeg svippe opp om Asker med hele staget og samtidig hente mitt styrestag hos deg.

- Attachments
-
- Blinklykt og mobil lader ligger å venter på deg!
- blinklykt.JPG (30.04 KiB) Viewed 4190 times
40,50,60,70, hva blir det neste..... 12 Volt er kun 50% av 24 Volt vet du
(og en RN36, og en RN46)

iKnut: De har jeg fått av Trygve her på forumet - sjekk med han om merket. DE ER UTROLIG robuste og de lyser bra. Veldig fint når man kjørte gjennom vanndammer i Russland på kveldstid og hovedlysene gikk i vannet (ikke at de var under hele tiden, men de poffer jo)
isuki: Jeg venter på deg
det blir så stas! Hentet postpakka i går - det var stor stas å pakke ut et brukt blinklys - mye større glede enn jeg hadde trodd 
isuki: Jeg venter på deg

Last edited by bebe on Sat Oct 11, 2008 8:42 am, edited 1 time in total.
Sånn "for the record" så kjøote jeg to nye hovedlys. På MECA skulle de ha 517,- pr stykk for en BOSCH lampe.
Biltema har sluttet å produsere/selge dem, men der kostet dem 79,- eller noe så jeg bestemte meg for at 517,- var en altforgal pris.
Vurderer sterkt å kjøpe Roundeyes men har ikke fått somla meg til å få meg JetCarrier addresse og denslags...
Var innom Torshov for å se hva dem hadde av 7" runde hovedlys og de hadde faktisk 5-10 versjoner av den lampa, og endte opp med å bestille 2x Saturnus til 226,- (for begge)
Saturnus stod det også på lampene jeg hadde kjøpt på Biltema, så det kan hende det rett og slett er samme...
slenger inn Thorshov delenummer når jeg har bestillingen i handa...
Jah - så ble dem noe dyrere 518,- for to.
De passer perfekt, men mangler plastringen som pæra skal stå i - den som da har de tre spora som H4 lampa står i... tok det fra de gamle så det gikk heldigvis i orden...
her er delenummeret
Biltema har sluttet å produsere/selge dem, men der kostet dem 79,- eller noe så jeg bestemte meg for at 517,- var en altforgal pris.
Vurderer sterkt å kjøpe Roundeyes men har ikke fått somla meg til å få meg JetCarrier addresse og denslags...
Var innom Torshov for å se hva dem hadde av 7" runde hovedlys og de hadde faktisk 5-10 versjoner av den lampa, og endte opp med å bestille 2x Saturnus til 226,- (for begge)
Saturnus stod det også på lampene jeg hadde kjøpt på Biltema, så det kan hende det rett og slett er samme...
slenger inn Thorshov delenummer når jeg har bestillingen i handa...
Jah - så ble dem noe dyrere 518,- for to.
De passer perfekt, men mangler plastringen som pæra skal stå i - den som da har de tre spora som H4 lampa står i... tok det fra de gamle så det gikk heldigvis i orden...
her er delenummeret
- Attachments
-
- 2x lamper til 518,-
- IMG_0048.JPG (40.38 KiB) Viewed 3959 times